Κατηγορία: Παραγωγή

Εκλογές ΗΠΑ: Όταν ο αστικός κυνισμός παίρνει κεφάλι απέναντι στην αστική υποκρισία

1. Ο Τράμπ -σε αντίθεση με την περιρρέουσα εντύπωση ότι από το πρωί ως το βράδυ μιλούσε υπέρ της απαγόρευσης των αμβλώσεων- επικέντρωσε σε δύο καίρια ζητήματα:

α) Οικονομία και

β) Πόλεμος.

Η Χάρις αντίθετα, επεδίωξε να μείνει η συζήτηση μακριά από αυτά και ειδικά από την οικονομία και έδωσε έμφαση σε: α) “κίνδυνο για δημοκρατία που συνιστά δεύτερη θητεία Τράμπ” και β) δικαίωμα αμβλώσεων

Επιδοτούμενες γαλέρες στην παραγωγή θεάματος

Η άνθηση της ελληνικής παραγωγής θεάματος στηρίχθηκε πλουσιοπάροχα από κρατικά κονδύλια. Τα 200 εκατ. ευρώ που έδωσε το πρώην ΕΚΟΜΕ σε 5 χρόνια, το οποίο και καταργήθηκε για να δημιουργηθεί η Creative Greece με εξίσου υψηλά κονδύλια προς διάθεση, εκκίνησαν την οπτικοακουστική βιομηχανία. Οι εταιρείες παραγωγής που στοχεύουν στις νέες επιδοτήσεις ζήλεψαν τη δόξα των χείριστων εργοδοτών. Οδηγία που εκδόθηκε από την Ένωση Παραγωγών Οπτικοακουστικών Έργων (ΠΑΚΤ), μέλος του ΣΕΒ, στην οποία συμμετέχουν δεκάδες εταιρείες με έργα για τον κινηματογράφο, την τηλεόραση, τη διαφήμιση, γραμμική και ψηφιακή, προβλέπει 15ωρη ημερήσια εργασία.Τα μέλη της ΠΑΚΤ προφανώς βιάζονται μιας και από την 1η Οκτωβρίου θα λειτουργήσει η Creative Greece στην οποία ενσωματώθηκαν το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου και το ΕΚΟΜΕ. Η προίκα για την παραγωγή στο αρχικό στάδιο ανέρχεται σε 255 εκατ. ευρώ, τα 100 εκ των οποίων θα χορηγούνται σε μικρομεσαίες εταιρείες μέσω του ΕΣΠΑ.

Ούτε μια έκτακτη είδηση για τραγικό δυστύχημα “δίπλα” της δεν μπορεί να βγάλει η ΕΡΤ 3!

Το ρεζουμέ των αλλαγών που κατάφερε στην ΕΡΤ ο απερχόμενος πρόεδρος της Κωνσταντίνος Ρούλας περιλαμβάνεται στην παρακάτω σοβαρή καταγγελία των εκπροσώπων των εργαζόμενων της ΕΡΤ 3. Το κανάλι έχασε πλήρως την αυτονομία του, σε τέτοιο βαθμό που δεν μπορεί να βγάλει ούτε ένα έκτακτο δελτίο ειδήσεων για το τραγικό συμβάν στη Θέρμη με το αυτοκίνητο που παρέσυρε ζευγάρι πεζών και το παιδί τους. Η τραγική είδηση έπρεπε να “ταξιδέψει” στα κεντρικά της ΕΡΤ Αθήνας, να μπει στο ενιαίο news room, να φιλτραριστεί όπως επιβάλλεται και μετά να βγει στον αέρα. Στην ERT news, την ΕΡΤ1 και τα δελτία της ΕΡΤ 3. Η απαξίωση και υποβάθμιση της ΕΡΤ 3 ως περιφερειακό κανάλι της Μακεδονίας-Θράκης ολοκληρώθηκε επί θητείας Ζούλα και έγινε δυνατή με την αποδοχή της από τους συνδικαλιστές των παρατάξεων που έχουν την πλειοψηφία σε ΕΣΗΕΑ και ΕΣΗΕΜΘ. 

Ανταλλαγή στελεχών ανάμεσα σε ΕΡΤ και ΣΚΑΙ

Ο Γιάννης Παπαδόπουλος για τον οποίο αναγγέλθηκε πως θα λέει τα δελτία ειδήσεων του Σαββατοκύριακου στο ΣΚΑΙ, αποχωρεί από το Νέο Φάληρο και ανεβαίνει στην Αγία Παρασκευή. Θα κάτσει στη θέση του προέδρου της ΕΡΤ Κωνσταντίνου Ζούλα ο οποίος κατηφορίζει στο Νέο Φάληρο. Σύμφωνα με όλα τα ρεπορτάζ αναμένεται να αναλάβει διευθύνων σύμβουλος στο ΣΚΑΙ, θέση που είναι κενή. Ο Γιάννης Παπαδόπουλος αποτελεί επιλογή του μεγάρου Μαξίμου για την ανώτατη θέση της κρατικής ραδιοτηλεόρασης. Οι προτάσεις του λίαν συντόμως, αποχωρήσαντα Κ. Ζούλα δεν έγινε δεκτές καθώς η κυβέρνηση όχι μόνο δεν θέλει να “ανεξαρτητοποιήσει” την ΕΡΤ από τα δεσμά, αλλά στοχεύει στην πλήρη μετατροπή της σε “υπηρεσία προπαγάνδας” του Μαξίμου

Νέα απεργία στην “Αυγή” και συγκέντρωση εργαζόμενων στην Κουμουνδούρου, κίνδυνος για τους μισθούς

Με νέα απόφαση τους στη γενική συνέλευση οι εργαζόμενοι της “Αυγής” αποφάσισαν την πραγματοποίηση νέας 48ωρης απεργίας στις 3 και 4 Ιουλίου και συγκέντρωση έξω από τα γραφεία της Κουμουνδούρου την ερχόμενη Πέμπτη κατά τη διάρκεια συνεδρίασης της Πολιτικής Γραμματείας. Κατά πληροφορίες η Κουμουνδούρου διαμηνύει πως δεν υπάρχουν λεφτά για πληρωμή μισθών, ενώ δεν δόθηκε το πλάνο κατοχύρωσης των θέσεων εργασίας όπως είχε υποσχεθεί εκπρόσωπος του βασικού μετόχου στην ΕΣΗΕΑ.
Στο μεταξύ τρέχει η καμπάνια συλλογής υπογραφών για το “Όχι στο κλείσιμο της “Αυγής” στο Avaaz (εδώ η ψηφοφορία με εκατοντάδες ήδη υπογραφές) αλλά και η καμπάνια βίντεο για τους “ανθρώπους της Αυγής”.

Το τράφικινγκ ανηλίκων προσφύγων στο νέο επεισόδιο “Είμαι άνθρωπος όχι σκουπίδι”

Ένας νέος υπαίθριος κινηματογράφος οργώνει τη χώρα επιστρατεύοντας τα σκουπίδια μας Ακούγεται σαν μια από τις ανατρεπτικές δράσεις του αναρχικού Ιταλού καλλιτέχνη Μαουρίτσιο Κατελάν, αλλά πρόκειται για ένα έργο της εγχώριας καλλιτέχνιδας δρόμου Ελλάδας Στασινόγλου.Η νέα δημιουργός της street art βρήκε έναν νέο τρόπο για να μιλήσει για  το τράφικινγκ ανήλικων προσφύγων.

Συνδυάζοντας αφίσα δρόμου, κινηματογράφο με τηλέφωνο και επιστρατεύοντας  τους κάδους σκουπιδιών και την επαυξημένη πραγματικότητα (AR) η  ελληνικής καταγωγής καλλιτέχνιδα από τον Καναδά μας φέρνει καθημερινά  αντιμέτωπους με ένα μοναδικό εγχείρημα ψηφιακής αντικουλτούρας και κοινωνικής σάτιρας. Η αφίσα με το μήνυμα «EΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΧΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙ» κολλιέται μόνο πάνω σε κάδους και λειτουργεί ως οθόνη προβολής μιας  ταινίας σε επεισόδια. Η αφίσα-πύλη-ταινία-εγκατάσταση κλείνει ήδη 2  χρόνια παρουσίας και πρόσφατα ξεκίνησε να προβάλει το 8ο επεισόδιο.

Όλες οι σειρές της TV για την επόμενη σεζόν

Ο χάρτης της μυθοπλασίας στην TV για τη νέα σεζόν

Γράφει η Βίκυ Διαμάντη στο intronews.gr

Η σεζόν ολοκληρώνεται, οι επικεφαλής των καναλιών όμως ετοιμάζουν το πρόγραμμα της νέας σεζόν και οι σειρές μυθοπλασίας έχουν τον πρώτο ρόλο. Η φετινή σεζόν ολοκληρώνεται και τα κανάλια κάνουν τον απολογισμό τους, ενώ παράλληλα ετοιμάζουν το πρόγραμμα της νέας σεζόν. Σαφώς οι πληρωμές του ΕΚΟΜΕ περιόρισαν σε κάποιο βαθμό τα μεγαλόπνοα σχέδια, ειδικά σε σειρές που είναι παλιότερες και πήραν το «οκ» για νέο κύκλο. Παρόλα αυτά, το ρεπερτόριο είναι πλούσιο και τα γυρίσματα έχουν ήδη ξεκινήσει για κάποιες από τις νέες σειρές.
Η νέα σεζόν φέρνει υπερπαραγωγές εποχής, κοινωνικές και δραματικές σειρές, αλλά και κωμωδίες που τόσο έλειψαν στην σεζόν που τώρα ολοκληρώνεται. Πάμε λοιπόν να ρίξουμε μια ματιά στο μέλλον… Το όχι και τόσο μακρινό…

Οι ιστορίες από Gotham City του infowar στο Attica δείχνουν πως εξαγοράζει η αστυνομία την καλή της εικόνα

Η αστυνομική διεύθυνση της Νέας Υόρκης δαπανά κάθε χρόνο περισσότερα  από το σύνολο των ελληνικών ενόπλων δυνάμεων. Με αυτά τα χρήματα μπορεί να αγοράζει εξοπλισμό που συναντάμε μόνο σε πολεμικές επιχειρήσεις αλλά και να «εξαγοράζει» την εικόνα της στα μέσα ενημέρωσης. Στο όγδοo επεισόδιο του INFOWAR, που θα προβληθεί  στο Attica TV την Παρασκευή 7 Ιουνίου τα μεσάνυχτα , παρατηρούμε το φαινόμενο της Copaganda – της προπαγάνδας της αστυνομίας. Εξετάζοντας τις σχέσεις της αστυνομίας με τη βιομηχανία του θεάματος σε όλο τον κόσμο – από τον Ντέρτι Χάρι μέχρι τον… ταξίαρχο Θεοχάρη – εξηγούμε πως οι τηλεοπτικές και κινηματογραφικές παραγωγές διαστρεβλώνουν την εικόνα μας για το έργο της αστυνομίας αλλά και την ίδια την έννοια της εγκληματικότητας. 

Απορρίφθηκε η ένσταση καναλαρχών, ισχύει η σύμβαση για τεχνικούς της ΤV

Μια ακόμη ενέργεια των ιδιοκτητών καναλιών πανελλαδικής εμβέλειας, της ΕΙΤΗΣΕΕ να τρενάρει την εφαρμογή μιας νέας Συλλογικής Σύμβασης εργασίας- μετά από αυτή του 2021- για τους τεχνικούς μέλη της ΕΤΙΤΑ, έπεσε στο κενό. Όπως ενημερώνει η ΕΙΤΑ η 5μελής επιτροπή του Ο.ΜΕ.Δ απέρριψε την ένσταση της ΕΙΤΗΣΕΕ και αποδέχθηκε το δικαίωμα των εργαζόμενων σε μονομερή προσφυγή προκειμένου να αποκτήσουν Σύμβαση.  Η αρχική προσφυγή είχε γίνει το Ιούνιο του 2021 και έκτοτε τα μέλη της ΕΙΤΗΣΕΕ με συνεχείς παρεμβάσεις προσπαθούσαν να αποτρέψουν τη έκδοση απόφασης. Τον Φεβρουάριο του 2024 και αφού είχε εκδοθεί η Σ.Σ.Ε οι εργοδότες προσέφυγαν αμφισβητώντας το δικαίωμα προσφυγής στον ΟΜΕΔ για σύμβαση. 

Πίσω από το υπερθέαμα της Eurovision, οι αιρθμοί τεχνολογίας του σόου

Τώρα που έπεσαν οι τόνοι για την πρόσφατη Eurovision αξίζει να ρίξουμε μια ματιά στην παραγωγή του υπερθεάματος και τις τεχνικές παραμέτρους τους. Ένα άκρως ενδιαφέρον ρεπορτάζ δημοσίευσε η ιστοσελίδα radiotvlink.com/el με τίτλο “Διαγωνισμός Τραγουδιού Eurovision 2024: Ένα Άρτιο Τεχνολογικώς Θέαμα!”.

Οι αριθμοί που αναφέρονται για την παραγωγή του σόου είναι πράγματι εντυπωσιακοί. Στην απευθείας μετάδοση του μουσικού show διάρκειας τεσσάρων και πλέον ωρών, χρησιμοποιήθηκαν  Ολογραμμάτα, LED Σκηνικά, εκατοντάδες μονάδες ήχου, ρομποτικές κάμερες αλλά και πολλές ακόμη τεχνολογογικές καινοτομίες. Η κάλυψη του τραγουδιού της Γαλλίας με τον Slimane Nebchi στη σκηνή σε μαύρο φόντο μόνο με τον κάμεραμεν να “ακολουθεί” τους ήχους με την κάμερα του, αποθεώθηκε δίνοντας του τον τίτλο του “Ήρωα της Eurovsion, το τέρας της εικονοληψίας”.

Info war στην τηλεόραση του Attica μέρος 4ο. Περί κόκκων σκόνης…

Μπορεί μερικοί κόκκοι σκόνης να έχουν καταγράψει την ιστορία της ανθρωπότητας – από το θάνατο θεών και ανθρώπων στην Τροία μέχρι την άνοδο και την πτώση των μεγαλύτερων αυτοκρατοριών;Στο τέταρτο επεισόδιο του Infowar, Ιστορίες από το Gotham City με τον Άρη Χατζηστεφάνου και τον Χρήστο Αβραμίδη, που θα μεταδοθεί στο Attica TV τα μεσάνυχτα της Παρασκευής 19 Απριλίου, συναντάμε τρείς ανθρώπους που υπόσχονται να αποκρυπτογραφήσουν την πολιτική και οικονομική ιστορία της σκόνης.

H (δίκαιη) διαμαρτυρία Λ. Κρέτσου για μια ακόμη “αρπαχτή” της ΝΔ με το ΕΚΟΜΕ

Το ΕΚΟΜΕ κατεβάζει ρολά. Όχι ακριβώς λουκέτο αλλά ενσωματώνεται ως “υπηρεσία” του υπουργείου πολιτισμού υπό αρμοδιότητα της Λίνας Μενδώνη με το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου. Κι από εκεί που ο χώρος της οπτικοακουστικής παραγωγής από το 2017 και δώθε είχε στη διάθεση του περισσότερα από 400 εκατ. ευρώ (χρηματοδότηση Ελ. Κέντρου, 2% από ΕΡΤ, επιχορηγήσεις ΕΚΟΜΕ) θα έχει άγνωστο πια πόσα κεφάλαια για την επιδότηση στούντιο, εταιρειών παραγωγής, ταινιών και σήριαλ. Η λειτουργία του ΕΚΟΜΕ παρά το γεγονός ότι χρηματοδότησε το Χόλγιγουντ made in Bulgaria, παρά το γεγονός ότι επιδότησε τα ιδιωτικά κανάλια για ριάλιτυ, είχε καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της ελληνικής παραγωγής. Μέσα σε 5 χρόνια γυρίστηκαν περισσότερα από 200 σήριαλ, ορισμένα από αυτά πολύ αξιόλογα. Ανέβηκαν σε αξιοπρεπή βαθμό οι αμοιβές συντελεστών, εκτός των πρωταγωνιστών, οι σκηνοθέτες και παραγωγοί είχαν την “καβάντζα” να κάνουν ποιοτικό και εμπορικό σινεμά και τηλεόραση. Με την παρέμβαση της κυβέρνησης της ΝΔ ήδη από το 2019 επήλθε η “αρπαχτή” όπως την κατονομάζει ο Λευτέρης Κρέτσος, εμπνευστής επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για τη δημιουργία και λειτουργία του ΕΚΟΜΕ στο μοντέλο της Γαλλίας. Η κυβέρνηση της ΝΔ αρχικά άλλαξε τις προδιαγραφές για τη χρηματοδότηση των οπτικοακουστικών παραγωγών, πριμοδότησε τις ξένες παραγωγές έστω κι αν δεν απασχολούσαν συντελεστές και εργαζόμενους από τη εγχώρια παραγωγή. Και τελικά κατήργησε το ΕΚΟΜΕ δίνοντας το στη Λίνα Μενδώνη.

Με έδρα τη Νέα Υόρκη ντοκιμαντέρ για τη διεθνή πραγματικότητα από το Info war

Το INFOWAR με τον Άρη Χατζηστεφάνου επιστρέφει στην τηλεόραση μέσα από το Attica TV με δέκα μίνι ντοκιμαντέρ

Τo Infowar, ένα από τα δημοφιλέστερα και παλαιότερα ελληνικά podcast, επιστρέφει στην τηλεόραση την Παρασκευή 22 Μαρτίου στις 12 τα μεσάνυχτα μόνο στο Attica TV. Ο Άρης Χατζηστεφάνου από τις Ηνωμένες Πολιτείες και ο Χρήστος Αβραμίδης από την Ελλάδα ετοίμασαν μια σειρά από δέκα μίνι ντοκιμαντέρ που αναλύουν με συναρπαστικό, ευφυή και συχνά αστείο τρόπο τις τάσεις τις διεθνούς πραγματικότητας.

– Μπορεί ένα κουτί πίτσας να κρύβει απαντήσεις για την πορεία του παγκόσμιου πληθωρισμού και τις τάσεις της διεθνούς οικονομίας;
– Υπάρχουν ταξικές διαφορές ανάμεσα στους αρουραίους του βόρειου και του νότιου Μανχάταν και πώς αυτό μας βοηθά να κατανοήσουμε τις πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις στις σύγχρονες μεγαλουπόλεις;

Καταγγέλλουμε τις απολύσεις και το κλίμα εκφοβισμού στο Documento

Από την Πρωτοβουλία για την Ανατροπή στα ΜΜΕ
Θα περίμενε κάποιος πως σε μια εφημερίδα που θεωρεί ότι βρίσκεται στο στόχαστρο της προπαγανδιστικής καταιγίδας του μεγάρου Μαξίμου και ισχυρίζεται πως πρωταγωνιστεί στην ερευνητική αποκαλυπτική δημοσιογραφία απέναντι στην εξουσία, οι εργαζόμενοι συντάκτες θα λειτουργούσαν και θα βίωναν εργασιακό κλίμα αυτονομίας, ελευθερίας και συλλογικής αλληλεγγύης. Στην εφημερίδα του Documento ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Εδώ και πολλούς μήνες οι εργαζόμενοι δημοσιογράφοι βιώνουν κλίμα εκφοβισμού στα όρια της εργοδοτικής τρομοκρατίας. 

Οι νέες απολύσεις δεν είναι παρά εκδικητικές καθώς πραγματοποιήθηκαν χωρίς καμία αιτιολογία. Προστίθενται στις άλλες δύο απολύσεις και τις τουλάχιστον 12 παραιτήσεις των προηγούμενων μηνών, που ήταν αποτέλεσμα των συνθηκών εκφοβισμού με επίκεντρο όσους ανέπτυξαν συνδικαλιστική δράση απέναντι στις κινήσεις περικοπών του εκδότη.  

Με drones και κατασκοπευτικά λογισμικά δολοφονεί το Ισραήλ δημοσιογράφους

Το Ισραήλ δολοφονεί Παλαιστίνιους δημοσιογράφους στη Γάζα. Πού είναι η αγανάκτηση; ρωτούσε πριν λίγες ημέρες ο πολεμικός ανταποκριτής Chris McGreal  στον Quardian. Για να απαντήσει ο ίδιος “Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί το μοτίβο της δολοφονίας. Δεν εκφράζεται αντίδραση επειδή τα θύματα δεν είναι Αμερικανοί ή Ευρωπαίοι;”  Στο βίντεο που κυκλοφόρησε το δίκτυο https://qudsnen.co/ αποτυπώνεται η συνειδητή στοχοποίηση από το Ισραήλ των δημοσιογράφων που παραμένουν στη Γάζα και μεταδίδουν τις θηριωδίες του σιωνιστικού στρατού. Στο βίντεο αναφέρεται και το γνωστό σε εμάς σύστημα κατασκοπείας (spyware), το οποίο όπως καταγγέλλουν οι δημοσιογράφοι στη στη Γάζα, είναι το βασικό εργαλείο για τη δολοφονία των δημοσιογράφων και των οικογενειών τους.

Τι συμβαίνει, αλήθεια, με τις ελληνικές παραγωγές;

Ξαφνικά, οι ιδιοκτήτες ιδιωτικών τηλεοπτικών καναλιών βγήκαν… παραπονούμενοι στο προαύλιο του Μεγάρου Μαξίμου. Ο εκνευρισμός τους αφορά «χρέος» του φορέα επιδοτήσεων οπτικοακουστικής παραγωγής ΕΚΟΜΕ σε σειρές και παραγωγές που έχουν ήδη μεταδοθεί στα κανάλια, το οποίο φτάνει τα 150 εκατ. ευρώ! Τι συμβαίνει, λοιπόν, με τη στήριξη της οπτικοακουστικής παραγωγής στην Ελλάδα, του τομέα που διαφημίζεται από τη ΝΔ ως «πόλος έλξης ξένων επενδύσεων» και ευκαιρία τουριστικής προβολής της χώρας;

Νεκροταφεία αγνώστου ταυτότητας προσφύγων στα σύνορα και του φράχτες της Ευρώπης

Συγκλονιστική είναι η νέα έρευνα #BorderGraves στο Solomon, εδώ https://wearesolomon.com/…/agnoston-stoixeion-pano-apo…/

