Διαμαρτυρία του Θ.Δημάδη στο blog για περυσινή αναδημοσίευση!

Την επέτειο της 17 Νοέμβρη έφθασε η γραπτή προειδοποιητική διαμαρτυρία του Θάνου Δημάδη στο blog μας για ανάρτηση-αναδημοσίευση της προηγούμενης χρονιάς! Παρακάτω θα βρείτε τα όσα μας καταλογίζει ο κ. Δημάδης, την ανάρτηση-αναδημοσίευση του mediatvnews και τη διόρθωση που ζητά να γίνει, με βάση ότι έγινε διόρθωση και από τον Guardian, την οποία δεν απέστειλε.

Κύριοι του MediaTvNews
στις 21 Νοεμβρίου 2019 είχατε προβεί σε ανάρτηση για το πρόσωπό μου με τίτλό Ο Guardian βγάζει στη φόρα δοσολοψίες δημοσιογράφου με την Bayer. Η ανάρτησή σας είχε ως σημείο αναφοράς σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας Γκάρντιαν. Όμως εσείς στην συγκεριμένη ανάρτησή σας προσθέσατε δικούς σας πρωτογενείς ισχυρισμούς, χαρακτηρισμούς και ψευδείς περιγραφές γεγονότων οι οποίοι είναι καθ’ όλα συκοφαντικοί.  Συγκεκριμένα στο άρθρο της Γκάρντιαν, εσείς κάνατε τις προσθήκες περί “δοσοληψιών” Ο ανωτέρω ισχυρισμός σας είναι καθ’ όλα ψευδής, προσβλητικός και εξόχως συκοφαντικός. Με το παρόν δε σας ενημερώνω 

  1. ότι ο Γκάρντιαν προέβη σε επανόρθωση του συγκεκριμένου άρθρου του και κατόπιν της επανόρθωσης του Γκάρντιαν δια του παρόντος σας ζητώ όπως προβείτε σε επανορθωτική ανάρτηση όπως αυτή δημοσιεύτηκε και μέσω του αμερικανικού PRNewswire
  2. Όσο δεν προβαίνετε σε αποκαταστατική ανάρτηση κατόπιν της επανόρθωσης του Γκάρντιαν δημιουργείτε εσφαλμένες και επιζήμιες εντυπώσεις στους αναγνώστες σας για εμένα που πλήττουν την κοινωνική και επαγγελματική μου υπόσταση σε συνδυασμό με τους δύο προαναφερθέντες δικούς σας πρωτογενείς ισχυρισμούς που επιτείνουν την ζημία που δολίως επιχειρήσατε να μου προκαλέσετε.  
  3. το άρθρο του κ. Χατζηστεφάνου το οποίο αναπαράγετε βρίσκεται ήδη υπό νομική επεξεργασία για αστικές διεκδικήσεις, και το γεγονός ότι κάποιος άλλος το έγραψε αλλά εσείς το αναπαράγετε ουδόλως δεν άρει την δική σας αστική ευθύνη για την βλάβη που η ανάρτησή σας μου προξενεί. 

Σας ενημερώνω ότι αν δεν προβείτε στην κάτωθι αποκαταστατική και επανορθωτική ανάρτηση σε συνέχεια της επανόρθωσης του Γκάρντιαν, θα σας στείλω εξώδικη διαμαρτυρία μέσω δικαστικού επιμελητή και θα προβώ μέσω της δικηγορικής εταιρείας που με εκπροσωπεί στην Αθήνα στην αξίωση αποζημίωσης μου από την εταιρεία σας και τον ιδιοκτήτη της και τα διευθυντικά στελέχη αρμόδια για την διεύθυνση και την αρχινσυνταξία του μέσου σας, για την βλάβη που μου προκαλεί η τυχόν μη αποκατάσταση εκ μέρους σας. 
Κατόπιν των ανωτέρω σας καλώ όπως προβείτε στην κάτωθι αποκατασταστική ανάρτησή σας και ταυτοχρόνως όπως προβείτε στην απόσυρση της υπάρχουσας ανάρτησήσ σας και αν επιμείνετε να την διατηρείτε τότε η λήψη νομικών μέτρων κατά της συγκεκριμένης ανάρτησης θα αφορά και τη εταιρεία, τον ιδιοκτήτη της, και τα πρόσωπα στην διεύθυνση σύνταξης. 

