Το πρώτο Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης που βάζει λουκέτο είναι το ενημερωτικό ραδιόφωνο του Δ. Μάρη “Ραδιόφωνο 24/7”, δυο χρόνια μετά το άνοιγμα της 24 Media στο χώρτο των media. Η ίδια η εταιρεία απέδωσε (παρακάτω η ανακοίνωση) το λουκέτο στο ενημερωτικό ραδιόφωνο στο ΕΣΡ, μια αιτιολογία που δεν παρέχει επαρκή εξήγηση για την ξαφνική κίνηση του Δ. Μάρη. Είναι ο πρώτος ιδιοκτήτης media που παίρνει ριζική απόφαση 15 ημέρες μετά τις εκλογές με κυβέρνηση της Ν.Δ. Ο σταθμός απολύει όλους τους εργαζόμενους, θα μείνουν ελάχιστοι για να το λειτουργήσουν ως μουσικό ραδιόφωνο, αυτό δηλαδή που ήταν πριν τη στροφή και επένδυση του Δ. Μάρη στην ενημέρωση. Είχε προηγηθεί η έξοδος του από την “επένδυση” της συμμαχίας με τον Ιβάν Σαββίδη στο “Έθνος”
Η ανακοίνωση της εταιρείας:
Η 24MEDIA ύστερα από δύο χρόνια και μια μεγάλη οικονομική επένδυση με σκοπό τη δημιουργία ενός ανταγωνιστικού ενημερωτικού ραδιοφώνου, μετά από συνεχείς κλήσεις από το ΕΣΡ, προχωρά στη μετατροπή της συχνότητας 88,6 σε μουσικό ραδιόφωνο.
Αρχικά με το Ραδιόφωνο 24/7 και στη συνέχεια με τον News 24/7 η 24MEDIA επένδυσε έμπρακτα και με συνέπεια στην ενημέρωση, δημιουργώντας συνολικά πάνω από 50 θέσεις εργασίας. Ωστόσο, η Πολιτεία και το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης δεν κατάφεραν σε κανένα σημείο να δώσουν μια ξεκάθαρη λύση στο τοπίο των ραδιοφωνικών αδειών, προκαλώντας και σε αυτό το πεδίο την αίσθηση της αβεβαιότητας και της μη ρύθμισης ενός κομβικού για τα ΜΜΕ τομέα όπως είναι το ελληνικό ραδιόφωνο.
Αντιθέτως η στρατηγική της 24MEDIA παραμένει ξεκάθαρη, ισχυρή και απόλυτα ταυτισμένη με υγιή και δυναμικά media brands. Σε αυτό το πλαίσιο προχωρά στη δημιουργία και λειτουργία ενός νέου μουσικού σταθμού, παράλληλα με τις υπόλοιπες κινήσεις ενίσχυσης της επένδυσης και ανάπτυξης στο ραδιοφωνικό τομέα.
Η 24MEDIA συνεχίζει την απόλυτα συνεπή πορεία της, στηρίζοντας τα σχέδια και την ανάπτυξη της στους εκατοντάδες ανθρώπους του ομίλου και το κοινό όραμα για δημιουργία, ανάπτυξη και επιτυχία.”