Κατηγορία: Περιεχόμενο

Κάλεσμα για επανέκδοση της “Αυγής” από τους εργαζόμενους

Κάλεσμα για τη στήριξη του αγώνα των εργαζόμενων, την επανέκδοση της καθημερινής “Αυγής” και την κατοχύρωση όλων των θέσεων εργασίας απεύθυνε η γενική συνέλευση μετά την 3μερή συνάντηση με την ηγεσία του κόμματος. Οι εργαζόμενοι επισημαίνουν πως “το κλείσιμό της αποτελεί σοβαρότατο πλήγμα στην ελευθεροτυπία και την πολυφωνία”. Την αλληλεγγύη τους στον αγώνα των εργαζόμενων εξέφρασαν με ανακοίνωση τους η “Πρωτοβουλία για την Ανατροπή στα ΜΜΕ” και η “Κατάληψη ΕΣΗΕΑ”. 
Εδώ ψηφίζουμε για την επανακυκλοφορία της εφημερίδας. 
Το Κάλεσμα για τη στήριξη- Όχι στο κλείσιμο της «ΑΥΓΗΣ»

Tην Τρίτη 25 Ιουνίου, η ΑΥΓΗ καταδικάστηκε σε «ξαφνικό θάνατο», μετά από 72 χρόνια λειτουργίας.Ο βασικός μέτοχος αποφάσισε, αιφνιδίως, και χωρίς κανέναν σχεδιασμό για την επόμενη μέρα, να αναστείλει τη λειτουργία της καθημερινής έκδοσης, κρατώντας μόνο το κυριακάτικο φύλλο και το site. Κουβαλώντας μια βαριά Ιστορία, η εφημερίδα της Αριστεράς, που έκλεισε μόνο από τη χούντα, παρέμεινε στην πρωτοπορία των αγώνων του λαού για Δημοκρατία, Ελευθερία και Κοινωνική Δικαιοσύνη.

Δεν υπάρχει σχέδιο για τα ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ, άκαρπη η συνάντηση με τα σωματεία για την έκδοση της “Αυγής”

Η συνάντηση των συνδικαλιστικών σωματείων με τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ για το αιφνιδιαστικό λουκέτο στην καθημερινή “Αυγή” επιβεβαίωσε αυτό που πολλοί έλεγαν. Στο κόμμα του Στ. Κασσελάκη δεν υπάρχει κανένα σχέδιο για τη “βιώσιμη” όπως την ονομάζουν, λειτουργία των κομματικών μέσων. Σήμερα το μεσημέρι στις 2.00 πραγματοποιείται εκ νέου γενική συνέλευση των εργαζόμενων στην “Αυγή” προκειμένου να ενημερωθούν για αυτά που είπαν οι εκπρόσωποι του κόμματος στους συνδικαλιστές. Σήμερα απεργούν και οι εργαζόμενοι “Στο Κόκκινο” που εξέφρασαν βαθειά ανησυχία για την πολιτική που ακολουθείται συνολικά στα Μέσα του Ομίλου από τον βασικό μέτοχο.

Συνάντηση με τον Στ. Κασσελάκη ζητούν οι εργαζόμενοι της Αυγής και η ΕΣΗΕΑ

Στον απόηχο των δηλώσεων του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ Στ. Κασσελάκη ότι έγινε πρόταση να αναλάβουν οι εργαζόμενοι την έκδοση της “Αυγής” και απ’ ότι …άκουσε το αρνήθηκαν, η γενική συνέλευση των εργαζόμενων  ξεκαθάρισε ότι “ποτέ δεν έγινε σχετική πρόταση από τη Διοίκηση και ουδέποτε μπήκαμε σε μία τέτοια συζήτηση”. Επίσης οι εργαζόμενοι επισημαίνουν ότι “παρά τις διαδοχικές εκκλήσεις για συνάντηση με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, σε σχέση με το μέλλον της εφημερίδας -ήδη μήνες πριν από το αιφνιδιαστικό κλείσιμο- εκείνος ουδέποτε ανταποκρίθηκε”. 

Συνάντηση με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ζητά και το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ επισημαίνοντας: Το αιφνιδιαστικό κλείσιμο του καθημερινού φύλλου της εφημ. «Η ΑΥΓΗ» πλήττει τον πλουραλισμό και την ενημέρωση των πολιτών και προκαλεί πλήθος εργασιακών προβλημάτων

Όσοι με ευκολία λένε “ποιος διαβάζει εφημερίδες”, δεν ξέρουν τι τους γίνεται…

Οι εργαζόμενοι είχαν αποφασίσει να βγάλουν “απεργιακό περιεχόμενο” στη διαδικτυακή σελίδα της “Αυγής”. Η διοίκηση της εταιρείας του κόμματος μπλόκαρε την πρόσβαση στο διαδίκτυο και τα social media. Η φωτό από τους απεργούς για τη 2η ημέρα της απεργίας τους.

Γράφει στη σελίδα του ο Andreas Panagopoulos Anemos

Όσοι με περισσή ευκολία προσπερνούν το κλείσιμο μίας εφημερίδας με ένα “ελα μωρε, ποιος διαβάζει εφημερίδες. Έχουν ξεπεραστεί από την τεχνολογία” δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Δεν ξέρουν τι είναι εφημερίδα ταυτίζοντάς την με το τελικό, έντυπο προϊόν. Μόνο που εφημερίδα είναι πολλά περισσότερα από μερικές χάρτινες σελίδας. Και πολύ πιο ουσιαστικά.
Ποιά είναι αυτά;
Παραγωγή περιεχομένου

Ο ξαφνικός θάνατος της “Αυγής”, το τελευταίο πρωτοσέλιδο των εργαζόμενων στην εφημερίδα

Παρά τα όσα λέγονταν και αναμένονταν, η χθεσινή ξαφνική απόφαση να μπει λουκέτο στην έκδοση της καθημερινής Αυγής ήταν μια επώδυνη έκπληξη για τους εργαζόμενους στην εφημερίδα. Έως και την τελευταία στιγμή έτρεχε το ρεπορτάζ τους που δεν θα δημοσιευόταν πουθενά! Χωρίς καμία διαβούλευση, χωρίς καμία ενημέρωση για το όποιο σχέδιο υπάρχει, η ηγεσία του κόμματος του ΣΥΡΙΖΑ απλά ανακοίνωσε το λουκέτο. Στην ομόφωνη απόφαση της γενικής συνέλευσης των εργαζόμενων στην εφημερίδα, σημειώνεται πως η “μόνη άλλη περίοδος που συνέβη αυτό ξανά ήταν μία και γνωστή στην ιστορία: στη χούντα”. Θα ακολουθήσει συνολική αναδιάρθρωση των ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ όπως ειπώθηκε ψυχρά από τα στελέχη του. 72 χρόνια ιστορίας, σβήστηκαν σε μια 20λεπτη ενημέρωση της διοίκησης. Οι εργαζόμενοι σήμερα Τετάρτη πραγματοποιούν 24ωρη απεργία, αίτημα η επανακυκλοφορία του φύλλου και η διασφάλιση των θέσεων εργασίας. Στη φωτογραφία το πρωτοσέλιδο που ετοίμασαν οι εργαζόμενοι ως ένα τελευταίο “αντίο” που η ηγεσία του κόμματος έκοψε από την κυκλοφορία της “Αυγής”. 

Ξαφνικός θάνατος
Σήμερα Τρίτη 25 Ιουνίου 2024 στις 4 το απόγευμα στα γραφεία της Αυγής στην οδό Δεληγιώργη, αιφνιδιαστικά και χωρίς καμιά διαβούλευση, μας ανακοινώθηκε ότι το καθημερινό φύλλο της εφημερίδας της Αριστεράς που εκδίδεται από το 1952, δεν θα κρεμιέται πλέον στα περίπτερα.

Ο ΣΥΡΙΖΑ κλείνει την Αυγή

Λουκέτο στο καθημερινό φίλο της ¨Αυγής¨ βάζει από αύριο Τετάρτη ο ΣΥΡΙΖΑ.Οπως ενημερώθηκαν σήμερα το απόγευμα οι εργαζόμενοι το εκτελεστικό γραφείο του κόμματος αποφάσισε την αναστολή έκδοσης του καθημερινού φίλου της εφημερίδας.Οι εργαζόμενοι πραγματοποιούν γενική συνέλευση. Μόλις πρόσφατα ο πρόεδρος…

Η επιρροή των influencers σε ειδήσεις και ενημέρωση

Η απώλεια εμπιστοσύνης στην ενημέρωση που προσφέρουν τα ΜΜΕ σε όλο τον κόσμο αυξάνεται χρόνο με το χρόνο. Στην Ελλάδα, η πτώση στους δείκτες εγκυρότητας, αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης είναι σαρωτική. Σύμφωνα με την πρόσφατη αναφορά του ινστιτούτου Reuters για τις «ψηφιακές ειδήσεις το 2024», σε Ελλάδα και Ουγγαρία μόλις το 23% εμπιστεύεται τις «ειδήσεις» των ΜΜΕ. Στον αντίποδα αυτού του φαινομένου καταγράφεται διεθνώς μεγάλη άνοδος, ποσοτικά και ποιοτικά, στην επιρροή «ειδήσεων» και απόψεων από τους λεγόμενους διαδικτυακούς influencers. Αν πριν 30 χρόνια οι πολίτες στρέφονταν στους τηλεοπτικούς δημοσιογράφους – ποιοι δεν θυμούνται το «θα βγω στον Χαρδαβέλλα ή τον Κακαουνάκη»; – σήμερα καταγράφεται στροφή προς τις «εναλλακτικές φωνές» στα ψηφιακά κοινωνικά δίκτυα. Κυρίως διάφορες διασημότητες, επιχειρηματίες, δημοσιογράφους ή άλλους δημιουργούς που μεταφέρουν ειδήσεις στα δικά τους «κανάλια- εκπομπές», στο YouTube, το TikTok ή το Instagram

Ελεύθερος ο Τζούλιαν Ασάνζ αφού δήλωσε “ένοχος” στην αμερικάνικη δικαιοσύνη

«Ο Τζούλιαν Ασάνζ είναι ελεύθερος και αναχώρησε τη Δευτέρα από το Ηνωμένο Βασίλειο και τη φυλακή υψίστης ασφαλείας κοντά στο Λονδίνο, όπου ήταν έγκλειστος επί πέντε χρόνια», ανέφερε σήμερα το WikiLeaks. Η ελευθερία του μετά από 1901 ημέρες κράτησης σε φυλακές, τελευταία στη Μεγάλη Βρετανία, είχε τίμημα. Συμφώνησε να ομολογήσει ενοχή για την κατηγορία του νόμου περί κατασκοπείας για συνωμοσία με σκοπό την παράνομη απόκτηση και διάδοση διαβαθμισμένων πληροφοριών εθνικής άμυνας. Την είδηση της “ενοχής” επιβεβαίωσε το αμερικάνικο υπουργείο Δικαιοσύνης.

Μόλις το 23% εμπιστεύεται τις ειδήσεις στην Ελλάδα

Η Ελλάδα συγκέντρωσε τη χαμηλότερη βαθμολογία (23%) σε σύνολο 47 χωρών του κόσμου μαζί με την Ουγγαρία του Όρμπαν. Το συμπέρασμα συμπεριλαμβάνεται στην ετήσια αναφορά του Ινστιτούτου Ρώϋτερς για τις “ψηφιακές ειδήσεις 2024”. Όπως γράφει ο Νίκ Νιούμαν, διευθυντής του Ινστιτούτου στην εισαγωγή <<Η φετινή έκθεση έρχεται σε μια στιγμή που περίπου ο μισός πληθυσμός του πλανήτη έχει πάει στις κάλπες σε εθνικές και περιφερειακές εκλογές, και καθώς οι πόλεμοι συνεχίζουν να μαίνονται στην Ουκρανία και τη Γάζα. Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, η παροχή ακριβούς, ανεξάρτητης δημοσιογραφίας παραμένει πιο σημαντική από ποτέ, και όμως σε πολλές από τις χώρες που καλύπτονται στην έρευνά μας βρίσκουμε τα μέσα ενημέρωσης να αμφισβητούνται ολοένα και περισσότερο από την αυξανόμενη παραπληροφόρηση, τη χαμηλή εμπιστοσύνη, τις επιθέσεις από πολιτικούς, και ένα αβέβαιο επιχειρηματικό περιβάλλον>>. 

Για την Ελλάδα την αναφορά υπογράφει ο δρ Αντώνης Καλογερόπουλος. Τα σημαντικά ευρήματα για τα ελληνικά ΜΜΕ είναι:

Έρευνα του Assiociated Press αποκαλύπτει πως το Ισραήλ σκοτώνει στοχευμένα ολόκληρες οικογένειες Παλαιστινίων

Συγκλονιστικά είναι τα στοιχεία από την έρευνα του AP για τις παλαιστινιακές οικογένειες που αποδεκατίστηκαν ως σήμερα στη Γάζα από το στρατό του Ισραήλ/ «Οι αριθμοί είναι συγκλονιστικοί», αυτό είναι το συμπέρασμα της έρευνας. Στην ιστοσελίδα των ειδήσεων του πρακτορείου η Sarah El Deeb γράφει από τη Βηρυτό, το ρεπορτάζ για τις στοχευμένες δολοφονίες. ( Πηγή της φωτογραφίας apnews). <<Σε βαθμό που δεν έχει ξαναδεί, η αεροπορική και χερσαία εκστρατεία του Ισραήλ στη Γάζα σκοτώνει ολόκληρες οικογένειες Παλαιστινίων . Μερικές φορές τέσσερις γενιές από την ίδια οικογένεια, έχουν χαθεί σε μεμονωμένες αεροπορικές επιδρομές ή σε μια σειρά αεροπορικών επιδρομών με στόχο τα μέλη της ίδιας οικογένειας. Συχνά δεν υπάρχει προειδοποίηση. Η έρευνα του Associated Press εντόπισε τουλάχιστον 60 παλαιστινιακές οικογένειες όπου 25 άτομα ή περισσότερα σκοτώθηκαν σε βομβαρδισμούς μεταξύ Οκτωβρίου και Δεκεμβρίου>>. 

ΜΜΕ στην Κύπρο θέλει ο Μαρινάκης, πανελλαδικό κανάλι ο Μελισσανίδης, προβλήματα με Open o Σαββίδης**

**Οι μικρές αλλά σημαντικές ειδήσεις στα ΜΜΕ

Πολλά σενάρια εξαγορών μικρών καναλιών αλλά και ενδιαφέρον για απόκτηση νέων μίντια από τους ολιγάρχες της ενημέρωσης στη χώρα μας. Ο ιδιοκτήτης της εφημερίδας “Ναυτεμπορική” Δημήτρης Μελισσανίδης μετά την αποχώρηση του από την ΑΕΚ, εντείνει τις προσπάθειες να βγάλει με ελεύθερο σήμα το ιντερνετικό κανάλι Naftemporiki TV που διαθέτει ήδη αξιόλογες εκπομπές. Μια συζήτηση στο ΕΣΡ για αλλαγή φυσιογνωμίας περιφερειακού καναλιού φαίνεται πως σχετίζεται με αυτή την πρόθεση.
Το Smile ζήτησε από το ΕΣΡ αλλαγή φυσιογνωμίας σε “ενημερωτικό κανάλι”, η αλλαγή φυσιογνωμίας του είναι απαραίτητο βήμα για να μετεγκατασταθεί στη συχνότητα του το Naftemporiki TV. Ο ιδιοκτήτης της Alter ego Βαγγέλης Μαρινάκης δείχνει ενδιαφέρον να αγοράσει μεγάλη κυπριακή εφημερίδα! Το πανελλαδικό κανάλι του Ιβάν Σαββίδη, το Open φαίνεται πως έχει προβλήματα χρηματοδότησης. Στο σταθμό “παράγεται” με επιτυχία μόνο το ενημερωτικό πρόγραμμα, ειδήσεις και εκπομπές, η ψυχαγωγία έχει ανατεθεί στην εταιρεία του Νίκου Κοκλώνη Barkingwell Media.

