Γράφει ο Γιάννης Κέμμος στη σελίδα του
Ένα από τα πιο ανησυχητικά στοιχεία στο τροχαίο με τα λεωφορεία στη Βούλα είναι η αντιμετώπιση που είχε η είδηση από τα ΜΜΕ της Ελευθερίας του Τύπου στην Ελλάδα 2.0 και της γνωστής κατάταξης σε παγκόσμιο επίπεδο.
Αφού έπαιξε παντού ως είδηση για να χορτάσει το κοινό από εικόνες τρακαρισμένων λεωφορείων, περιπολικών και ασθενοφόρων να τρέχουν, τραυματιών να μεταφέρονται κλπ, τα όσα αποκαλύφθηκαν γύρω από το τροχαίο σχετικά με τα ωράρια εργασίας με κάποιο μαγικό τρόπο εξαφανίστηκαν από την πλειοψηφία των ΜΜΕ.
Και παρά το γεγονός ότι υπάρχει επίσημο έγγραφο οργανόγραμμα με τα ωράρια εργασίας της οδηγού που βρισκόταν στο τιμόνι του λεωφορείπου αποδεικνύουν ότι ήταν σε 16ωρη βάρδια, τα περισσότερα ΜΜΕ το έχουν καταπιεί, ή το έχουν θάψει με γνωστά τρικ ώστε να μην κυκλοφορήσει.
Μάλιστα σύμφωνα με τα έγγραφα και τα αποδεικτικά στοιχεία, η συγκεκριμένη οδηγός και πιθανότατα πολλοί σαν αυτή, τις τελευταίες τέσσερις μέρες μέχρι τη μέρα του ατυχήματος, είχε εργαστεί 2 8ωρα και 2 16ωρα με το δεύτερο τη μέρα του τροχαίου.
Και ενώ όλα αυτά είναι πλέον γνωστά στα ΜΜΕ, πέρα από τις εικόνες του τροχαίου και του χάους, υπάρχει μία ομερτά σχετικά με τα ωράρια.
Και αυτό είναι ενδεικτικό του τρόπου που τα περισσότερα ΜΜΕ διαχειρίζονται την πληροφορία που δίνουν στο κοινό.
Ελευθερία του Τύπου στην Ελλάδα σημαίνει, όχι να μπορείς να δημοσιεύεις τα πάντα, αλλά να μπορείς να επιλέγεις τι θα δημοσιεύεις και τι όχι ώστε να χειραγωγείς την κοινή γνώμη και αυτός είναι ο λόγος που είμαστε τόσο χαμηλά στην κατάταξη για την ελευθερία του Τύπου, και θα συνεχίσουμε να κατρακυλάμε.