Κατηγορία: Παραγωγή

Απορρίφθηκε η ένσταση καναλαρχών, ισχύει η σύμβαση για τεχνικούς της ΤV

Μια ακόμη ενέργεια των ιδιοκτητών καναλιών πανελλαδικής εμβέλειας, της ΕΙΤΗΣΕΕ να τρενάρει την εφαρμογή μιας νέας Συλλογικής Σύμβασης εργασίας- μετά από αυτή του 2021- για τους τεχνικούς μέλη της ΕΤΙΤΑ, έπεσε στο κενό. Όπως ενημερώνει η ΕΙΤΑ η 5μελής επιτροπή του Ο.ΜΕ.Δ απέρριψε την ένσταση της ΕΙΤΗΣΕΕ και αποδέχθηκε το δικαίωμα των εργαζόμενων σε μονομερή προσφυγή προκειμένου να αποκτήσουν Σύμβαση.  Η αρχική προσφυγή είχε γίνει το Ιούνιο του 2021 και έκτοτε τα μέλη της ΕΙΤΗΣΕΕ με συνεχείς παρεμβάσεις προσπαθούσαν να αποτρέψουν τη έκδοση απόφασης. Τον Φεβρουάριο του 2024 και αφού είχε εκδοθεί η Σ.Σ.Ε οι εργοδότες προσέφυγαν αμφισβητώντας το δικαίωμα προσφυγής στον ΟΜΕΔ για σύμβαση. 

Πίσω από το υπερθέαμα της Eurovision, οι αιρθμοί τεχνολογίας του σόου

Τώρα που έπεσαν οι τόνοι για την πρόσφατη Eurovision αξίζει να ρίξουμε μια ματιά στην παραγωγή του υπερθεάματος και τις τεχνικές παραμέτρους τους. Ένα άκρως ενδιαφέρον ρεπορτάζ δημοσίευσε η ιστοσελίδα radiotvlink.com/el με τίτλο “Διαγωνισμός Τραγουδιού Eurovision 2024: Ένα Άρτιο Τεχνολογικώς Θέαμα!”.

Οι αριθμοί που αναφέρονται για την παραγωγή του σόου είναι πράγματι εντυπωσιακοί. Στην απευθείας μετάδοση του μουσικού show διάρκειας τεσσάρων και πλέον ωρών, χρησιμοποιήθηκαν  Ολογραμμάτα, LED Σκηνικά, εκατοντάδες μονάδες ήχου, ρομποτικές κάμερες αλλά και πολλές ακόμη τεχνολογογικές καινοτομίες. Η κάλυψη του τραγουδιού της Γαλλίας με τον Slimane Nebchi στη σκηνή σε μαύρο φόντο μόνο με τον κάμεραμεν να “ακολουθεί” τους ήχους με την κάμερα του, αποθεώθηκε δίνοντας του τον τίτλο του “Ήρωα της Eurovsion, το τέρας της εικονοληψίας”.

Info war στην τηλεόραση του Attica μέρος 4ο. Περί κόκκων σκόνης…

Μπορεί μερικοί κόκκοι σκόνης να έχουν καταγράψει την ιστορία της ανθρωπότητας – από το θάνατο θεών και ανθρώπων στην Τροία μέχρι την άνοδο και την πτώση των μεγαλύτερων αυτοκρατοριών;Στο τέταρτο επεισόδιο του Infowar, Ιστορίες από το Gotham City με τον Άρη Χατζηστεφάνου και τον Χρήστο Αβραμίδη, που θα μεταδοθεί στο Attica TV τα μεσάνυχτα της Παρασκευής 19 Απριλίου, συναντάμε τρείς ανθρώπους που υπόσχονται να αποκρυπτογραφήσουν την πολιτική και οικονομική ιστορία της σκόνης.