Η Ακροδεξιά αποκτά κανάλι με πανελλαδική παρουσία!

Οργανώνεται εκ νέου το τηλεοπτικό δικτυο Βελόπουλου μετά το αποτέλεσμα των Ευρωεκλογών. Όπως γράφει η Άγγελα Νταρζάνου στην ΑυγήΑυγή στο τηλεοπτικό περιφερειακό κανάλι Alert TV όπου ο Κυριάκος Βελόπουλος παρουσιάζει διάφορες εκπομπές, τοποθετήθηκε διευθυντής ειδήσεων ο Στεφανος Χίος του «Μακελειού». Δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις για αυτόν και τις ακροδεξιές, ρατσιστικές απόψεις που διακινεί.

Η εκλογική επιτυχία Βελόπουλου στηρίζεται τηλεοπτικά από το δίκτυο τουλάχιστον 25 τηλεοπτικών σταθμών

Μετά το στρατό και ο όχλος στο Ισραήλ επιτίθεται σε δημοσιογράφους, καταγγελία από το IPI

Το παγκόσμιο δίκτυο IPI κατήγγειλε με μεγάλη ανησυχία τις πρόσφατες επιθέσεις εναντίον δημοσιογράφων που κάλυπταν την ετήσια πορεία στην Ανατολική Ιερουσαλήμ στις 5 Ιουνίου. Σε στιγμιότυπα που κατέγραψαν δημοσιογράφοι απεικονίζονται παιδιά που ούρλιαζαν “Θάνατος στους Άραβες”. Όρμησαν να λιντσάρουν δημοσιογράφο παλαιστίνιο το οποίο έσωσε συνάδελφος του ισραηλινός δημοσιογράφος της Haaretz. Η φωτογραφία της Μάγια Λέβιν δείχνει τον Ισραηλινό δημοσιογράφο να γίνεται ασπίδα προστασίας για τον συνάδελφο του. Μετά τα βίαια αυτά επεισόδια το Διεθνές Ινστιτούτο Τύπου με ανακοίνωση του καταδίκασε την επίθεση εναντίον Παλαιστίνιων δημοσιογράφων και ζήτησε για μια ακόμη φορά “έρευνα

Τι μας έμεινε από την προεκλογική περίοδο στην TV

Στη χώρα μας η προεκλογική περίοδος διήρκησε μόλις 15 ημέρες, διάστημα κατά το οποίο εξαφανίστηκε το πραγματικό διακύβευμα, καθώς και τα γεγονότα σε αυτή την εκλογική μάχη που αφορούν τις κοινωνίες σε όλη την Ευρώπη. Κατασκευάστηκε ένα σκηνοθετημένο πολιτικό σόου από εταιρείες επικοινωνίας, δημοσιογράφους και μίντια, με πρωταγωνιστές του θιάσου τους ίδιους τους πολιτικούς αρχηγούς. 
Η προεκλογική κάλυψη γίνεται μέσω των συνεντεύξεων, κυρίως των πολιτικών αρχηγών, με προβολή των σταρ υποψηφίων ευρωβουλευτών και τέλος. Στα δελτία ειδήσεων η τηλεοπτική πραγματικότητα αφορά φόνους, δολοφονίες, καύσωνα με τα απαραίτητα πλάνα από παραλίες με «ζουμ» σε οπίσθια, πανελλαδικές εξετάσεις, φωτιές και ολίγον, 30 δευτερόλεπτα πριν τη λήξη, για τη Γάζα.

Τάφοι χωρίς σύνορα, έγκλημα στην Πύλο, κυνήγι πορνογραφίας, τρεις διακρίσεις για την ερευνητική δημοσιογραφία του Solomon

“Μία πρωτιά και δύο δεύτερες θέσεις στα φετινά ευρωπαϊκά βραβεία δημοσιογραφίας #europeanpressprize για διασυνοριακές έρευνες που συμμετείχε το #Solomon”, ενημερώνει η ανεξάρτητη δημοσιογραφική ερευνητική δημοσιογραφική ομάδα του Solomon. Τρείς διακρίσεις για θέματα που έκαναν αίσθηση-όχι στην Ελλάδα- και επηρρέασαν. Το Special Award 2024 κέρδισε η έρευνά της ομάδας για τους τάφους “αγνώστων στοιχείων” προσφύγων στα σύνορα της Ευρώπης. Είναι τραγική ειρωνία πως το θέμα ήρθε στη μιντιακή ατζέντα της Ελλάδας εξαιτίας της συνέντευξης της Μαρίνας Σάττι για το νεκροταφείο Κομοτηνής!

Εσείς γνωρίζετε πόσα εκατ. έδωσε το κράτος στα πολιτικά κόμματα;

Λίγο πριν ανοίξουν για μια ακόμη μια φορά οι κάλπες για την εκλογή νέων μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ελάχιστοι από τα εκατομμύρια των Ευρωπαίων ψηφοφόρων γνωρίζουν από που προέρχονται τα χρήματα των πολιτικών κομμάτων τα οποία καλούνται να ψηφίσουν. Το κενό αυτό έρχεται να καλύψει μια νέα διασυνοριακή έρευνα, η «TransparencyGap: Η χρηματοδότηση των Πολιτικών Κομμάτων στην ΕΕ» που συντόνισε το Follow the Money. Από την πλευρά της Ελλάδας μετείχε η ανεξάρτητη δημοσιογραφική ομάδα “Reporters United”, μαζί με ακόμη 25 δημοσιογραφικές ομάδες. Από το ρεπορτάζ τους δημοσιεύουμε εκτενές απόσπασμα. Η έρευνα επιχειρεί να ρίξει φως στο κενό διαφάνειας στην προέλευση των οικονομικών πόρων των ευρωπαϊκών κομμάτων. Για τη χώρα μας επιβεβαιώνεται η διαχρονική στήριξη των πολιτικών κομμάτων με δημόσιο χρήμα. Αξίζει ωστόσο να επισημάνουμε πως οι “χορηγίες” από άλλες πηγές στην Ελλάδα δεν δημοσιεύονται ποτέ καθώς απαγορεύονται δια νόμου. Ολόκληρη την πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα θα τη βρείτε στην ιστοσελίδα των Reporters United εδώ

Κυρίαρχο Μέσο στις Ευρωεκλογές η TV

Λίγο πριν ανοίξουν οι κάλπες για τις ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου, οι τηλεοπτικές οθόνες καταλήφθηκαν από τους αρχηγούς των πολιτικών κομμάτων, κυρίως από τον Κ. Μητσοτάκη, μετά τον Στ. Κασσελάκη και στη συνέχεια τους υποψηφίους των μεγάλων κομμάτων – αποκλειστικά. Η τηλεόραση μπορεί να βρίσκεται στο ναδίρ της αξιολόγησης όσον αφορά στην εμπιστοσύνη της κοινής γνώμης, μπορεί στις άλλες χώρες της ΕΕ πρωταγωνιστής να είναι τα κοινωνικά δίκτυα (Facebook- Instagram), ωστόσο αυτές τις ημέρες αναδεικνύεται στη χώρα μας ως το κυρίαρχο Μέσο προβολής, τόσο στις τηλεοπτικές εκπομπές όσο και στη διαφήμιση. Η επιλογή αυτή, για μια ακόμη φορά, καταδεικνύει τη στενή διαπλοκή ανάμεσα στους ιδιοκτήτες των μίντια και το πολιτικό σύστημα.

Αγωγή σωματείων της ΕΡΤ στη διοίκηση για “κακοδιαχείριση” και αναθέσεις αδιαφάνειας

Η Δικαιοσύνη θα αποφασίσει πλέον για τον τρόπο διοίκησης και διαχείρισης της ΕΡΤ επί Ζούλα – στο στόχαστρο και ο τρόπος αναθέσεων μεγάλων συμβάσεων πολλών εκατομμυρίων ευρώ. Με την αγωγή των σωματείων ζητείται ο δικαστικός έλεγχος και η ακύρωση των αποφάσεων του διοικητικού συμβουλίου της ΕΡΤ που ελήφθησαν τον Απρίλιο 2023 με διαδικασία παράνομη και αντίθετη προς τους κανονισμούς της ΕΡΤ, σύμφωνα με τους ενάγοντες, καθώς δεν τηρήθηκαν οι κανόνες για τη συγκρότηση, την απαρτία, τον τρόπο εισαγωγής θεμάτων προς απόφαση και τη διαδικασία λήψης απόφασης στο διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΤ, με κύρια ευθύνη του Κωνσταντίνου Ζούλα, που το επίμαχο διάστημα καταλάμβανε τόσο τη θέση του Προέδρου όσο και τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΤ.

Ανακοίνωση της ΠΟΣΠΕΡΤ

Δικάστηκε σήμερα στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών η αγωγή που άσκησαν κατά της ΕΡΤ σύσσωμα τα σωματεία των εργαζομένων στην ΕΡΤ και οι εκπρόσωποί τους στο διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΤ, για τον τρόπο διοίκησης και διαχείρισης της ΕΡΤ επί Κωνσταντίνου Ζούλα, που όλο και πιο συχνά απασχολεί τη δημοσιότητα.

Κρατικές καμπάνιες από κυβέρνηση της ΝΔ με 24,6 εκατ. ευρώ σε ΜΜΕ

<<Ένα σωρό «εκστρατείες ενημέρωσης» και «προγράμματα επικοινωνίας» τρέχει η κυβέρνηση, φρέσκο κρατικό χρήμα που προέρχεται από τους τακτικούς προϋπολογισμούς των υπουργείων, από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, μέχρι και από το... Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Χρήμα που κόβεται, δηλαδή, από δημόσιες υπηρεσίες όπου θα μπορούσε το κράτος να προσφέρει και μπαίνει απευθείας στα ταμεία των τηλεοπτικών σταθμών, ραδιοφώνων, εφημερίδων και ιστοσελίδων προκειμένου το κράτος να «ενημερώνει»>>. Αυτά γράφει στο ρεπορτάζ της στην Αυγή της Κυριακής η Αγγέλα Νταρζάνου η οποία συγκέντρωσε τα υψηλότερα ποσά αναθέσεων σε επικοινωνιακά προγράμματα από τις αρχές του 2024. Από την αρχή του έτους, σε διάρκεια πεντέμισι μηνών, οι εγκρίσεις «προγραμμάτων επικοινωνίας» που έχουν αναρτηθεί στη Διαύγεια ξεπερνούν τα 24,6 εκατ. ευρώ, χωρίς αυτό να αποκλείει και άλλες «εκστρατείες ενημέρωσης» με παλαιότερες εγκρίσεις>>. Αποδεικνύεται πως η κρατική διαφήμιση όπως γράψαμε πολλές φορές, είναι ένα σημαντικό φίμωτρο για τα μίντια.