Με όπλο την κραυγαλέα προπαγάνδα, τα περισσότερα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης τάχθηκαν στο πλευρό του Αντώνη Σαμαρά με το που άρχισε η τρομοκρατική πολιτική στην υπόθεση εκλογής προέδρου της Δημοκρατίας.Το αστείο είναι ότι σε όλα τα Μέσα εκπέμπεται πανομοιότυπα το μήνυμα, χωρίς σχεδόν καμία διαφορά ή επιχειρηματολογία. «Δεν πρέπει να γίνουν εκλογές γιατί θα καταστραφεί η (ήδη κατεστραμμένη) χώρα». Λίγες εβδομάδες πριν, έβγαιναν στα κανάλια και έβριζαν την τρόικα και τους φίλους εταίρους, γιατί δεν δίνουν μιαν ευκαιρία στην κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου.
Μόλις η τρόικα πήρε τη βαλίτσα της και πήγε σε διακοπές Χριστουγέννων, άρχισαν να βρίζουν το ΣΥΡΙΖΑ. Ο εύκολος αντίπαλος στον επικοινωνιακό πόλεμο που εκτυλίσσεται εδώ και δυο εβδομάδες σε ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό αέρα με επίκεντρο την εκλογή προέδρου της Δημοκρατίας και τις πιθανές βουλευτικές εκλογές. Γιατί και ο ΣΥΡΙΖΑ σε αυτό το μέτωπο έχει επιλέξει να πολεμήσει. Το επικοινωνιακό. Ξεχάστηκαν και τα δάνεια και η σκληρή τρόικα και το έλλειμμα κι όλα.
Στο μεταξύ, όμως, ο έλεγχος στην πληροφόρηση και την επικοινωνία είναι ολοκληρωτικός, κι εκεί χάνει όπλα και πόντους το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Η πληροφόρηση παράγεται σε εξειδικευμένα κέντρα προπαγάνδας, τα οποία χειρίζονται άριστα τόσο τη θετική όσο και την αρνητική δημοσιότητα.Μπορούν να παράγουν και να κατασκευάζουν ταχύτατα ειδησεογραφία και επικαιρότητα, προσφέροντας στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης άριστο προϊόν προς μετάδοση. Τα ίδια τα Μέσα, τα περισσότερα ήδη χρεοκοπημένα και απόλυτα ελεγχόμενα, ακόμη κι αν ήθελαν κάποια από αυτά να παράξουν και να εκπέμψουν μη ελεγχόμενη πληροφόρηση, αδυνατούν να το πράξουν.
Η κεντρική πολιτική πληροφόρηση δίνεται από τα υπουργεία, τους υπουργούς και το κρατικό Αθηναϊκό Πρακτορείο. Τα Μέσα δεν διαθέτουν συντάκτες και ρεπόρτερ που θα βγάλουν το θέμα-λαυράκι.Τα περισσότερα τους έχουν ήδη απολύσει, άλλα επέλεξαν να στέλνουν τους πολιτικούς ή οικονομικούς συντάκτες τους να τσαλαβουτάνε στο facebooc βουλευτών και υπουργών για να γράφουν στόρυ από την προσωπική τους ζωή.
Για αυτό και παίζει μεγάλο ρόλο το πώς το λέει ή το ερμηνεύει ο Πρετεντέρης, ο Μπάμπης ή ο Παπαδάκης. Το κοινό δεν επιλέγει πληροφόρηση και ειδήσεις, επιλέγει δραματουργία και ερμηνεία από τους έχοντες στην κατοχή τους τη διαμόρφωση της πολιτικής επικαιρότητας.