H (δίκαιη) διαμαρτυρία Λ. Κρέτσου για μια ακόμη “αρπαχτή” της ΝΔ με το ΕΚΟΜΕ

Το ΕΚΟΜΕ κατεβάζει ρολά. Όχι ακριβώς λουκέτο αλλά ενσωματώνεται ως “υπηρεσία” του υπουργείου πολιτισμού υπό αρμοδιότητα της Λίνας Μενδώνη με το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου. Κι από εκεί που ο χώρος της οπτικοακουστικής παραγωγής από το 2017 και δώθε είχε στη διάθεση του περισσότερα από 400 εκατ. ευρώ (χρηματοδότηση Ελ. Κέντρου, 2% από ΕΡΤ, επιχορηγήσεις ΕΚΟΜΕ) θα έχει άγνωστο πια πόσα κεφάλαια για την επιδότηση στούντιο, εταιρειών παραγωγής, ταινιών και σήριαλ. Η λειτουργία του ΕΚΟΜΕ παρά το γεγονός ότι χρηματοδότησε το Χόλγιγουντ made in Bulgaria, παρά το γεγονός ότι επιδότησε τα ιδιωτικά κανάλια για ριάλιτυ, είχε καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της ελληνικής παραγωγής. Μέσα σε 5 χρόνια γυρίστηκαν περισσότερα από 200 σήριαλ, ορισμένα από αυτά πολύ αξιόλογα. Ανέβηκαν σε αξιοπρεπή βαθμό οι αμοιβές συντελεστών, εκτός των πρωταγωνιστών, οι σκηνοθέτες και παραγωγοί είχαν την “καβάντζα” να κάνουν ποιοτικό και εμπορικό σινεμά και τηλεόραση. Με την παρέμβαση της κυβέρνησης της ΝΔ ήδη από το 2019 επήλθε η “αρπαχτή” όπως την κατονομάζει ο Λευτέρης Κρέτσος, εμπνευστής επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για τη δημιουργία και λειτουργία του ΕΚΟΜΕ στο μοντέλο της Γαλλίας. Η κυβέρνηση της ΝΔ αρχικά άλλαξε τις προδιαγραφές για τη χρηματοδότηση των οπτικοακουστικών παραγωγών, πριμοδότησε τις ξένες παραγωγές έστω κι αν δεν απασχολούσαν συντελεστές και εργαζόμενους από τη εγχώρια παραγωγή. Και τελικά κατήργησε το ΕΚΟΜΕ δίνοντας το στη Λίνα Μενδώνη.

Με έδρα τη Νέα Υόρκη ντοκιμαντέρ για τη διεθνή πραγματικότητα από το Info war

Το INFOWAR με τον Άρη Χατζηστεφάνου επιστρέφει στην τηλεόραση μέσα από το Attica TV με δέκα μίνι ντοκιμαντέρ

Τo Infowar, ένα από τα δημοφιλέστερα και παλαιότερα ελληνικά podcast, επιστρέφει στην τηλεόραση την Παρασκευή 22 Μαρτίου στις 12 τα μεσάνυχτα μόνο στο Attica TV. Ο Άρης Χατζηστεφάνου από τις Ηνωμένες Πολιτείες και ο Χρήστος Αβραμίδης από την Ελλάδα ετοίμασαν μια σειρά από δέκα μίνι ντοκιμαντέρ που αναλύουν με συναρπαστικό, ευφυή και συχνά αστείο τρόπο τις τάσεις τις διεθνούς πραγματικότητας.

– Μπορεί ένα κουτί πίτσας να κρύβει απαντήσεις για την πορεία του παγκόσμιου πληθωρισμού και τις τάσεις της διεθνούς οικονομίας;
– Υπάρχουν ταξικές διαφορές ανάμεσα στους αρουραίους του βόρειου και του νότιου Μανχάταν και πώς αυτό μας βοηθά να κατανοήσουμε τις πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις στις σύγχρονες μεγαλουπόλεις;

Καταγγέλλουμε τις απολύσεις και το κλίμα εκφοβισμού στο Documento

Από την Πρωτοβουλία για την Ανατροπή στα ΜΜΕ
Θα περίμενε κάποιος πως σε μια εφημερίδα που θεωρεί ότι βρίσκεται στο στόχαστρο της προπαγανδιστικής καταιγίδας του μεγάρου Μαξίμου και ισχυρίζεται πως πρωταγωνιστεί στην ερευνητική αποκαλυπτική δημοσιογραφία απέναντι στην εξουσία, οι εργαζόμενοι συντάκτες θα λειτουργούσαν και θα βίωναν εργασιακό κλίμα αυτονομίας, ελευθερίας και συλλογικής αλληλεγγύης. Στην εφημερίδα του Documento ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Εδώ και πολλούς μήνες οι εργαζόμενοι δημοσιογράφοι βιώνουν κλίμα εκφοβισμού στα όρια της εργοδοτικής τρομοκρατίας. 

Οι νέες απολύσεις δεν είναι παρά εκδικητικές καθώς πραγματοποιήθηκαν χωρίς καμία αιτιολογία. Προστίθενται στις άλλες δύο απολύσεις και τις τουλάχιστον 12 παραιτήσεις των προηγούμενων μηνών, που ήταν αποτέλεσμα των συνθηκών εκφοβισμού με επίκεντρο όσους ανέπτυξαν συνδικαλιστική δράση απέναντι στις κινήσεις περικοπών του εκδότη.  

Με drones και κατασκοπευτικά λογισμικά δολοφονεί το Ισραήλ δημοσιογράφους

Το Ισραήλ δολοφονεί Παλαιστίνιους δημοσιογράφους στη Γάζα. Πού είναι η αγανάκτηση; ρωτούσε πριν λίγες ημέρες ο πολεμικός ανταποκριτής Chris McGreal  στον Quardian. Για να απαντήσει ο ίδιος “Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί το μοτίβο της δολοφονίας. Δεν εκφράζεται αντίδραση επειδή τα θύματα δεν είναι Αμερικανοί ή Ευρωπαίοι;”  Στο βίντεο που κυκλοφόρησε το δίκτυο https://qudsnen.co/ αποτυπώνεται η συνειδητή στοχοποίηση από το Ισραήλ των δημοσιογράφων που παραμένουν στη Γάζα και μεταδίδουν τις θηριωδίες του σιωνιστικού στρατού. Στο βίντεο αναφέρεται και το γνωστό σε εμάς σύστημα κατασκοπείας (spyware), το οποίο όπως καταγγέλλουν οι δημοσιογράφοι στη στη Γάζα, είναι το βασικό εργαλείο για τη δολοφονία των δημοσιογράφων και των οικογενειών τους.

Τι συμβαίνει, αλήθεια, με τις ελληνικές παραγωγές;

Ξαφνικά, οι ιδιοκτήτες ιδιωτικών τηλεοπτικών καναλιών βγήκαν… παραπονούμενοι στο προαύλιο του Μεγάρου Μαξίμου. Ο εκνευρισμός τους αφορά «χρέος» του φορέα επιδοτήσεων οπτικοακουστικής παραγωγής ΕΚΟΜΕ σε σειρές και παραγωγές που έχουν ήδη μεταδοθεί στα κανάλια, το οποίο φτάνει τα 150 εκατ. ευρώ! Τι συμβαίνει, λοιπόν, με τη στήριξη της οπτικοακουστικής παραγωγής στην Ελλάδα, του τομέα που διαφημίζεται από τη ΝΔ ως «πόλος έλξης ξένων επενδύσεων» και ευκαιρία τουριστικής προβολής της χώρας;

Νεκροταφεία αγνώστου ταυτότητας προσφύγων στα σύνορα και του φράχτες της Ευρώπης

Συγκλονιστική είναι η νέα έρευνα #BorderGraves στο Solomon, εδώ https://wearesolomon.com/…/agnoston-stoixeion-pano-apo…/

Μετά από αρκετούς μήνες έρευνας σε Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Μάλτα, Πολωνία, Λιθουανία, Γαλλία, Κροατία καταγράψαμε 1.015 τάφους αγνώστων στοιχείων που χρονολογούνται την περίοδο 2014-2023.
Οκτώ δημοσιογράφοι από την Ευρώπη μαζί με την βρετανική εφημερίδα The Guardian, την γερμανική εφημερίδα Süddeutsche Zeitung ερεύνησαν επί επτά μήνες τι συμβαίνει με τις χιλιάδες αταυτοποίητες σορούς όσων χάνουν τη ζωή τους στα ευρωπαϊκά σύνορα.
Με αποκλειστικά στοιχεία του International Committee of the Red Cross, τοπικών οργανώσεων και ιατροδικαστών καταγράφουμε περισσότερους από 2.162 αυταυτοποίητων θανάτων στα ευρωπαϊκά σύνορα τα τελευταία 10 χρόνια.

