Οι ευνοημένοι της λίστας Πέτσα

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα αναλυτικά στοιχεία της λίστας 18 σελίδων με τα ΜΜΕ που πήραν χρήματα για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι», την οποία έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η κυβέρνηση. Όπως διαβάζουμε στην ηλεκτρονική σελίδα typologies.gr από όπου αναδημοσιεύουμε και τα συγκεκριμένα ποσά της λίστας, η διανομή έγινε στα ΜΜΕ και τις ηλεκτρονικές τους σελίδες. Με αυτό τον τρόπο ορισμένοι, όπως το συγκρότημα του ΣΚΑΙ και της Καθημερινής και ο Β. Μαρινάκης πήραν πολύ περισσότερα από τους άλλους. Όπως θα δείτε ιδιαίτερα ευνοημένοι είναι ο Νίκος Ευαγγελάτος με τρία site, το δικό του και της συζύγου του Τ. Στεφανίδου, η Athens Voice, η Lifo και φυσικά το Πρώτο Θέμα που τίναξε τη μπάνκα στον αέρα. Αρκετά για την επιρροή τους έλαβαν τα Μέσα του Θ.Μαυρίδη. Βλέποντας τη λίστα πάντως (την οποία μπορείτε να βρείτε εδώ ΛίσταΠέτσα6-7-20)

διαπιστώνει κανείς πως ορισμένοι των ΜΜΕ πήραν ελάχιστα. Ο Νίκος Χατζηνικολάου για παράδειγμα φαίνεται πως με εφημερίδα, site και ραδιόφωνο, πήρε λιγότερα από μια εβδομαδιαία free εφημερίδα. Εκτός από αυτούς που κόπηκαν ολοσχερώς, φανερά πλέον για πολιτικούς λόγους, όπως το Documento του Κ.Βαξεβάνη, υπάρχουν εφημερίδες που έλαβαν εξαιρετικά ελάχιστα χρήματα. Όπως η Εφημερίδα των Συντακτών με 2.600 ευρώ, όταν το Μπάμ πήρε 15.000 ευρώ!

Υπάρχουν και τα περίεργα της λίστας. Ένα site π.χ bovary.gr που ανήκει στον Χρ. Ράπτη, φέρεται να έλαβε 100.000 ευρώ! Υπάρχουν επίσης “κανάλια” που δεν υπάρχουν στην Αττική, όπως για παράδειγμα το Βήμα. Και δόθηκαν 2.000 ευρώ στο Βήμα fm που έχει κλείσει εδώ και χρόνια!

Τα ποσά όπως τα δημοσίευσαν οι typologies.gr

Συνολικά 18 σελίδες καταλαμβάνουν οι τίτλοι της λίστας που έδωσε στη δημοσιότητα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σήμερα. Από μια πρώτη ανάλυση φαίνεται πως υπάρχει “ταρίφα” ανά κατηγορία και είδος Μέσου, ωστόσο κάποια Μέσα πήραν περισσότερα. Όπως προκύπτει επίσης δόθηκαν ποσά και στις ιστοσελίδες των εντύπων-εφημερίδων και αθλητικών, καναλιών και ραδιοφωνικών σταθμών. Συγκεκριμένα στην τηλεόραση

έλαβαν ο ΣΚΑΙ 830.000 ευρώ, o ANT1 780.000, το Star 730.000, o Alpha 680.000, το Open 450.000, το Mega 380.000, η ΕΡΤ σε όλα της τα ΜΜΕ 270.000 και το TV Μακεδονία 100.000. Στα κανάλια της Αττικής δόθηκαν στο Action 140.000, σε Nova και Cosmote από 50.000, στο Bleu Sky 50.000, στο Kontra 30.000, στο Attica TV 20.000, από 15.000 σε Alert, Best και MAD TV και από 10.000 σε Channle 9, Epsilon TV, Extra, Rise TV, Art TV, ενώ υπάρχει εγγραφή για ένα κανάλι “Βήμα” με 7.000 ευρώ.

Οι εφημερίδες φαίνεται πως έλαβαν πολύ λιγότερα χρήματα από ότι τα ιντερνετικά sites. Πήραν το Πρώτο Θέμα 100.000 ευρώ, η Καθημερινή της Κυριακής 99.500 αλλά και η Καθημερινή Σαββάτου 59.500 και το Βήμα 96.0000. Τα Νέα του Σαββατοκύριακου πήραν 63.000 και ο Τύπος της Κυριακής 80.000 ευρώ. Από 60.000 ευρώ έλαβαν η Real news, ο Φιλελεύθερος και τα Παραπολιτικά, ενώ το Έθνος της Κυριακής πήρε 59.643 ευρώ. Η Δημοκρατία έλαβε 24.000 και η Εστία 15.000 ευρώ. Από τα μικρότερα ποσά είναι της Εφημερίδας των Συντακτών με 2.600 ευρώ, όταν η εφημερίδα “Μπάμ” πήρε 15.000.

Οι μεγαλύτερες διαφορές εντοπίζονται στα ινετρνετικά sites. Το in.gr βρίσκεται στην κορυφή με 253.000 ευρώ και ακολουθούν το protothema και η Iefimerida με  250.000 ευρώ ο καθένας. Έπεται  η Athens Voice με 180.000 ευρώ, η kathimerini.gr και το newsbomb με 150.000 για το καθένα, τα parapolitika με 147.000, το newsit.gr 142.000, το capital 120.000. το liberal επίσης 120.000 ευρώ, όπως και η lifo.gr με 120.000. Από 100.000 ευρώ έλαβαν το alphatv.gr, o ant1tv.gr, το cnn.gr, το newpost.gr, ο skai.gr, το startv.gr, το tvopen.gr  αλλά και το queen.gr. Είσης το tlife.gr πήρε επίσης 80.000 ευρώ ενώ το vima.gr πήρε 64.000 και τα nea.gr επίσης 64.000 ευρώ. Το real.gr έλαβε 35.000 και το enikos.gr 25.000 ευρώ.

Ξεχωριστά ποσά πάντως δόθηκαν και στις ιστοσελίδες των ραδιοφωνικών σταθμών και των αθλητικών εφημερίδων.

1 comment for “Οι ευνοημένοι της λίστας Πέτσα

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *