Κατηγορία: Διαβάζουμε

Eurovision 2026: Κάτι «τρέχει» με το Ισραήλ στην EBU

Γράφει στο Ποντίκι ο Χρήστος Ιερίδης

Μέχρι τον Δεκέμβριο και την επόμενη γενική συνέλευση της EBU για την Eurovision, θα έχει κυλήσει κι άλλο νερό στο αυλάκι για τη συμμετοχή του Ισραήλ στον επερχόμενο ευρωπαϊκό διαγωνισμό τραγουδιού που θα διεξαχθεί στη Βιέννη τον Μάιο.

Ωστόσο για πρώτη φορά από επίσημα χείλη της Ένωσης των Δημόσιων Ραδιοτηλεοπτικών Οργανισμών της Ε.Ε. εκφράστηκε σκεπτικισμός και υποψία για εξέταση του ζητήματος (ή κρίσης στους κόλπους της EBU που ρίχνει σκιά και στον τραγουδιστικό θεσμό) συμμετοχής του Ισραήλ μέσω της KAN στον διαγωνισμό, για πρώτη φορά, εδώ και τουλάχιστον μια τετραετία.

«Αυτή τη στιγμή, κάθε μέλος της EBU που υποβάλλει αίτηση συμμετοχής έχει το δικαίωμα να συμμετάσχει. Σίγουρα θα είναι μια συνεχής συζήτηση καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Σε κάθε κατάσταση σύγκρουσης, όλοι θέλουμε να δούμε ένα τέλος. Θα δούμε πώς θα εξελιχθεί η συμμετοχή τους τους επόμενους μήνες», δήλωσε ο Εκτελεστικός Επόπτης του Διαγωνισμού Τραγουδιού τηςEurovision, Μάρτιν Γκρινστην ORF.

Γάζα: Η ανοχή οπλίζει τους δολοφόνους δημοσιογράφων

Προ ημερών δολοφονήθηκαν εν ψυχρώ και στοχευμένα φωτογράφοι και καμεραμέν, ενώ κάλυπταν ισραηλινά πλήγματα σε νοσοκομείο στη Γάζα. Προ εβδομάδων κτυπήθηκε, ως όλα δείχνουν επίσης στοχευμένα, το σημείο που ζούσαν και μετέδιδαν δημοσιογράφοι, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν.

Οπως σημειώνει ο δημοσιογράφος, Θανάσης Αργυράκης, για όσους Ελληνες δημοσιογράφους – «πολεμικούς ανταποκριτές» έχουν καλύψει επί δεκαετίες την κατάσταση στο Ισραήλ – Παλαιστίνη, είναι πολύ καλά γνωστή η πρακτική του ισραηλινού στρατού. Πρώτα πυροβολούν και μετά ρωτάνε! Αυτό έκαναν ανέκαθεν σε όσους δημοσιογράφους δούλευαν ανεξάρτητοι και για λογαριασμό ξένων – διεθνών Μέσων Ενημέρωσης.

Αντίθετα, οι δημοσιογράφοι, οι οποίοι ήταν – και είναι – «ενσωματωμένοι» (embedded) στις δομές του ισραηλινού στρατού και των δομών δημοσίων σχέσεών τους, η μεταχείριση ήταν κάτι παραπάνω από υποδειγματική. Ισως δεν υπάρχει δύναμη στον κόσμο που να διαθέτει τόσο καλό και εξελιγμένο μηχανισμό δημοσίων σχέσεων ως προς τα ΜΜΕ. Αρκεί αυτά να είναι … embedded. Αλλά και να μην ήταν «ενσωματωμένοι», ετύγχαναν μεγάλης άνεσης στην κάλυψη γεγονότων, ακόμα και σε «καυτά σημεία».

Οι επτά τεχνικές προπαγάνδας των αρνητών του λιμού στη Γάζα

Αντλώντας από την εμπειρία του σε κρίσεις λιμού σε Σουδάν, Υεμένη, Αιθιοπία και Νιγηρία, ο Τζέρεμι Κόνυνταϊκ, Πρόεδρος της Refugees International και πρώην ανώτερος αξιωματούχος των ΗΠΑ, καταρρίπτει επτά από τους πιο διαδεδομένους μύθους για τον λιμό στη Γάζα.

«Για μήνες, μια εκστρατεία άρνησης προσπαθεί να πνίξει την πραγματικότητα του λιμού στη Γάζα. Η ισραηλινή κυβέρνηση και ένας διαδικτυακός στρατός «ειδικών του καναπέ» επέμεναν ότι οι εικόνες από αποστεωμένα παιδιά στη Γάζα είναι στημένες, ότι οι αναφορές για πείνα είναι υπερβολικές και ότι οι ισχυρισμοί περί λιμού είναι υπερβολικοί.

Η λέξη για τη σφαγή δημοσιογράφων είναι σοκ. Όχι θάνατος, όχι γενοκτονία, όχι σφαγή αμάχων.

Στα πληκτρολόγια, ο τίτλος γράφεται σχεδόν μόνος του:
[Γάζα: Σοκαρισμένα Reuters και Associated Press για τον θάνατο συνεργατών τους μετά τα ισραηλινά πλήγματα
Ο συντάκτης κάνει ανάρτηση, βάζει ταγκς, τίτλο για να χτυπήσει σε SEO μιλιταρισμό, τρίβει τα μάτια του από την κούραση, καφές που θα μπορούσε να είναι στάχτη. Συνειδητοποιεί (φευγαλέα, πρέπει να κάνει επόμενη ανάρτηση, γρήγορα, πιο γρήγορα) ότι το σοκ είναι privilege, γυαλιστερό iPhone σε βρώμικο τραπέζι.
Σοκ είναι πολυτέλεια των newsroom. Το σοκ είναι ομολογία ενοχής. Το σοκ είναι παραδοχή ότι όλοι οι άλλοι θάνατοι ήταν οικείοι, σχεδόν αποδεκτοί. Το σοκ είναι marketing.

Προληπτική “δολοφονία χαρακτήρα” του Θ. Κουκάκη από πρόθυμους ΜΜΕ τραπεζικών κύκλων

Γράφει η Δεσποινα Κουτσούμπα

Μία ακόμη ιστορία από την χώρα που δεν έχει FOX News, έχει όμως δώσει τα φώτα της στην ανθρωπότητα και σε αυτόν τον τομέα. Για πάμε…

1. Ο Θανάσης Κουκάκης είναι δημοσιογράφος με ειδίκευση στο οικονομικό ρεπορτάζ, από τους λίγους σε αυτό το ρεπορτάζ που κάνουν όντως δημοσιογραφία, αντί να πίνουν κοκτέιλ σε κότερα και να γράφουν δελτία τύπου. Με αυτή την ιδιότητα έπεσε και θύμα του Predator (επί κραταιού Γρηγόρη Δημητριάδη, του ανηψιού.
. Το τρίδυμο Εξάρχου-Μπάκος-Καϋμενάκης είναι οι νυν ιδιοκτήτες της ΑΚΤΩΡ και 131 ακόμη επιχειρήσεων (η φωτογραφία από την έρευνα του Solomon Who owns the media -τους λυπάμαι αυτούς τους πλούσιους, εγώ ούτε τα ονόματα τόσων επιχειρήσεων δεν θα συγκρατούσα, πολύ μπλέξιμο. Τα έχω δει όλα αυτά που τραβάνε οι άνθρωποι στη Λάμψη του Φώσκολου, θυμάστε;), μεταξύ αυτών και ΜΜΕ (θυμίζω, αυτοί που έκλεισαν το AttikaTV κατ’ επιταγή της κυβέρνησης). Το τρίδυμο έχει αγοράσει και το iefimerida του Χ. Ράπτη (κρατούμενο νο 2).
https://whoownsthemedia.gr/blog/etairies-simferonton-mpakou-kaimenaki-exarchou

3. Η Credia Bank είναι η τράπεζα που προέκυψε από την αγορά από το επιχειρηματικό τρίδυμο (ως εταιρεία Thrivest, κρατούμενο νο 3) του 54% της πρώην Attika Bank. H Credia Bank ετοιμάζεται να συγχωνευτεί με την HSBC Μάλτας.

Η δολοφονία της μνήμης από το Ισραήλ

Του Chris Hedges

Η ισοπέδωση της Γάζας από το Ισραήλ δεν αφορά μόνο εθνοκάθαρση. Πρόκειται για την εξάλειψη ενός λαού, ενός πολιτισμού και μιας ιστορίας που αποκαλύπτουν τα ψέματα που χρησιμοποιούνται για να δικαιολογήσουν το ισραηλινό κράτος.
Καθώς το Ισραήλ συμπληρώνει τη λίστα με τις ναζιστικές φρικαλεότητες εναντίον των Παλαιστινίων, συμπεριλαμβανομένου του μαζικού λιμού, προετοιμάζεται για άλλη μια – την κατεδάφιση της Πόλης της Γάζας , μιας από τις παλαιότερες πόλεις στη Γη. Βαρύς μηχανικός εξοπλισμός και γιγάντιες θωρακισμένες μπουλντόζες κατεδαφίζουν εκατοντάδες σοβαρά κατεστραμμένα κτίρια. Τσιμεντοφόρα βγάζουν σκυρόδεμα για να γεμίσουν σήραγγες. Ισραηλινά τανκς και μαχητικά αεροσκάφη βομβαρδίζουν γειτονιές για να οδηγήσουν τους Παλαιστίνιους που παραμένουν στα ερείπια της πόλης προς τα νότια.

Οι πληρωμένες καταχωρήσεις που έγιναν «ρεπορτάζ»

Η είδηση: Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2025, η διαφήμιση για την επικοινωνία κυβερνητικών κρατικών πολιτικών ξεπέρασε τα 80 εκατ. ευρώ. Για απλή σύγκριση, το ποσό αυτό δινόταν προ μνημονίων όταν στο κράτος ανήκαν και οι τηλεπικοινωνίες και η ενέργεια, συν τις τράπεζες. 

Στη συνέχεια και μέχρι το 2020, η κρατική διαφήμιση ετησίως έφθανε περί τα 30 εκατ. ευρώ. Σταδιακά, με τη διακυβέρνηση της ΝΔ αλλά και με αλλαγές στα πρότυπα της ΕΕ, το πουγκί του λεγόμενου «στενού» δημοσίου τομέα (υπουργεία- κρατικές εταιρείες- αυτοδιοίκηση) αυξανόταν κάθε χρόνο. Τα ποσά αυτά λογίζονται ως καθαρή διαφήμιση στα μίντια, αλλά και για δημόσιες σχέσεις, πληρωμές «ινφλουένσερς», συνέδρια, ημερίδες, έρευνες κοινής γνώμης.

Η προβολή προσφύγων και μεταναστών στα ΜΜΕ

Η προβολή προσφύγων και μεταναστών στα ΜΜΕ
Το φαινόμενο δεν είναι νέο. Ξεκίνησε χρόνια πριν, όταν τα δελτία και τα πρωτοσέλιδα συνόδευαν τη λέξη «μετανάστης» με λέξεις όπως «λαθραίος», «υγειονομική βόμβα», «αυξημένη παραβατικότητα». Προφανώς δεν είναι μόνο τα ελληνικά ΜΜΕ που πάσχουν. Το 2015,  η Ύπατη Αρμοστεία τoυ ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες ανέθεσε στη Σχολή Δημοσιογραφίας του Κάρντιφ να διερευνήσει τι ήταν αυτό που κατηύθυνε την κάλυψη των θεμάτων που αφορούσαν το μεταναστευτικό στα μέσα ενημέρωσης πέντε ευρωπαϊκών χωρών: Ισπανία, Ιταλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Σουηδία. Από την έκθεση αυτή προέκυψε ότι τα βρετανικά ΜΜΕ ήταν τα πιο πολωτικά και αρνητικά διακείμενα απέναντι στους μετανάστες και τους πρόσφυγες.
Ποια είναι τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν την παρουσίαση προσφύγων και μεταναστών στα ΜΜΕ;

Αμερικανοποίηση προπαγάνδας μέσω της «Ομάδας Αλήθειας»

Η “Ομάδα αλήθειας” είναι ένα παρακλάδι στον κλάδο του lobbying και του πολιτικού μάρκετινγκ που ειδικεύεται στην υπηρεσία “βρώμικων αποστολών” προπαγάνδας, κυρίως για λογαριασμό του κυβερνώντος κόμματος.Υπάρχει ωστόσο μια ακόμη πτυχή στην πλήρη κάλυψή της από το Μαξίμου μέσω του πρώην μέλους της, νυν κυβερνητικού εκπροσώπου Π. Μαρινάκη. Η “αμερικανοποίηση” της προπαγάνδας με το μοντέλο της “δολοφονίας χαρακτήρα”.

Η δυσφήμιση επιλεγμένων στόχων, τα πρόσωπα- πολιτικοί αντίπαλοι ή και ολόκληρες ομάδες που θεωρούνται απειλή (όπως το φοιτητικό κίνημα ή αλληλλέγγυοι με πρόσφυγες-μετανάστες ή συγγενείς θυμάτων στα Τέμπη), εξελίσσεται ταχύτατα με υπονόμευση χαρακτήρων και σπίλωση των στόχων τους. 

Το ΑΠΕ μεταφέρει αυτούσια την προπαγάνδα του Νετανιάχου για το Madleen

Του Άρη Χατζηστεφάνου στο info-war

Με ένα κείμενο που θα μπορούσε να έχει συνταχθεί στο γραφείο του Ισραηλινού πρωθυπουργού παρουσίασε τις εξελίξεις για το σκάφος Madleen το Αθηναϊκό – Μακεδονικό πρακτορείο ειδήσεων – το οποίο ελέγχεται από το γραφείο του Έλληνα πρωθυπουργού.

Στο τίτλο διαβάζουμε ότι «Ο ισραηλινός στρατός συνέλαβε το ιστιοφόρο Madleen που κατευθυνόταν προς τη Γάζα». Η πράξη του ισραηλινού στρατού όμως δεν συνιστά «σύλληψη», λέξη η οποία παραπέμπει σε παράνομη ενέργεια. Όπως εξηγούν σε ανακοίνωσή τους οι δικηγόροι από την Εναλλακτική Παρέμβαση – Δικηγορική Ανατροπή «η ισραηλινή κατάληψη του πλοίου Madleen συνιστά παραβίαση του διεθνούς δικαίου

Το “λουκέτο” στο Attica είναι το σύμπτωμα…

Ορισμένες παρατηρήσεις είναι αναγκαίες για να κατανοήσουμε το αιφνιδιαστικό “λουκέτο” που έβαλε η εταιρεία Wide Media των εφοπλιστών Δ.Μπάκου-Γ.Καϋμενάκη και του Αλ. Εξάρχου στο ενημερωτικό τηλεοπτικό πρόγραμμα του Attica TV.

To εφοπλιστικό δίδυμο που μπήκε σχεδόν αθόρυβα στο ολιγαρχικό κλάμπ της χώρας, γιγαντώθηκε επί κυβέρνησης Μητσοτάκη (με την οποία διατηρεί άριστες σχέσεις) σε όλους τους κρίσιμους τομείς της οικονομίας. Κατέχει ήδη τις τράπεζες Attica και Παγκρήτια, τη Volton, τον όμιλο Άκτωρ, τον Αστέρα Τρίπολης, την Intrakat, ενώ πρόσφατα μπήκε στο χώρο του real estate με την εξαγορά μεριδίου στην Prodea. Οι περισσότερες εταιρείες ενισχύονται ποικιλοτρόπως με δημόσια κονδύλια, νέος στόχος είναι η κατασκευή “προσιτής κατοικίας” (εξαγγελία κυβέρνησης) με την εγγύηση κρατικών κονδυλίων.

Project 17 εκατ από Ν. Χαρδαλιά για προβολή της Αττικής

Ο περιφερειάρχης έχει μεγάλα, πολύ μεγαλύτερα σχέδια για την παρέμβαση του στη Μητρόπολη της Αττικής, θέλει παγκόσμια δόξα. Κι αυτό κοστίζει. Όλα όμως λύνονται με το “παχύ πουγγί” της Περιφέρειας. Κάτι περισσότερο από 21 εκατ. ευρώ (μαζί με το ΦΠΑ) θα δαπανήσει η Περιφέρεια Αττικής για τα έτη 2025-2026 για την “τουριστική προβολή” της στις διεθνείς αγορές, με επίκεντρο βεβαίως τη χώρα μας. Εδώ που ο Γιώργος Χαρδαλιάς στοχεύει να υποδέχεται με λαμπρότητα τους “καλεσμένους”, δημοσιογράφους, operators τουριστικού προϊόντος, influencers σε διεθνή συνέδρια, εκδηλώσεις πολιτιστικές ή αθλητικές στην Αθήνα. Ο σχετικός διαγωνισμός για την εταιρεία που θα αναλάβει το μεγαλεπήβολο σχέδιο του περιφερειάρχη βρίσκεται ήδη στον αέρα για σύμβαση 36 μηνών.

Ας πούμε κάτι άλλο, για αλλαγή

Οι μισοί υπουργοί της ΝΔ, πριν φύγουν από το σπίτι το πρωί, κάνουν μια επανάληψη στον καθρέφτη μιμούμενοι τις απαντήσεις Τραμπ στους δημοσιογράφους. Λέει πχ ο πορτοκαλής ότι «I love this guy» σε έναν ΑΡΔ που του κάνει συνέχεια πάσες, όταν κάνει δηλώσεις για οποιοδήποτε θέμα και εξορίζει το Associated Press (όχι τα Νέα των Δριμύγκλαβων, που και με αυτά θα υπήρχε πρόβλημα να αποκλειστούν) από την αίθουσα Τύπου του Λευκού Οίκου; Ε, θα βγει ο Μαυρουδής ο Βορίδης, ο άνθρωπος που αν δεν είχε γίνει υπουργός, θα δούλευε στο Carter Lumber και θα έδειχνε τα τελευταία μοντέλα τσεκουριών, και θα πει «δεν με ενδιαφέρουν αυτά που λένε οι αριστερές εφημερίδες».

Το τεράστιο δίκτυο της “τραμπικής Δεξιάς” το οποίο ποτέ δεν έχετε ακούσει

Εσείς γνωρίζετε την εταιρεία “Making Web LLC”; Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της σελίδας chaoticera  είναι μια εταιρεία που διαχειρίζεται εκατοντάδες ιστοσελίδες περιεχομένου και εμπορίου, ταγμένες στο δεξιό μπλόκ, ενισχύοντας την επιρροή της στην εποχή Τραμπ
Γράφει ο Kyle Tharp

Στο Facebook, οι σελίδες τους έχουν περισσότερους ακολούθους από το FOX News. Στο X, ο συνιδρυτής της εταιρείας λαμβάνει περισσότερες προβολές από τον Μπαράκ Ομπάμα και το Associated Press μαζί. Η βασική ιστοσελίδα ειδήσεων τους έχει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα από το Semafor, το The Bulwark και το The Washington Free Beacon. Κι όμως, πιθανότατα δεν έχετε ξανακούσει για αυτούς.
Η Making Web LLC είναι μια φιλο-Τραμπική εταιρεία μέσων ενημέρωσης και ηλεκτρονικού εμπορίου, που ανταγωνίζεται σε επιρροή τα διάσημα brands της δεξιάς.

Eurovision 2025: Πώς πεθαίνουν οι ψευδαισθήσεις

Γράφει στο intronews η Βίκυ Διαμαντή* 

Όσοι ασχολούμαστε χρόνια με τη Eurovision γνωρίζαμε πάντα ένα πράγμα: ότι ανεξαρτήτως της υποψηφιότητας που θα στέλναμε για να εκπροσωπήσει τη χώρα μας, το μεγάλο «παιχνίδι» παιζόταν off stage με ειδικές συμφωνίες και συμμαχίες ανάμεσα σε χώρες και επιτροπές του θεσμού, με τις «ευλογίες» της EBU που έκανε τα στραβά μάτια.

Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, το σκληρό μάρκετινγκ, βλέπε guerilla, και οι πολιτικές συμφωνίες έδιναν και έπαιρναν στο παρασκήνιο και συχνά έβγαζαν και τον νικητή. Πόσες φορές η χώρα μας βρέθηκε στο στόχαστρο για τα 12άρια που ανταλλάσσουμε με την Κύπρο, δεν βρέθηκαν όμως στο στόχαστρο οι σκανδιναβικές χώρες που πράττουν ακριβώς το ίδιο…

Πώς η Ουκρανία τη χρονιά που ξέσπασε ο πόλεμος με τη Ρωσία βγήκε νικήτρια του διαγωνισμού με ένα χλιαρό τραγούδι και γνωρίζαμε εξαρχής όλοι ότι ο τίτλος θα δοθεί εκεί;

Πώς το Ισραήλ που κάνει γενοκτονία στην Παλαιστίνη, βρέθηκε δύο χρονιές σερί ένα βήμα πριν πάρει την πρωτιά, ενώ τόσο μέσα στην αίθουσα όσο και απέξω οι αντιδράσεις ήταν έντονες;

Η γενοκτονία είναι το νόμισμα της δυτικής κυριαρχίας

Λίγα χιλιόμετρα μακριά στη Γάζα, δεκάδες άνδρες, γυναίκες και παιδιά, που ζουν σε ακατέργαστες σκηνές ή κατεστραμμένα κτίρια μέσα στα ερείπια, σφαγιάζονται καθημερινά από σφαίρες, βόμβες, πυραυλικές επιθέσεις, βλήματα αρμάτων μάχης, μολυσματικές ασθένειες και το πιο αρχαίο όπλο του πολέμου πολιορκίας – την πείνα. Ένας στους πέντε ανθρώπους αντιμετωπίζει την πείνα μετά από σχεδόν τρεις μήνες αποκλεισμού τροφίμων και ανθρωπιστικής βοήθειας από το Ισραήλ.

Ο Ισραηλινός πρωθυπουργός Βενιαμίν Νετανιάχου, ο οποίος έχει εξαπολύσει μια νέα επίθεση που σκοτώνει πάνω από 100 ανθρώπους την ημέρα, έχει δηλώσει ότι τίποτα δεν θα εμποδίσει αυτή την τελική επίθεση, που ονομάστηκε Επιχείρηση Τα Άρματα του Γεδεών.

Πώς το Ισραήλ «αγόρασε» τη δεύτερη θέση στη Eurovision

Του Αρη Χατζηστεφάνου

Το τεχνολογικά διάτρητο σύστημα ψηφοφορίας της Eurovision και μια γιγαντιαία επιχείρηση astroturfing έδωσαν στο Ισραήλ τη δεύτερη θέση στο φετινό διαγωνισμό επιτρέποντας στο Τελ Αβίβ να ισχυρίζεται ότι οι λαοί της Ευρώπης στηρίζουν τη γενοκτονική πολιτική του.

Για το κράτος του Ισραήλ ο ετήσιος διαγωνισμός της Eurovision έχει μετατραπεί σε ένα σημείο όπου τέμνονται δυο από τις σημαντικότερες επιχειρήσεις προπαγάνδας του: το Artwashing, δηλαδή η χρήση της τέχνης για το ξέπλυμα των εγκλημάτων που πραγματοποιεί και το pinkwashing μέσω του οποίου επιχειρεί να προσεγγίσει την παγκόσμια ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα, παρουσιάζοντας τον εαυτό του σαν «παράδεισο επί της Γης».

Αναβολή πάλι για τη δίκη Βαξεβάνη

Την Παρασκευή 2 Μαΐου ήταν προγραμματισμένη η εκδίκαση της υπόθεσης των τριών εργαζόμενων της εφημερίδας Documento, οι οποίοι/ες απολύθηκαν εκδικητικά τον Ιανουάριο του 2023 και τον Φεβρουάριο του 2024, με απόφαση του εκδότη Κώστα Βαξεβάνη. Έξω από το Πρωτοδικείο πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση με τη συμμετοχή δεκάδων αλληλέγγυων, ενώ στη συνέχεια ο κόσμος βρέθηκε δυναμικά και μέσα στην αίθουσα του δικαστηρίου. Η εργοδοσία ζήτησε εκ νέου αναβολή. Μέσα στη δικαστική αίθουσα ήταν παρόντες και οι τρεις απολυμένοι/ες, αρκετοί πρώην συνάδελφοι και συναδέλφισσές τους που έχουν απολυθεί ή εξωθηθεί σε παραίτηση από τον Βαξεβάνη, αλλά και δεκάδες αλληλέγγυοι/ες. Τότε εμφανίστηκε ως «άγγελος» (έτσι αποκαλείται στη νομική γλώσσα) η δικηγόρος Μαρία Γρατσία για να ζητήσει αναβολή, η οποία μάλιστα το 2023 υπήρξε υποψήφια με το εθνικιστικό, ρατσιστικό και ομοφοβικό κόμμα ΝΙΚΗ.

Ιδού γιατί βλέπουν στην TV τον Βελόπουλο σε όλη την Ελλάδα

Ο Κυριάκος Βελόπουλος, αρχηγός της “Ελληνικής Λύσης” που τα δύο τουλάχιστον τελευταία χρόνια, στηρίζει ανοιχτά και παντού σε όλες τις κρίσιμες ψηφοφορίες την κυβέρνηση Μητσοτάκη, είναι ένα από τα δημοφιλέστερα τηλεοπτικά πρόσωπα. Το “ανατρεπτικό δελτίο” μεταδίδεται σε δεκάδες περιφερειακούς σταθμούς ανά την Ελλάδα μέσα από τις “νόμιμες” συμφωνίες ενοικίασης προγράμματος μέσω εταιρείας τηλεοπτικών προγραμμάτων. Αθόρυβα και με την ανοχή, αν όχι στήριξη, του Μαξίμου που ελέγχει όλο το μιντιακό σύστημα, έστησε ένα ισχυρό ακροδεξιό γκρουπ με τηλεόραση, ραδιόφωνο, ιστοσελίδες. Το πως αυτό λειτουργεί το διαβάζουμε στην αποκαλυπτική έρευνα της Δανάης Μαραγκουδάκη στο Solomon. Τα στοιχεία που φέρνει η έρευνα είναι συγκλονιστικά.