Τα σωματεία φταίνε για τα προβλήματα της παραγωγής, λέει η επιδοτούμενη με κρατικό χρήμα Nu Boyana Film Studios

Πριν λίγες μέρες πάντως ο διευθύνων σύμβουλος της Nu Boyana Film Studios Yariv Lerner σε ημερίδια που οργάνωσε η Ένωση Κινηματογραφιστών Βόρειας Ελλάδας (ΕΚΒΕ)στο πλαίσιο του 64ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, ισχυρίστηκε πως για τα προβλήματα της παραγωγής …φταίνε τα σωματεία, που “δεν έχουν επαφή με τους εργαζόμενους”,  “φταίει η δομή τους που στήθηκε από τον Al Capone, ο οποίος ήταν αυτός που την εφηύρε” (!), πως στα σωματεία υπάρχουν παγίδες, πως δεν μπορεί να υπάρχουν Συλλογικές συμβάσεις εργασίας!
Για τα όσα υποστήριξε ο Yariv Lerner στην παρέμβαση υπάρχουν αντιδράσεις, πολύ περισσότερο που η εταιρεία παρά το γεγονός πως δεν κατασκεύασε ακόμη τα στούντιο και συνεχίζει στις σελίδες της να διαφημίζει ως κύρια περιοχή γυρισμάτων τη Βουλγαρία, βρίσκεται στην κορυφή των κρατικών επιδοτήσεων. Η Ένωση Κινηματογραφιστών Βόρειας Ελλάδας (ΕΚΒΕ) σε ανακοίνωση της κατήγγειλε την “πολεμική διάθεση” της διεύθυνσης της Nu Boyana Film Studios Hellenic SA.

Αδειάζει η ΕΡΤ από μόνιμους, γεμίζει το Ραδιομέγαρο με συμβασιούχους

Μέσα στο προηγούμενο 12μηνο (ίσως και λίγο παραπάνω)  αποχώρησαν πάνω από  120 εργαζόμενοι διαφόρων ειδικοτήτων από το μόνιμο προσωπικό, λόγω συνταξιοδότησης. Σε αυτούς εκτιμάται ότι έως το τέλος του 2023 θα προστεθούν άλλοι 46 (με συμβάσεις αορίστου χρόνου) οι οποίοι επίσης κάλυπταν οργανικές θέσεις.
Υπολογίζεται ότι έως το 2026 θα έχουν αποχωρήσει από την ΕΡΤ άλλοι -το λιγότερο- 300 άνθρωποι διαφόρων ειδικοτήτων, από το μόνιμο προσωπικό της. Τυχόν κενά που δημιουργούνται καλύπτονται κυρίως με προσλήψεις ορισμένου χρόνου που πραγματοποιεί η ΕΡΤ είτε με προσλήψεις  μέσω εταιρειών τηλεοπτικών παραγωγών.

Στο μεταξύ έχουν προσληφθεί περίπου 460 άτομα με συμβάσεις ορισμένου χρόνου (ή και έργου) με μέσο όρο ηλικίας τα 43,5 έτη. Ανάμεσα τους και τουλάχιστον 25 εργαζόμενοι 60 ετών και βάλε.

Ο ραδιοφωνικός σταθμός του Πολυτεχνείου στην ΕΡΤ

Αποσπάσματα του ραδιοφωνικού σταθμού του Πολυτεχνείου τον Νοέμβρη του 1973 θα μεταδοθούν από την ΕΡΤ με αφορμή τα 50 χρόνια Πολυτεχνείο. Η διάρκεια των αποσπασμάτων είναι 9 λεπτών 40 δευτερολέπτων…Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΡΤ, η μετάδοση θα γίνει τουλάχιστον δύο φορές. Συγκεκριμένα η πρώτη το ξημέρωμα της Παρασκευής 17 Νοέμβρη 2023 μεταξύ 01.00 και 02.00 και η δεύτερη το μεσημέρι της ίδιας μέρας μεταξύ 12.00 και 13.00. Η μετάδοση θα γίνει από το πρώτο και ο δεύτερο πρόγραμμα της ΕΡΤ  καθώς και από όλους τους περιφερειακούς σταθμούς της ΕΡΤ, όπως και από την ΕΡΤ Θεσσαλονίκης.

Στη σελίδα του Αρχείου ΕΡΤ στο μεταξύ αναρτάται εκτενές αφιέρωμα για το Πολυτεχνείο με σημαντικά ντοκουμέντα. 

