Οι πλατφόρμες “λογοκρίνουν” τις ειδήσεις για το περιβάλλον!

 

Καθώς οι κρίσιμες διαπραγματεύσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής έκτακτης ανάγκης βρίσκονται σε εξέλιξη στη Γλασκώβη και η παγκόσμια μάχη της πληροφόρησης καταλήγει σε υπερένταση, το έργο «Ecobot.Net» αποκαλύπτει ψηφιακά την τεράστια κλίμακα και τον όγκο του εταιρικού #greenwashing που διαπερνά το Facebook, το Instagram και το Twitter – και τα προβλήματα με τα Σχόλια “Προειδοποίηση” σε “πράσινες” αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Το βίντεο της προέρχεται από το σύστημα του Eco-Bot.Net που συλλέγει, οπτικοποιεί και επισημαίνει εταιρικές διαφημίσεις greenwashing και περιεχόμενο από το Facebook, το Instagram και το Twitter.

Το εταιρικό greenwashing είναι μια τακτική που χρησιμοποιείται για να παραπλανήσει τους καταναλωτές σχετικά με τα πράσινα διαπιστευτήρια ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας ή σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιδόσεις μιας εταιρείας.

Μόλις το σύστημά μας βρει μια χορηγούμενη διαφήμιση ή ανάρτηση που περιέχει περιεχόμενο greenwashing και επαληθευτεί από την εσωτερική ομάδα δημοσιογράφων μας, τα δεδομένα θα οπτικοποιηθούν στο διαδίκτυο και στη συνέχεια θα επισημανθούν στην πλατφόρμα κοινωνικών μέσων όπου βρέθηκαν.

Τα δεδομένα που εμφανίζονται σε αυτήν την ενότητα μπορούν να επαληθευτούν στην ενότητα αρχείου δεδομένων του ιστότοπου.

Νέες «πτώσεις δεδομένων» για διαφορετικούς τομείς όπως το λόμπι, η ενέργεια και οι αερομεταφορές θα δημοσιοποιηθούν καθ’ όλη τη διάρκεια της COP26.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *