Χαμένη φαίνεται να είναι η τηλεοπτική σεζόν για τον ΑΝΤ1. Παρά τις «ενέσεις» με νέα ριάλιτυ σόου στο πρόγραμμα του, το κανάλι του ομίλου του Θοδωρή Κυριακού δεν κατάφερε να ξεπεράσει τις μεγάλες απώλειες τηλεθέασης. Από την 3η θέση στον πίνακα των μετρήσεων της Nielsen από την αρχή της τηλεοπτικής σεζόν, βρέθηκε τους τελευταίους μήνες στην 4ηθέση, κάτω και από το Star.
Η έξοδος του Γιάννη Λάτσιου από το κανάλι δεν έλυσε βέβαια το πρόβλημα καθώς στο κανάλι συνεχίζουν να ακολουθούν το μοντέλο ΣΚΑΙ και της επιτυχίας του Survivor και δεν έχουν καταφέρει να επιδείξουν κάτι νέο που θα κερδίσει το τηλεοπτικό κοινό.
Ο ΑΝΤ1 έχει αποφασίσει κι άλλες ριζικές αλλαγές που θα φανούν το επόμενο διάστημα, μιας και η τακτική της περικοπής κόστους αμοιβών απλά μειώνει το κόστος αλλά δεν φέρνει επιτυχίες. Αυτά εντός Ελλάδας γιατί εκτός της χώρας, ο όμιλος συνεχίζει τις επενδύσεις σε Νέα Μέσα και νέο περιεχόμενο.
Όπως έγινε γνωστό από τα διεθνή Μέσα ο Antenna group θα μετάσχει στη νέα επένδυση του επιχειρηματικού καλωδιακού δικτύου Cheddar TV για την παραγωγή ενός γενικού διεθνούς δελτίου ειδήσεων που θα διανέμεται σε όλες τις πλατφόρμες, όπως το Facebook, Twitter, Sling TV, Amazon, Pluto TV, Vimeo κ.ά. Το Cheddar TV, άγνωστο σχετικά στην Ελλάδα εκπέμπει από το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης στο Μανχάταν και το νέο «δελτίο ειδήσεων» έχει την υποστήριξη του αμερικάνικου fund Raine Ventures ενώ είναι κόστους 22 εκατ. δολλαρίων.
Πηγή: digitaltvinfo.gr