** Άνοιξε το πουγγί της κρατικής διαφήμισης. Υπουργεία, δήμοι, Περιφέρειες παίρνουν μαζικά το πράσινο φώς για τα διαφημιστικά κονδύλια του 2023 για δημόσιες σχέσεις και επικοινωνιακές δράσεις. Πριν καν εκπνεύσει το 2022 δεκάδες φορείς του δημοσίου πήραν έγκριση για διάθεση τουλάχιστον 3,5 εκατ. Ευρώ για διαφημιστικά προγράμματα. Χρήματα που θα κατευθυνθούν σε διαφημιστικές και ΜΜΕ. Πρωταθλητές είναι τα υπουργεία και οι Περιφέρειες της χώρας.
** Μερίδιο στην καθημερινή τηλεθέασης ενημέρωσης διεκδικεί το Attica TV που από διαδημοτικός τηλεοπτικός σταθμός στο δήμο Ασπροπύργου μετατράπηκε σε ενημερωτικό σταθμό των επιχειρηματικών Μπακό- Καϋμενάκη μετά τις 5.00 το απόγευμα με την μετακίνηση ισχυρής δημοσιογραφικής ομάδας. Το ενημερωτικό πρόγραμμα στον αντίποδα του Action 24 που ανήκει στο ίδιο επιχειρηματικό δίδυμο, θα κινείται στην σοσιαλδημοκρατική πολιτική. Ο σταθμός ανέβηκε ήδη στην πλατφόρμα της Cosmote TV.
** Μία ακόμη εκκρεμότητα έλυσε ο πρόσφατος νόμος για τα Μητρώα έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου με στόχο να αντιμετωπιστούν τα θεσμικά προβλήματα που έχουν οι τοποθετημένοι από το μέγαρο Μαξίμου στην ΕΡΤ και το ΑΠΕ. Στο νόμο 5005/2022 (ΦΕΚ 236Α), επιτρέπεται η παράλληλη απασχόληση εργαζομένων στα δυο κρατικά Μέσα σε κάθε είδους ιδιωτικά ΜΜΕ, υπό τον όρο ότι δεν σχετίζεται με τη θέση τους στο κρατικό Μέσο. Έτσι για παράδειγμα ο διευθυντής του ΑΠΕ ή της ΕΡΤ μπορεί να εργάζεται παράλληλα σε άλλο ιδιωτικό ΜΜΕ.
** Ψιθυρίζεται έντονα πως μεγάλα μίντια είναι άκρως ενοχλημένα με την χαριστική πολιτική του υπουργείου Ανάπτυξης στα ξένα κεφάλαια της οπτικοακουστικής παραγωγής. Αιτία είναι πως όλες οι εταιρείες προστρέχουν σε επιδοτήσεις από τον αναπτυξιακό νόμο για την κατασκευή στούντιο παραγωγής αλλά όπως ακούγεται υπάρχει φωτογραφικό κριτήριο για επιδότηση έως και 55% μόνο για κατασκευή στούντιο στη Θεσσαλονίκη! Για εκεί μια εταιρεία δήλωσε πως κατέθεσε φάκελο, η βουλγάρικη Nu Boyana Studios για στούντιο στη Θέρμη.