Μετά από αρκετούς μήνες έρευνας σε Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Μάλτα, Πολωνία, Λιθουανία, Γαλλία, Κροατία καταγράψαμε 1.015 τάφους αγνώστων στοιχείων που χρονολογούνται την περίοδο 2014-2023.
Οκτώ δημοσιογράφοι από την Ευρώπη μαζί με την βρετανική εφημερίδα The Guardian, την γερμανική εφημερίδα Süddeutsche Zeitung ερεύνησαν επί επτά μήνες τι συμβαίνει με τις χιλιάδες αταυτοποίητες σορούς όσων χάνουν τη ζωή τους στα ευρωπαϊκά σύνορα.
Με αποκλειστικά στοιχεία του International Committee of the Red Cross, τοπικών οργανώσεων και ιατροδικαστών καταγράφουμε περισσότερους από 2.162 αυταυτοποίητων θανάτων στα ευρωπαϊκά σύνορα τα τελευταία 10 χρόνια.

Τα σωματεία φταίνε για τα προβλήματα της παραγωγής, λέει η επιδοτούμενη με κρατικό χρήμα Nu Boyana Film Studios

Πριν λίγες μέρες πάντως ο διευθύνων σύμβουλος της Nu Boyana Film Studios Yariv Lerner σε ημερίδια που οργάνωσε η Ένωση Κινηματογραφιστών Βόρειας Ελλάδας (ΕΚΒΕ)στο πλαίσιο του 64ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, ισχυρίστηκε πως για τα προβλήματα της παραγωγής …φταίνε τα σωματεία, που “δεν έχουν επαφή με τους εργαζόμενους”,  “φταίει η δομή τους που στήθηκε από τον Al Capone, ο οποίος ήταν αυτός που την εφηύρε” (!), πως στα σωματεία υπάρχουν παγίδες, πως δεν μπορεί να υπάρχουν Συλλογικές συμβάσεις εργασίας!
Για τα όσα υποστήριξε ο Yariv Lerner στην παρέμβαση υπάρχουν αντιδράσεις, πολύ περισσότερο που η εταιρεία παρά το γεγονός πως δεν κατασκεύασε ακόμη τα στούντιο και συνεχίζει στις σελίδες της να διαφημίζει ως κύρια περιοχή γυρισμάτων τη Βουλγαρία, βρίσκεται στην κορυφή των κρατικών επιδοτήσεων. Η Ένωση Κινηματογραφιστών Βόρειας Ελλάδας (ΕΚΒΕ) σε ανακοίνωση της κατήγγειλε την “πολεμική διάθεση” της διεύθυνσης της Nu Boyana Film Studios Hellenic SA.

Αδειάζει η ΕΡΤ από μόνιμους, γεμίζει το Ραδιομέγαρο με συμβασιούχους

Μέσα στο προηγούμενο 12μηνο (ίσως και λίγο παραπάνω)  αποχώρησαν πάνω από  120 εργαζόμενοι διαφόρων ειδικοτήτων από το μόνιμο προσωπικό, λόγω συνταξιοδότησης. Σε αυτούς εκτιμάται ότι έως το τέλος του 2023 θα προστεθούν άλλοι 46 (με συμβάσεις αορίστου χρόνου) οι οποίοι επίσης κάλυπταν οργανικές θέσεις.
Υπολογίζεται ότι έως το 2026 θα έχουν αποχωρήσει από την ΕΡΤ άλλοι -το λιγότερο- 300 άνθρωποι διαφόρων ειδικοτήτων, από το μόνιμο προσωπικό της. Τυχόν κενά που δημιουργούνται καλύπτονται κυρίως με προσλήψεις ορισμένου χρόνου που πραγματοποιεί η ΕΡΤ είτε με προσλήψεις  μέσω εταιρειών τηλεοπτικών παραγωγών.

Στο μεταξύ έχουν προσληφθεί περίπου 460 άτομα με συμβάσεις ορισμένου χρόνου (ή και έργου) με μέσο όρο ηλικίας τα 43,5 έτη. Ανάμεσα τους και τουλάχιστον 25 εργαζόμενοι 60 ετών και βάλε.