«Δημοψηφίσματα & ΜΜΕ: Πώς το 2015 το «Ναι» των Μέσων έγινε στις Κάλπες «ΟΧΙ». Το νέο βιβλίο του Γιώργου Πλειού που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Τόπος, εστιάζει στον πολύπλευρο ρόλο που είχαν τα Μέσα ενημέρωσης σε μια από τις πιο σημαντικές περιόδους της χώρας.
Το βιβλίο ερευνά τον ρόλο των ΜΜΕ στα σύγχρονα δηµοψηφίσµατα, ιδιαίτερα εκείνα που αφορούσαν τις σχέσεις ορισµένων χωρών µε την Ε.Ε. Εξετάζονται κυρίως τα δηµοψηφίσµατα σε Ιρλανδία (2008), Μ. Βρετανία (2016), Ιταλία (2016) και Ελλάδα (2015). “Καθώς βαδίζουμε πλέον προς την ολοκλήρωση μιας 10ετίας από το δημοψήφισμα του 2015, θεωρώ ότι αξίζει, αφενός, να ρίξουμε φως όχι μόνο στον τρόπο που λειτουργήσαν τα ΜΜΕ αλλά και στο γιατί τελικά δεν πέτυχαν τον εμφανώς επιδιωκόμενο πολιτικό τους στόχο…”, γράφει στον πρόλογο του βιβλίου ο καθηγητής του ΕΚΠΑ Γιώργος Πλειός.