Η ανάρτηση του blog στις 21 Νοεμβρίου ως αναδημοσίευση του info-war:

Πριν λίγους μήνες ο δημοσιογράφος Θάνος Δημάδης απειλούσε τον Αρη Χατζηστεφάνου με αγωγή επειδή έγραφε για τη νεοσύστατη ίδρυση μιας ένωσης δημοσιογράφων στις ΗΠΑ και τις σχέσεις της με τν κολοσσό της Bayern. Τρείς μήνες μετά η βρετανική εφημερίδα αποκαλύπτει τις τριγωνικές σχέσεις ανάμεσα στην εταιρεία, τον Έλληνα δημοσιογράφο της εν λόγω Ένωσης και τους έχοντες σχέσεις με την πολιτική εξουσία. 

Αναδημοσιεύουμε από το info-war του Αρη Χατζηστεφάνου

Η εφημερίδα Guardian φέρνει στο φως ηλεκτρονική αλληλογραφία του Θάνου Δημάδη που αποδεικνύει ότι ο φαρμακευτικός κολοσσός Bayer προσέφερε γενναίες οικονομικές χορηγίες προκειμένου να προωθήσει τα συμφέροντα του μέσω ενώσεων ανταποκριτών ξένου τύπου, στις οποίες ο Έλληνας δημοσιογράφος διατηρούσε υψηλόβαθμες θέσεις.

Η Bayer έχει ήδη προσφέρει 50.000 δολάρια στην Ένωση Ξένων Ανταποκριτών στις ΗΠΑ (AFC-USA), η οποία ιδρύθηκε πριν από ένα μόλις χρόνο με πρόεδρο τον γνωστό δημοσιογράφο. Παρόλα αυτά ο Θάνος Δημάδης απειλούσε με μηνύσεις και εξώδικα όσους αναφέρονταν στην σκιώδη συμφωνία.

Σύμφωνα με τον Guardian, σε σειρά e-mail από το 2018 και το 2019 που αντάλλαξε ο Δημάδης με τους αντιπροέδρους της Bayer, Ray Kerins και Chris Loder, εξηγούσε πώς θα προωθεί τις θέσεις της εταιρείας σε διάφορα δημοσιογραφικά ιδρύματα, όπως το Foreign Press Association (FPA), και το Foreign Press Foundation (FPF). Η Bayer θα ήταν ενήμερη και θα είχε έλεγχο αυτών των κινήσεων, αναφέρεται χαρακτηριστικά στα e-mail.

Να σημειωθεί ότι μια από τις πρώτες εκδηλώσεις που πραγματοποίησε η νεοσύστατη ένωση ανταποκριτών AFC-USA, της οποίας προεδρεύει ο Δημάδης, αφορούσε την κρίση με τα οπιούχα φάρμακα στις ΗΠΑ. Η Bayer αποτελεί έναν από τους βασικούς προμηθευτές φαρμάκων απεξάρτησης από τα οπιούχα φάρμακα.

Ανάμεσα στις υπηρεσίες που προσέφερε ο Δημάδης στον φαρμακευτικό κολοσσό, ήταν να τοποθετήσει τον Loder σαν σύμβουλο της ένωσης ανταποκριτών, να προωθεί θέματα που ενδιαφέρουν την Bayer και να διοργανώνει σεμινάρια που αφορούν την εταιρεία. Πιο συγκεκριμένα σχεδίαζαν μαζί τη διοργάνωση συνεδρίου για τα fake news και ενημερωτικές συναντήσεις με δημοσιογράφους για θέματα που σχετίζονται με τους «στρατηγικούς στόχους» της εταιρείας.

Σύμφωνα με τα e-mail που έχουν στα χέρια τους οι δημοσιογράφοι του Guardian, ο Δημάδης ζητούσε να πληρώνεται και προσωπικά από τα ταμεία της Bayer, για «εργολαβίες περιορισμένου χρόνου» – πέρα δηλαδή από τα χρήματα που θα κατέληγαν στις ενώσεις ανταποκριτών που συμμετείχε.

Τόσο η Δημάδης όσο και η Bayer αρνούνται ότι τα χρήματα θα χρησιμοποιούνταν για τον επηρεασμό δημοσιογράφων και της κοινής γνώμης προς όφελος της εταιρείας.

Να σημειωθεί ότι ανάμεσα στα στελέχη επιχειρήσεων που τοποθετούσε ο Δημάδης σαν συμβούλους στην ένωση ανταποκριτών AFC-USA, βρίσκεται και το ανώτατο στέλεχος της Goldman Sachs, Maece DuVally.

Και το κείμενο που μας απέστειλε ο Θάνος Δημάδης προς επανόρθωση και ευχαρίστως αναρτούμε:


Ο Γκάρντιαν επανόρθωσε το δημοσίευμά του για τον Θάνο Δημάδη 

Σε μία κίνηση επανόρθωσης και αναγνώρισης της διαστρέβλωσης της αλήθειας από την αρθρογράφο του Carrey Gillam, προέβη ο Guardian. Η επανόρθωση αφορά σε άρθρο που δεν αποτελούσε πρωτογενές ρεπορτάζ του Guardian, αλλά αντίθετα ήταν άρθρο που είχε φιλοξενήσει ο Guardian στην ιστοσελίδα του ως ένα από τα πολλά άρθρα που φιλοξενεί κατά καιρούς, από διάφορους contributors, όπως η κα Gillam. Η επανόρθωση του Guardian αφορά στο άρθρο το οποίο ψευδώς ισχυριζόταν ότι ο Θάνος Δημάδης, ως εκτελεστικός διευθυντής του Ιδρύματος Ξένου Τύπου βρισκόταν δήθεν σε κάποια υπόγεια συνεργασία με την εταιρεία Bayer για την αύξηση της επιρροής της εταιρείας στην συγκεκριμένη δημοσιογραφική ένωση. Με καθυστέρηση ενός χρόνου, ο Guardian αναγκάστηκε να επανορθώσει και, κατ’ αυτόν τον τρόπο, να παραδεχθεί ότι στο συγκεκριμένο άρθρο υπήρχε απόκρυψη της αλήθειας. Η αλήθεια αποκαλύφθηκε από την δήλωση της επικεφαλής του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ξένου Τύπου, Nancy Prager-Kamel την οποία η contributor του Guardian είχε τότε αρνηθεί να συμπεριλάβει στο άρθρο της παραπλανώντας τους αναγνώστες του άρθρου σε σχέση με τα πραγματικά γεγονότα και την πλήρη αλήθεια.

Αποτέλεσμα αυτής της απόκρυψης ήταν να χρειαστεί η παρέμβαση του ίδιου του Guardian προκειμένου να συμπεριληφθεί η δήλωση της της επικεφαλής του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ξένου Τύπου Nancy Prager-Kamel με σκοπό την αποκατάσταση της αλήθειας. Σύμφωνα με την επανόρθωση του Guardian, όλα τα προνόμια προς τους χορηγούς συμπεριλαμβανομένης και της Bayer που προσέφερε ο Θάνος Δημάδης, είχαν εγκριθεί από όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος Κέντρου Τύπου για το οποίο ο Θάνος Δημάδης εργαζόταν. Η άρνηση της contributor του Gillam να αποκαλύψει την πλήρη αλήθεια είχε στόχο να εμφανίσει τον Θάνο Δημάδη ότι βρίσκεται σε κάποια δήθεν υπόγεια συναλλαγή με την εταιρεία Bayer. 

Ο Guardian προέβη σε επανόρθωση και για μία σειρά άλλων ψεμάτων που περιλαμβάνονταν στο συγκεκριμένο άρθρο. Συγκεκριμένα, ο Guardian προέβη στην διαγραφή των ψευδών ισχυρισμών του άρθρου ότι δήθεν ο Θάνος Δημάδης είχε προβεί σε διαγραφή e-mails από το επίσημο λογαριασμό ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που διατηρούσε όσο διάστημα εργαζόταν για το Ίδρυμα Ξένου Τύπου.

Επιπροσθέτως, ο Guardian επανόρθωσε και ως προς την ιδιότητα του Θάνου Δημάδη κατά την περίοδο που εργαζόταν για την συλλογή χορηγιών για την Ένωση Ξένου Τύπου. Ο Guardian διευκρίνισε ότι στο διάστημα αυτό ο Θάνος Δημάδης δεν εργαζόταν ως δημοσιογράφος αλλά είχε μόνο την εμπειρία του πρώην ξένου ανταποκριτή, γεγονός που σκοπίμως η αρθρογράφος είχε αποκρύψει με σκοπό να στοχοποιήσει ακόμα περισσότερο τον Θάνο Δημάδη στα μάτια της κοινής γνώμης ως δημοσιογράφο που προσφέρει προνόμια σε εταιρείες με αντάλλαγμα χορηγίες, γεγονός που αποδείχθηκε απολύτως ψευδές.

Όπως έκανε γνωστό ο Θάνος Δημάδης μέσω του λογαριασμού του στο twitter, η επανόρθωση του Γκάρντιαν επήλθε έπειτα από παρέμβαση των δικηγόρων του στην Αμερική. 

Με πληροφορίες από το PRNewswire

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *