“Αυγή” και “Στο Κόκκινο” διαδηλώνουν έξω από την Κουμουνδούρου και παραδίδουν τις δικές τους προτάσεις στην ηγεσία ΣΥΡΙΖΑ

24ωρη απεργία αύριο Πέμπτη για τους εργαζόμενους στην “Αυγή” και στάσεις εργασίας για τους δημοσιογράφους στο ραδιόφωνο “Στο Κόκκινο”. Οι εργαζόμενοι απαντάνε στον “εκβιασμό” της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ που δεν καταβάλει τα δεδουλευμένα του Ιουνίου σε μια προσπάθεια να δημιουργήσει “οικονομική και ψυχολογική ασφυξία” με στόχο να αποδεχθούν τα σχέδια συρρίκνωσης των δυο κομματικών Μέσων. Η απόφαση για συρρίκνωση του ημερήσιου προγράμματος “Στο Κόκκινο” προκάλεσε την αντίδραση των εργαζόμενων. Μετά τη χθεσινή γενική συνέλευση εγκρίθηκε Ψήφισμα στο οποίο σημειώνεται πως αυτό “συνιστά περιορισμό και υποτίμηση του παραγόμενου έργου μας, αποτελεί μία ακόμα κίνηση που στοχεύει αποκλειστικά στη μείωση του κόστους, χωρίς να δίνει την παραμικρή προοπτική ανάπτυξης και βιωσιμότητας του ραδιοφώνου”.
Οι εργαζόμενοι της”Αυγής” στο μεταξύ κατέθεσαν τις δικές τους προτάσεις για την ανάπτυξη των Μέσων του ΣΥΡΙΖΑ τη στιγμή που η ηγεσία ακόμη δεν έχει δώσει το δικό της σχέδιο.
ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΝ 105,5 ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ (ΕΣΗΕΑ-ΕΠΗΕΑ)
«Οι εργαζόμενες και οι εργαζόμενοι του Ρ/Σ 105.5 Στο Κόκκινο, δημοσιογράφοι και διοικητικοί, διαμαρτυρόμαστε έντονα για τον εκβιασμό της μη καταβολής των δεδουλευμένων μας και τη μη δέσμευση για οποιαδήποτε πληρωμή μέσα στο καλοκαίρι από τη διοίκηση του σταθμού και τον βασικό μέτοχο, η οποία έρχεται να προστεθεί στην ανακοίνωση συρρίκνωσης του προγράμματος ήδη μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Η ανακοίνωση συρρίκνωσης του προγράμματος που συνιστά περιορισμό και υποτίμηση του παραγόμενου έργου μας, αποτελεί μία ακόμα κίνηση που στοχεύει αποκλειστικά στη μείωση του κόστους, χωρίς να δίνει την παραμικρή προοπτική ανάπτυξης και βιωσιμότητας του ραδιοφώνου.
Η επιλογή να μην πληρωθούν οι εργαζόμενοι των μέσων μέσα στο καλοκαίρι είναι απόπειρα να δημιουργηθεί οικονομική και ψυχολογική ασφυξία, τη στιγμή ακριβώς που παίρνονται αποφάσεις για το εργασιακό μας μέλλον.
Αποδοκιμάζουμε τέτοιες πρακτικές με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο και δηλώνουμε ότι δεν μπορεί να υπάρξει ανοχή σε κάτι τέτοιο.
-Ζητάμε την άμεση καταβολή των δεδουλευμένων και δέσμευση έγκαιρης καταβολής του επιδόματος αδείας και των επόμενων μισθών.
-Ζητάμε να μη συρρικνωθεί ο ενημερωτικός χαρακτήρας του σταθμού και να υπάρξει άμεσα διάλογος για ένα πλάνο βιωσιμότητας χωρίς απομείωση του παραγόμενου προϊόντος.
-Συμπαραστεκόμαστε στους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες της ΑΥΓΗΣ και ζητάμε τη διασφάλιση όλων των θέσεων εργασίας τους με επανακυκλοφορία του καθημερινού φύλλου.
-Κηρύσσουμε προειδοποιητικές στάσεις εργασίας για την Πέμπτη 11/7 (12:00 – 16:00), το Σάββατο 13/7 (10:00 – 14:00) και τη Δευτέρα 15/7 (12:00 – 16:00)
-Καλούμε σε συγκέντρωση έξω από τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ στην πλ. Κουμμουνδούρου, την Πέμπτη 13:00 κατά τη διάρκεια συνεδρίασης της Πολιτικής Γραμματείας.».
Οι προτάσεις της “Αυγής” προς το ΣΥΡΙΖΑ

Για την οικονομική ενίσχυση

1) Να αναλάβει η διοίκηση να οργανώσει και να συντονίσει μια μεγάλη κεντρική πολιτική και κοινωνική καμπάνια προσέλκυσης κι εγγραφής συνδρομητών.

2) Οι ηλεκτρονικές συνδρομές αυτή τη στιγμή αγγίζουν τις 1.000 και αφορούν προφανώς και στα 6 φύλλα. Η ψηφιακή έκδοση της Αυγής χωρεί πολλή βελτίωση ακόμη προκειμένου να γίνει ελκυστικότερο το προϊόν για τον δυνητικό συνδρομητή.

3) Η συνδρομή αυτή τη στιγμή προσφέρεται μηνιαία, τριμηνιαία, εξαμηνιαία και ετήσια. Σε ενδεχόμενη επαναλειτουργία της καθημερινής έκδοσης ηλεκτρονικά προτείνουμε να δίνεται η δυνατότητα μιας και μοναδικής αγοράς του ημερήσιου φύλλου.

4) Σύνδεση της ηλεκτρονικής κάρτας μέλους του ΣΥΡΙΖΑ με τη συνδρομή στην ΑΥΓΗ.

5) Ο ΣΥΡΙΖΑ οφείλει να αναλάβει πολιτική πρωτοβουλία (κατάθεση πρότασης νόμου) με αντικείμενο την ενίσχυση του Τύπου με καθαρά, διαφανή και αξιοκρατικά κριτήρια, όπως πράττουν άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Γαλλία.

6) Ο ΣΥΡΙΖΑ οφείλει ακόμη να διεκδικήσει την επέκταση της εν εξελίξει επιχορήγησης του χαρτιού, η οποία βασίζεται σε ευρωπαϊκά κονδύλια.

7) Να εξεταστεί η λελογισμένη αύξηση της τιμής πώλησης του ημερήσιου φύλλου κατά 0,50 λεπτά.

8) Να ενσωματωθεί στην ιστοσελίδα της ΑΥΓΗΣ η λειτουργία κατάθεσης δωρεών οικονομικής ενίσχυσης από αναγνώστες και πολίτες.

9) Εκπόνηση σχεδίου εμπορικής στρατηγικής

Δομικοί άξονες ανάπτυξης

1) Να επανέλθει και να επαναλειτουργήσει το καθημερινό ηλεκτρονικό φύλλο με μηδενικό κόστος. Η επαναλειτουργία θα επιτελεσει εμπράκτως και τη δομική/οργανική διασφάλιση των θέσεων εργασίας.

2) Η Αυγή πρέπει να ανασχεδιαστεί έτσι ώστε να συναρθρώνεται ενιαία με την on line διαδικτυακή εκδοχή της.

Mοντέλο εργασίας

Oι εργαζόμενοι να αποκτήσουν ενεργότερη συμμετοχή στην οργάνωση και τον έλεγχο της καθημερινής παραγωγής. Η συνέλευση των εργαζομένων να έχει στιβαρό λόγο στη Συντακτική Ομάδα της εφημερίδας με εκ περιτροπής και κυκλικές συμμετοχές.

Θεματολογία

Η εφημερίδα είναι βασικό αρχικά να αποκτήσει μεγαλύτερη δημοσιογραφική αυτοτέλεια. Να μην ετεροπροσδιορίζεται άνισα από την πολιτική δραστηριότητα του ΣΥΡΙΖΑ.

1. Ενδυνάμωση του κοινωνικού (παιδεία, μεταναστευτικό), ελεύθερου και ερευνητικού ρεπορτάζ με ανθρώπους, ιδέες και προώθηση συνεργατικών projects με δημοσιογράφους του εξωτερικού (cross border) ή ερευνητικούς οργανισμούς (πχ Ινστιτούτο Πουλαντζάς).

2. Μεταβολή του χαρακτήρα των αθλητικών από αγωνιστική αμιγώς σε κοινωνική και πολιτική

3. Προσθήκη μόνιμης στήλης ιστορικών – κινηματικών «Σαν Σήμερα» σε Συνεργασία με τα ΑΣΚΙ.

4. Τα ιστορικά-πολιτιστικά ένθετα της ΑΥΓΗΣ που έχουν κυκλοφορήσει ανα διαστήματα είναι πραγματικά διαμάντια και πρέπει να αυξηθούν.

5. Δημιουργία σελίδας με φωτογραφίες δρόμου με εναλλασσόμενα themes (περιβάλλον, αστικός ιστός, κινήματα αντίστασης), εγκαινιάζοντας σταθερή σχέση με αναγνώστες.

6. Αξιοποίηση ποιητικού ανθολόγιου.

7. Άνοιγμα διαλόγων για κρίσιμα κοινωνικά και πολιτικά θέματα.

8. Αυτό-βελτίωση εργαζομένων-Εκπαίδευση.

Επαφή με την κοινωνία (community engagement)

1. Καθιέρωση ενός μεγάλου ετήσιου 2ήμερου Φεστιβάλ της Αυγής.

2. Δημόσια συζήτηση με συμμετοχή Αυγής / Κόκκινου, με θέμα “Τι ΜΜΕ θέλουμε / Η Αριστερά σε κρίσιμα σταυροδρόμια”.

3. Καμπάνια ενημέρωσης με το σύνθημα “οι πολίτες να γίνουν η πηγή μας” καλώντας τους ενδιαφερόμενους να συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία παραγωγής δημοσιογραφικού περιεχομένου.

4. Ειδική ομάδα εργασίας από τους εργαζόμενους προκειμένου να έρθει σε επαφή με όλες τις τοπικές οργανώσεις και σε συνεργασία με αυτές να υλοποιηθούν θεματικές συναντήσεις στις 13 Περιφέρειες της χώρας προκειμένου να διερευνηθούν τρόποι ενίσχυσης της κυκλοφορίας, ειδικά στην επαρχία

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *