Αυτά δεν λένε τα ΜΜΕ, γι’ αυτό δεν… τα λένε στα ΜΜΕ

Ματίνα Παπαχριστούδη στο ΠΡΙΝ του Σαββατοκύριακου

Ταγμένα στην υπηρεσία της κυβερνητικής προπαγάνδας, τα μίντια άρχισαν την επιχείρηση χειραγώγησης για τις προτεραιότητες του Μαξίμου στο έμπα του 2024, με κυρίαρχο το νομοσχέδιο για τα ιδιωτικά ΑΕΙ. Οι πραγματικές ειδήσεις, όπως ποιοι επωφελούνται από τη χρηματοδότηση της λειτουργίας «μη κρατικών πανεπιστημίων», συνεχίζουν να αποκρύπτονται ή να παραποιούνται.

Την ίδια στιγμή, χιλιάδες πλειστηριασμοί κατοικιών αναμένονται το προσεχές διάστημα — η πρόσφατη αυτοκτονία δανειολήπτη στην Ελευσίνα που έβαλε πρώτα φωτιά στο σπίτι του επειδή θα το έπαιρνε η τράπεζα, είναι μόνο η αρχή. Τα ΜΜΕ είπαν τη μισή είδηση, απέκρυψαν τον πλειστηριασμό. Ούτε πρόκειται να κάνουν ρεπορτάζ ή έρευνα για τον πακτωλό ενισχύσεων –έως και 60%– που άνοιξε από το ΕΣΠΑ για εταιρείες ακινήτων σε βραχυχρόνιες μισθώσεις, λειτουργία ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων.

Τον Φεβρουάριο του 2019, ο Κ. Μητσοτάκης υποσχέθηκε στο διεθνές κεφάλαιο πως «η Ελλάδα μπορεί να γίνει η μπαταρία της Ευρώπης» αν η ΝΔ γίνει κυβέρνηση (μιλώντας στη συνεδρίαση τουΕυρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος). Η δέσμευση τηρήθηκε και η χώρα καταστρέφει το φυσικό περιβάλλον της για να στηθούν τα αιολικά πάρκα, προσεχώς και στη θάλασσα. Τρία χρόνια μετά, τον Δεκέμβριο του 2022, στο 24ο Φόρουμ της Capital Link στη Νέα Υόρκη, o Τζέφρι Πάιατ, πρώην πρέσβης των ΗΠΑ, εξήρε τις πρωτοβουλίες Μητσοτάκη που έφεραν διάφορες αμερικάνικες εταιρείες, όπως οι 547 Energy και Ameresco, για επενδύσεις δισεκατομμυρίων στην αιολική ενέργεια ή την ΟΝEX. Στο ίδιο συνέδριο παρουσιάστηκε η πολιτική χρηματοδοτήσεων στο ξένο κεφάλαιο με κρατική εγγύηση, από κορυφαίους υπουργούς και στελέχη τραπεζών. Real estate και τουρισμός κατέχουν εξέχουσα θέση, οκτώ στις δέκα επενδύσεις στην Ελλάδα αφορούν πλέον αυτούς τους κλάδους, όπως δηλώθηκε.

Για να θυμηθούμε την αρχή, σε μια από τις δημόσιες δηλώσεις του, ο Γ. Αλαφούζος του ΣΚΑΙ έχει παραδεχτεί με αφοπλιστική ειλικρίνεια πως στις ειδήσεις, από το 2010, «ακολουθούσαν τις οδηγίες που έδιναν οι πιστωτές», θυσιάζοντας τηλεθέαση και έσοδα. Σήμερα τα ΜΜΕ δεν έχουν ανάγκη το άλλοθι των πιστωτών, «χορεύουν» στον ρυθμό που τους υπαγορεύει ο χαλκάς της υποταγής στην κυρίαρχη πολιτική σε όλα τα σημαντικά γεγονότα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *