Η Microsoft βάζει λουκέτο στο ελληνικό δημοσιογραφικό τμήμα της στην Αθήνα και στέλνει την ελληνική έκδοση του MSN -msn.gr (Microsoft News) σε γερμανικά χέρια. Μετά από μια πενταετία επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά, η Microsoft ανακοίνωσε στην πολυμελή ομάδα δημοσιογράφων που επιμελούνταν το ειδησεογραφικό της portal (και την εφαρμογή) την απόλυση τους, από την 1η Ιουλίου. Το MSN δεν θα έχει δημοσιογραφική και διαφημιστική εκπροσώπηση στη χώρα μας. Θα συνεχίσει να λειτουργεί με ελληνικό περιεχόμενο -άγνωστο ακόμη σε ποιά έκταση- απομακρυσμένα στο Βερολίνο!
Η δυσάρεστη αυτή εξέλιξη προκάλεσε έκπληξη και ανησυχία, τα τελευταία χρόνια η δημοσιογραφική ομάδα της Αθήνας διαχειριζόταν το ελληνικό δημοσιογραφικό περιεχόμενο με επάρκεια και επαγγελματισμό ενώ είχε σημαντικές συνεργασίες με ελληνικά ΜΜΕ για την απόκτηση πρωτογενούς ειδησεογραφικού περιεχομένου. Οι κινήσεις και η τακτική της Microsoft ωστόσο δείχνουν μια υπερσυγκέντρωση στην παραγωγή και διαχείριση δημοσιογραφικού περιεχομένου στο Βερολίνο, όπου και έχει αναθέσει τη δημοσιογραφική εργασία στην εταιρεία Wunder media, η οποία είχε εξαγοραστεί από την Hubert Burda Media που διαθέτει για τη διαχείριση του περιεχόμενου την C3 Creative Code and Content.
Η Microsoft με τα ειδησεογραφικά προϊόντα της είναι μια παγκόσμια δύναμη περιεχομένου, είχε λειτουργήσει το νέο της news room στο Βερολίνο το 2017, δίνοντας την παραγωγή και διαχείριση περιεχομένου σε εξωτερική εταιρεία, την Wunder Media. Οι συντάκτες της παράγουν και διαχειρίζονται ειδησεογραφικό περιεχόμενο σε οκτώ διαφορετικές γλώσσες για τις πύλες ειδήσεων της Microsoft. Παρέχουν την “υπηρεσία” για τα προϊόντα της Microsoft, όπως το MSN , το Bing και το Edge καθώς και οι εφαρμογές για τη Γερμανία, την Αυστρία, την Ελβετία, την Πολωνία, τη Σουηδία, τη Νορβηγία, τη Φινλανδία, τη Δανία και την Ιταλία.
Το “περιεχόμενο” προέρχεται από διάφορα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης σε κάθε χώρα, στην περίπτωση της Ελλάδας το msn.gr είχε συνεργασία με το ΑΠΕ, την 24Media, το “Πρώτο Θέμα” κ. ά.
Η ίδια εταιρεία παρέχει το ειδησοεγραφικό περιεχόμενο των δικών της εφαρμογών σε άλλα ΜΜΕ, στη Γερμανία για παράδειγμα στη Prosieben, στη Sat κ.ά, ενώ παράγει και εξιδεικευμένα “περιοδικά” για βιομηχανίες και εμπόριο.
Στο who is who της εταιρείας διαβάζουμε πως αυτή παράγει και χειρίζεται περιεχόμενο “σε κείμενο, εικόνα και πλήρη μορφή βίντεο για όλα τα ψηφιακά κανάλια. Αναπτύσσει εφαρμογές, χειρίζεται περιεχόμενο για social media,κ.λ.π.