Λίγες ημέρες πριν την έναρξη της πολυαναμενόμενης δίκης για το έγκλημα των Τεμπών, στο Netflix θα μεταδοθεί στις 10 του μήνα το ντοκιμαντέρ του Mega “Μαμά έρχομαι”. Μια συναισθηματική διαδρομή παραγωγής Alter ego από την Άνθη Βούλγαρη, η οποία συνομίλησε με επιζώντες του μοιραίου τρένου, αλλά και με συγγενείς θυμάτων. Το ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε στο Mega στο τέλος Φεβρουαρίου, επανήλθε στο προσκήνιο με την προσθήκη της παραγωγής στη βιβλιοθήκη του Netflix. Οι γονείς ωστόσο των αδικοχαμένων παιδιών που δίνουν ενάμιση χρόνο τώρα έναν σκληρό αγώνα ενάντια στην πολιτική συγκάλυψη, έχουν διαφορετική γνώμη. “Η προβολή του ντοκιμαντέρ από το Mega :Μαμά έρχομαι ,στην ψηφιακή πλατφόρμα του @NetflixGR με βρίσκει εντελώς αντίθετο”, έγραψε στο Χ ο Νίκος Πλακιάς.
Και συνεχίζει “Να μας δείξει τι! Το σενάριο το γνωρίζουμε ένας σκηνοθέτης που έχει τα κότσια να δείξει την πραγματική πτυχή των γεγονότων υπάρχει ; Δηλαδή σε λίγο θα το γυρίσουν και σε σήριαλ ; Στο πρώτο επεισόδιο από τα 15 λεπτά που μίλησα έδειξε 15 δευτερόλεπτα και αυτά στο συναισθηματικό κομμάτι τα υπόλοιπα που αναφέρομαι σε ευθύνες και κουκουλώματα τίποτα. Τα ίδια και στους υπόλοιπους. Τα ΤΕΜΠΗ δεν είναι για να τα δείξει η συγκεκριμένη πλατφόρμα για το mega ναι !!!
Εγώ σήριαλ και έργο για τα παιδιά μου δεν θέλω. Εάν κάποτε θέλουν να γυρίσουν κάτι το οποίο θα αναφέρεται σε ονόματα και ευθύνες των δολοφόνων θα είμαι εκεί. Σήριαλ που δεν αναφέρονται τα ονόματα πολιτικών προσώπων άμεσα εμπλεκομένων με το έγκλημα από εμένα ΟΧΙ !!!
Στα σχόλια κάτω από την ανάρτηση του Νίκου Πλακιά είναι χαρακτηριστικά. “Είναι infotainment, επιφανειακή «έρευνα» με στόχο την ψυχαγωγία (συναισθηματισμός) προς εκμετάλλευση. Και καθόλου δημοσιογραφία”. “Έτσι εκτονώνεται η πίεση, όταν κάτι λαμβάνει μυθικές διαστάσεις. Σε λίγο θα το γυρίσουν και σε σήριαλ γράψατε, αυτή η φράση τα λέει όλα. Θα είναι πια κατι μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας. Κάτι που δεν θα οργίζει την κοινωνία. Ένας μύθος”. “Το όλο θέμα είναι από έγκλημα να το παρουσιάσουν σαν ένα μοιραίο γεγονός”. “Φτάνει το συναίσθημα και η λογοτεχνική προσέγγιση. Αυτά προβλήθηκαν πολλές φορές και με τις αντίστοιχες υψηλές τηλεθεάσεις (που ήταν και το ζητούμενο τους μη παραμυθιαζόμαστε)”