Η εικόνα είναι σχεδόν απίστευτη και την επεσήμανε συνάδελφος δημοσιογράφος. Η κίνηση των “400” που άρχισαν τη μαζική επιχείρηση ενάντια στην ΕΣΗΕΑ στο όνομα των “ανοιχτών” ΜΜΕ προς χάριν των αφεντικών και των κυβερνήσεων που υπηρετούν, άρχισε να διαφημίζεται! Να πληρώνει δηλαδή διαφημιστικές καταχωρήσεις στο face book για να βρεί “πελάτες”! Να υποθέσουμε πως τελικά δεν δέχονται τόσοι πολλοί δημοσιογράφοι να ενταχθούν στις δυνάμεις της απεργοσπασίας και υποταγής σε κάθε λογής φανερά ή αφανή αφεντικά; Να υποθέσουμε πως έμαθαν όλοι για τις δυο και τρεις εργασίες ορισμένων, για τις θέσεις γραφείων Τύπου ή συμβούλων οργανισμών, δημοσίων και ιδιωτικών;
Στην ουσία τώρα. Οι εργοδοτικοί που ξεκίνησαν αυτή την κίνηση με έναυσμα τις διαγραφές των τηλεοπτικών αστέρων και την 48ωρη απεργία στα ΜΜΕ,
έδειξαν στην πράξη την αλαζονεία τους. Και δεν κράτησαν ούτε τα προσχήματα. Υπέγραψαν τα πρωτοκλασάτα στελέχη τηλεοπτικών καναλιών που πληρώνονται αδρά για τις υπηρεσίες τους και είναι πάντα εναντίον των εργαζομένων, ποντάροντας με θράσος στο ότι θα τους ακολουθήσουν οι εργαζόμενοι! Επειδή η ΕΣΗΕΑ είναι ένας γραφειοκρατικός συνδικαλιστικός μηχανισμός που ξαφνικά δεν τους βολεύει…
Όπως σχολιάζε και ένας δημοσιογράφος που έχει γνωρίσει από κοντά το συνάφι τους: …Σε άλλες εποχές εμφανίζονταν προοδευτικοί (και καλά αριστεροί τρομάρα τους). Ολοι τους βολεμένοι σήμερα, με αργομισθίες, σφυρίζουν κλέφτικα και εμφανίζονται πρεσβευτές μιας απροσδιόριστης ανανέωσης. Είναι οι… “ανερματίστας”. Σε άλλες εποχές ήταν αναγνωρίσιμοι ως “νενέκοι”. Καημένοι που νομίζουν οτι ειναι άτρωτοι. Γιατί εκφράζουν την εργοδοσία. Καημένοι που δεν συναισθάνονται ότι τίποτα δεν τους εξαιρεί απο το επαγγελματικό απευκταίο της εποχής.