Οκτώ φορείς ενάντια στην κατάργηση του ΕΚΟΜΕ, διαμαρτύρονται και οι καναλάρχες

Σκούρα τα βρίσκει το επιτελείο του Μαξίμου σε ότι αφορά στην ανακοινωθείσα ενσωμάτωση-συγχώνευση του ΕΚΟΜΕ με το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου υπό την αρμοδιότητα του υπ. Πολιτισμού. Το ΕΚΟΜΕ που δημιουργήθηκε επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ με το νόμο Κρέτσου λειτούργησε ως εργαλείο για την ανάπτυξη ελλληνικών οπτικοαακουστικών παραγωγών. Οι ενισχύσεις του ώθησαν την ελληνική παραγωγή και ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που επέστρεψε η μυθοπλασία στους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας. Η κυβέρνηση Μητσοτάκης από το 2019 έκανε συνεχείς παρεμβάσεις αλλάζοντας συνεχώς το νόμο και πριν τις εκλογές ανακοίνωσε την ουσιαστική κατάργηση του. Οκτώ σωματεία-φορείς και Οργανισμοί διαμαρτύρονται και καταγγέλουν ότι η εν λόγω απόφαση είναι “παρανοϊκή”! Στο μεταξύ οι ιδιοκτήτες των καναλιών επίσης διαμαρτύρονται γιατί το ΕΚΟΜΕ το τελευταίο 8μηνο δεν πληρώνει τις ενισχύσεις.

Η ανεξάρτητη έρευνα για το ναυάγιο στην Πύλο, έγκλημα που αποσιωπήθηκε στα ΜΜΕ, πήρε το βραβείο Daphne Caruana Galizia

Η χώρα μας πιθανώς να ανέλθει στον πίνακα Ελευθερίας του Τύπου όχι επειδή τα συστημικά media αποφάσισαν να τηρήσουν την αμεροληψία και ουδετερότητα αλλά επειδή ένα ανεξάρτητο Μέσο, το Solomon έκανε σε συνεργασία με τρία άλλα ευρωπαϊκά ΜΜΕ, το αυτονόητο δημοσιογραφικά, Έκανε έρευνα. Η συνεργατική έρευνα των Solomon, #Forensis, #TheGuardian και #ARD κέρδισε το ευρωπαϊκό βραβείο δημοσιογραφίας Daphne Caruana Galizia για την έρευνα τους «Μπροστά στις κλειστές κάμερες των Αρχών: Πεθαίνοντας στο βαθύτερο σημείο της Μεσογείου» αφορά το ναυάγιο της Πύλου την 14η Ιουνίου 2023.

Ο ιδιοκτήτης ΜΜΕ στο θεσσαλικό κάμπο, βιομήχανος μάσκας, πρόεδρος ομάδας τώρα και εκπρόσωπος της Μονής Βατοπαιδίου!

Στο mail μας έφθασε καταγγελία για αλλαγή εργασιών σχέσεων στα media που φαίνεται να διαθέτει το Ινστιτούτο Άγιος Μάξιμος ο Γραικός που σχετίζεται με τη Μονή Βατοπαιδίου. Το Ινστιτούτο στο οποίο προϊσταται δημοσιογράφος διαθέτει τα μέσα pemptousia.gr, pemptousia.tv, ope.gr (orthodoxia news agency) pemptousia.fm. Στην έδρα του Ινστιτούτου λοιπόν εμφανίστηκε πριν λίγες ημέρες στις εγκαταστάσεις του Ινστιτούτου Άγιος Μάξιμος ο Γραικός, επί της οδού Μπουμπουλίνας 26 στα Εξάρχεια, ως εκπρόσωπος του Καθηγουμένου της Ιεράς Μεγίστης Μονής Βατοπαιδίου γέροντα Εφραίμ ο ιδιοκτήτης στην ΠΑΕ ΑΕΛ και Πρόεδρος του Ομίλου Animus Αχιλλέας Νταβέλης, γνωστός από την υπόθεση με τις μάσκες για τον κορωνοϊό, γνωστός από τον όμιλο media “21 admedia” που εν μέσω πανδημίας έστησε στη Θεσσαλία όμιλο Μέσων ενημέρωσης με ραδιόφωνο, εφημερίδα, ιστοσελίδες και τηλεοπτικό ιντερνετικό σταθμό!

Στα δυο χωρίστηκε το «στρατόπεδο της διαπλοκής»

Τη θερινή μακαριότητα της απόλυτης υποστήριξης της κυβέρνησης Μητσοτάκη διαταράσσει ένας ξαφνικός πόλεμος ανάμεσα στους χρυσούς «χορηγούς» της, τους μιντιακούς ομίλους που έχουν πολλαπλώς και ποικιλοτρόπως ευνοηθεί από την κυβερνητική πολιτική σε όλα τα επίπεδα. Η AlterΕgoMedia του Β. Μαρινάκη επιτίθεται με σφοδρότητα και με όλα τα ΜΜΕ της –Mega, Βήμα-Νέα, in.gr, Οικονομικός Ταχυδρόμος– ενάντια στη United Group της πολυεθνικής BC Partners που κατέχει εδώ και δυο χρόνια τη συνδρομητική Nova. Υπενθυμίζεται πως ο πολυεθνικός όμιλος είχε χαιρετιστεί από τον ίδιο τον Κ. Μητσοτάκη τον Σεπτέμβριο του 2022 για επένδυση 2 δισ. ευρώ στην εγκατάσταση οπτικών ινών. Τους τελευταίους μήνες, όμως, κυοφορείται η σημαντική συμμαχία του με τον όμιλο Βαρδινογιάννη, με επίδικο τη μεταβίβαση του τηλεοπτικού καναλιού Alpha.

Καλύτερες δημόσιες σχέσεις με ΜΜΕ έχει η αστυνομία!

Σε όλα τα Μέσα αλλά κυρίως στις τηλεοπτικές εκπομπές που λειτουργούν ως “δελτία Τύπου” της γενικής γραμματείας ενημέρωσης του Μαξίμου, η πληροφόρηση για το τι ακριβώς κάνουν οι αστυνομικοί στα μέτωπα των πυρκαγιών βρίσκονται εδώ και και δυο μέρες σε πρώτο πλάνο. Μπορεί οι πυροσβέστες να λιποθυμούν αλλά στην TV δείχνουν αστυνομικούς: να σώζουν παιδί, γιαγιά, σκυλί. Με εικόνες, πλάνα και φωτογραφίες της ίδιας της υπηρεσίας. Της ομάδας επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων του υπουργείου της Αστυνομίας!

Νέα απόλυση στη “γαλέρα” του Intime

Μία ακόμη απόλυση στο πρακτορείο φωτορεπορτάζ Intime καταγγέλεται από την “Κατάληψη ΕΣΗΕΑ”, μια απόλυση που έγινε μέσω mail, λίγο μετά τις εκλογές. Το Πρακτορείο καταγγέθηκε και πέρυσι όταν προχώρησε σε απόλυση εργαζόμενου που τόλμησε να προωθήσει στον εργοδότη ορισμένα από τα αιτήματα των απασχολούμενων, όπως την κάλυψη κόστους μετακίνησης,κ.ά. Είναι γνωστό πια πως οι εργοδότες δεν καλύπτουν κανένα απολύτως μέτρο προστασίας και ασφάλειας στους εργαζόμενους τους στην κάλυψη ακραίων ή και επικίνδυνων γεγονότων. Όχι μόνο για τους φωτορεπόρτερ που βρίσκονται συνεχώς μπροστά σε επικίνδυνα γεγονότα αλλά και για τους δημοσιογράφους. Στους καμεραμέν τουλάχιστον προβλέπεται ασφάλιση κι αυτό εξαιτίας των όρων της Συλλογικής σύμβασης εργασίας (μέσω ΟΜΕΔ) που συνεχώς αμφισβητείται από τους εργοδότες-καναλάρχες. Διαβάζουμε την καταγγελία της “Κατάληψη ΕΣΗΕΑ” από την οποία μαθαίνουμε πως ο ιδιοκτήτης του Intime δημιούργησε και εργοδοτικό σωματείο!

Φωτορεπόρτερ απαιτούν μέτρα ατομικής προστασίας από τους εργοδότες

Με αφορμή και την έναρξη της αντιπυρικής περιόδου η Αγωνιστική Συσπείρωση Φωτορεπόρτερ καλεί όλους τους συναδέλφους και συναδέλφισσες να διεκδικήσουν στους χώρους δουλειάς τους την παροχή μέτρων ατομικής προστασίας και ασφάλειας που χρειάζονται ως μέσα με σκοπό να δουλέψουμε στις δύσκολες αυτές συνθήκες.

Διεκδικούμε για όλους την παροχή:
‌κράνους
‌μάσκας και παροχή ανταλλακτικών οπότε χρειάζεται από την εταιρεία
‌κατάλληλο αντιπυρικό ρουχισμό ( τζάκετ, παπούτσια κ.α) 
‌μέριμνα για την μετακίνηση μας σε μέτωπα φυσικών καταστροφών με μέσο της εταιρείας (μισθωμένο όχημα ή άλλη μέριμνα).