Η βιομηχανία για τη βελτίωση της εικόνας της αστυνομίας στο Info-war

Γιατί αστυνομικοί στις ΗΠΑ άρχισαν να χορεύουν στο Instagram; Πόσες αστυνομικές επιχειρήσεις διάσωσης για γατάκια και σκυλάκια μπορούν να χωρέσουν σε ένα δελτίο ειδήσεων; Πώς πνίγηκε το πρώτο ρομπότ-αστυνομικός σε ένα συντριβάνι;
Στο δεύτερο επεισόδιο του INFOWAR για την Copaganda, που θα προβληθεί τη Δευτέρα 21 Οκτωβρίου τα μεσάνυχτα στο Attica TV, ο Αρης Χατζηστεφάνου από τη Νέα Υόρκη και ο Χρήστος Αβραμίδης από την Αθήνα αναλύουν τις τεχνικές της προπαγάνδας των αστυνομικών.
Μια βιομηχανία εκατοντάδων δισεκατομμυρίων δολαρίων έχει αναλάβει εδώ και δεκαετίες να βελτιώσει την εικόνα της αστυνομίας σε όλο τον κόσμο.
Πολιτικοί, δημοσιογράφοι και τα γραφεία Τύπου των μεγαλύτερων αστυνομικών τμημάτων παρουσιάζουν μια ψευδή εικόνα εγκληματικότητας για να αυξήσουν τις δαπάνες για την αστυνόμευση αλλά και τη δημιουργία νέων φυλακών. Το αποτέλεσμα είναι μόνο η αστυνομική διεύθυνση της Νέας Υόρκης να δαπανά περισσότερα από τις ένοπλες δυνάμεις 169 χωρών του πλανήτη. Αν η αμερικανική αστυνομία ήταν στρατός θα ήταν ο τρίτος μεγαλύτερος στον κόσμο μετά τις ΗΠΑ και την Κίνα.

Τα γυρίσματα πραγματοποιούνται και πάλι στη Νέα Υόρκη και σε πόλεις σε όλο τον κόσμο. Το μοντάζ υπογράφει ο Άρης Τριανταφύλλου, τη φωτογραφία και το post production o Θάνος Τσάντας ενώ την οργάνωση παραγωγής έχει η Κατερίνα Κωνσταντοπούλου. Επιμέλεια ήχου: Δημήτρης Σταθόπουλος.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε όλα τα επεισόδια του πρώτου κύκλου εδώ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *