Σύγχυση για τα 11 εκατ. της διαφημιστικής καμπάνιας “Μένουμε σπίτι”

This image has an empty alt attribute; its file name is PROVOLI-11-EKAT-EYRO.jpg

Ενδιαφέρον το ρεπορτάζ του Βασίλη Κουφόπουλου στην ιστοσελίδα https://mediagr.org γιατα 11 εκατ. διαφημιστικής δαπάνης για το “Μένουμε σπίτι”. Προκύπτει πως πρόκειται για νέα καμπάνια(;) που θα ξεκινήσει(;) σε όλα τα ΜΜΕ και σε αντίθεση με αυτή που ήδη “τρέχει” δεν θα είναι δωρεάν. 

Διαβάζουμε πως “επικρατεί σύγχυση για το ποιο τμήμα της είναι δωρεάν και ποιο είναι επι πληρωμή.

Η διαφημιστική καμπάνια που μεταδίδεται από την τηλεόραση και το ραδιόφωνο είναι δωρεάν. Το ανέφερε ο Σ. Πέτσας και υπάρχει η σχετική απόφαση του (ΠΝΠ), ενώ σχετική επιστολή έστειλε στους ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς το ΕΣΡ. Συνεπώς η καμπάνια που θα ακολουθήσει (;) θα περιλαμβάνει το σύνολο των ΜΜΕ, άρα και τους ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς, που σήμερα μεταδίδουν δωρεάν τα μηνύματα.

Τι γίνεται με τις “επιστροφές”; Δεν θα υπάρξουν απάντησε ο Στέλιος Πέτσας καθώς το 3% επί του ποσού των 11 εκατ. ευρώ είναι η αμοιβή της εταιρείας που ανέλαβε το δύσκολο έργο. Απομένει όμως να οριστεί με υπουργική απόφαση

Υπάρχει και το ερώτημα: Τι γίνεται με τις διαφήμισεις που εμφανίζονται τώρα σε sites και εφημερίδες. Η πρώτη απάντηση που έδωσαν διάφοροι τρίτοι για λογαριασμό ιστοσελίδων στις οποίες κατά δήλωσή τους, δεν μετέχουν σε αυτά , είναι πως πρόκειται για δωρεάν καταχωρήσεις. Δεν δηλώνεται όμως αυτό στην καταχώρηση… 

Φαίνεται πως αναρτάται υλικό της καμπάνιας, με προφορικές συννενοήσεις, χωρίς έγγραφες εντολές, ενώ υπάρχουν και προσωπικές διαβεβαιώσεις από πολιτικά πρόσωπα πως θα λάβουν κι αυτή. Τα ποσά που ακούγονται , όπως τα 5.000 ευρώ για διάστημα διαφήμισης 20 ημερών στα sites, υπερβαίνουν κάθε προσδοκία των ηλεκτρονικών “εκδοτών”. Επιπλέον παρατηρείται το φαινόμενο η καμπάνια να τρέχει σε ιστοσελιδες του Τύπου “Τα πέταξε όλα από τον Κορονοϊό” και “Οι Τσιγγάνοι σπέρνουν το Κορονοϊό”

Πως μπορεί να λυθεί το πρόβλημα. Με έναν απλό τρόπο. Στο gov.gr να παρουσιάζονται καθημερινά τα στοιχεία από τις συμβάσεις που θα συνάπτει η εταιρεία που ανέλαβε το έργο: Δηλαδή, το όνομά της, ο διακριτικός της τίτλος, ο κλάδος Μέσου, το ποσό που έχει προυπολογιστεί και τα χρήματα που έχουν εκταμιευθεί. Σίγουρα, ο Κυριάκος Πιερακκάκης θα είναι σε θέση , αν του ζητηθεί να εμφανίσει μια τέτοια εφαρμογή. Μια νέα υπουργική απόφαση που θα ρυθμίζει συνολικά τα θέματα που προκύπτουν είναι απαραίτητη για προφανείς λόγους.

Διαβάστε ολόκληρο το ρεπορτάζ στη σελίδα: εδώ : https://mediagr.org/2020/04/12/οn-line-τα-στοιχεία-στο-gov-gr-για-την-καμπάνια-τω/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *