Δυσωδία, συγκάλυψη, διαφθορά με θεσμική σφραγίδα

Ματίνα Παπαχριστούδη στο ΠΡΙΝ του Σαββατοκύριακου 

Η υπόθεση Φουρθιώτη, με όλες τις προεκτάσεις της και με επίκεντρο σε διάφορα υπουργεία και τους «θεσμούς» στον χώρο των μίντια, έβγαλε πάλι στην επιφάνεια το σάπιο, διεφθαρμένο μοντέλο με το οποίο κινείται το σύνολο των πολιτικών-οικονομικών-νομικών-τηλεοπτικών διεργασιών στη χώρα μας. Το καπάκι στο πηγάδι των αποκαλύψεων που έχει συμπαρασύρει την κυβέρνηση σε ανώτατο πλέον επίπεδο, επιχειρείται να κλείσει με την παραπομπή της υπόθεσης στον εισαγγελέα. Ίδια τακτική υιοθέτησε η πλειοψηφία του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ, των παρατάξεων που πρόσκεινται σε ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ, με την κατάθεση μηνυτήριας αναφοράς, για να αποφύγει τις επιπτώσεις από τη συγκάλυψη της «πλαστογράφησης» δημοσιογραφικής ταυτότητας από τον παρουσιαστή.

Ο παρουσιαστής, λοιπόν, σε ένα μικρό κανάλι της Αττικής (το Ε TV- πρώην S TV, Shop TV, Body in Balance, Zoom, Extra Channel, Νέο Κανάλι ΑΕ και Epsilon), με θολό ιδιοκτησιακό καθεστώς που δεν ελέγχεται από το ΕΣΡ, με τη συνδρομή μιας νέας εφημερίδας ( τα Αποκαλυπτικά) που ακολουθεί κυβερνητική πολιτική γραμμή, καταγγέλλεται από πρώην υπουργό πως απέσπασε χιλιάδες ευρώ από το πρόγραμμα Συνεργασία με «πλαστά» στοιχεία. Ο παρουσιαστής φρουρείται από ισχυρή αστυνομική δύναμη και δηλώνει με «πλαστή» ταυτότητα της ΕΣΗΕΑ πως είναι διαπιστευμένος στο Μαξίμου, την Προεδρία της Δημοκρατίας, τα υπουργεία Ανάπτυξης, Εργασίας, Δικαιοσύνης, Προστασίας του Πολίτη και το αρχηγείο της αστυνομίας.

Μετά τον πολιτικό σάλο, το Κανάλι Ε και η εφημερίδα Αποκαλυπτικά στρέφονται κατά όλων των παραπάνω, δηλώνοντας πως βρίσκονταν σε ανοιχτή γραμμή συναλλαγής και συνδιαλλαγής, ενώ μέσω κοινωνικών δικτύων αποστέλλεται το μήνυμα πως υπάρχουν πολλά «ροζ στοιχεία» για αρκετά ισχυρά πρόσωπα.

Υπενθυμίζεται πως μόλις ένα χρόνο πριν, ο ίδιος παρουσιαστής είχε βρεθεί στην επικαιρότητα με αγωγές-μηνύσεις εναντίον του φερόμενου ως ιδιοκτήτη του Καναλιού Ε Φ.Βρυώνη και πολλών πρώην παρουσιαστών του. Σήμερα σε αυτό μεταδίδονται μόνο τρεις εκπομπές και τηλεμάρκετινγκ, ενώ στον «όμιλο» φαίνεται πως ανήκει και το Εxtra. Ο Φουρθιώτης απέκτησε τον ραδιοφωνικό σταθμό Πάρτι τον οποίο, όπως ανακοίνωσε, μετέτρεψε εν μια νυκτί από μουσικό σε “ενημερωτικό”. Το Κανάλι Ε έχει αλλάξει ονομασία συνολικά 7 φορές τα τελευταία χρόνια, το ΕΣΡ το 2004 αποφάσισε την επιβολή λουκέτου, αλλά το 2011 το πήρε πίσω! Η πιο πρόσφατη ιδιοκτήτρια εταιρεία φέρεται να είναι μια off shore με πρόεδρο Γεωργιανής καταγωγής…

Το χαρακτηριζόμενο «σκάνδαλο Φουρθιώτη» ανέδειξε τον τρόπο και τις μεθόδους που κινούνται οι διάφοροι «παράγοντες», επιχειρηματίες, καναλάρχες και στελέχη μίντια. Όχι μόνο δεν γίνεται έλεγχος για τα κονδύλια που καρπώνονται οι επιχειρήσεις ΜΜΕ, προγραμμάτων τηλεοπτικών καναλιών και ιδιοκτησιακών σχέσεων αλλά διαρκώς συγκαλύπτονται με ευθύνη των πλέον ανώτατων στελεχών σε κυβερνήσεις και κρατικούς μηχανισμούς αλλά και συνδικαλιστικών αντιπροσώπων…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *