Καμία εμπιστοσύνη στα ΜΜΕ, σύμφωνα με έρευνα

Η μεγάλη δημοσκοπική έρευνα της διαΝΕΟσις για “τις απόψεις και τις συνήθειες των Ελλήνων το 2024” που αναρτήθηκε σε τρία μέρη στην ιστοσελίδα της, καταγράφει μεγάλη έλλειψη εμπιστοσύνης στα ΜΜΕ. Η έρευνα, όπως θα δείτε και στον πίνακα, αποτυπώνει σε μεγάλο βαθμό και τη συντηρητική στροφή ελληνικής κοινωνίας τα τελευταία χρόνια της ανασφάλειας. Τα ΜΜΕ μαζί με κυβέρνηση, πολιτικά κόμματα, Μη κυβερνητικές και συνδικαλιστικές οργανώσεις έχουν τα μεγαλύτερα ποσοστά “μη εμπιστοσύνης”. Ειδικότερα τα ΜΜΕ δεν τα εμπιστεύεται καθόλου το 46,2%, το 25,2% και 20,3 μάλλον δεν τα εμπιστεύεται και μόνο ένα 1,8% του δείγματος απάντησε πως τα εμπιστεύεται πλήρως.

Τα παραπάνω ποσοστά είναι ένα ακόμη δείγμα για την κατρακύλα αξιοπιστίας των ελληνικών Μέσων, τα οποία οι ιδιοκτήτες τους χωρίς καμία απολύτως αντίσταση ή αντίδραση των δημοσιογράφων-κυρίως των οργανωμένων συνδικαλιστικών τους οργανώσεων, παρέδωσαν στους προπαγανδιστικούς μηχανισμούς των τελευταίων κυβερνήσεων.

Στην έρευνα υπάρχει ερώτηση και για την τηλεόραση στην κατηγορία της ¨ψυχαγωγίας”, αν δηλαδή “βλέπουν ή όχι” τηλεόραση. Και εδώ τα ποσοστά είναι καμπανάκι για τους τηλεοπτικούς σταθμούς. Έξι στους δέκα σε πρόσφατη έρευνα δήλωσαν ότι βλέπουν από λίγο έως καθόλου τηλεόραση σε καθημερινή βάση. Ποσοστό 14% δηλώνει πως δεν έχει την παραμικρή σχέση με την τηλεόραση και το 48,6% ότι βλέπει λίγο. Σε καθημερινή βάση ωστόσο βλέπει τηλεόραση το 37,4%. Τα ποσοστά μειώνονται ανάλογα με την ηλικία. Το λεγόμενο “νεανικό κοινό” 17 έως 24 ετών βλέπει ελάχιστα ή καθόλου. (ποσοστό 70,7%).

 

Ολόκληρη την έρευνα την διαβάζεται εδώ https://www.dianeosis.org/research/ti-pistevoun-oi-ellines-2024/

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *