Έρχεται νέο “πακέτο” μπουκώματος μίντια μετά τον Μάιο. Το επιβεβαίωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Ι. Οικονόμου στη συνάντηση που είχε με το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ την περασμένη Τρίτη. Τα μέτρα επιδοματικής στήριξης στις επιχειρήσεις ΜΜΕ έχουν έντονα προεκλογικό χαρακτήρα. Κατά πληροφορίες η κυβέρνηση θα συνεχίσει να καλύπτει το ασφαλιστικό κόστος των επιχειρήσεων για τους εργαζόμενους σε όλα τα ΜΜΕ, θα επιδοτήσει το κόστος διανομής και θα προσφέρει επενδυτικά προγράμματα από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Το κυρίως “μπούκωμα” στα μίντια πάντως συνεχίζεται μέσω των περίφημων επικοινωνιακών προγραμμάτων του δημόσιου κορβανά. Μέσα σε 2,5 μόνο μήνες η εγκεκριμένη διαφημιστική δαπάνη από υπουργεία και περιφέρειες ξεπέρασε τα 23 εκατ.ευρώ.
Πρωταθλητής στη διαφημιστική εκστρατεία και για το 2022 είναι η διοίκηση Πατούλη στην Περιφέρεια Αττικής που δήλωσε επικοινωνιακό πρόγραμμα ύψους 6.897.428,81 ευρώ. Με τόσα λεφτά για διανομή στην …αγορά, γίνεται φανερή η πλήρης ενσωμάτωση ΜΜΕ και δημοσιογράφων.
Αυτά στη μια όψη των εξελίξεων. Στην άλλη βρίσκεται η νέα τροπολογία με την οποία αλλάζουν το νόμο περί αγωγών. Με μια αντισυνταγματική διάταξη βάζουν το ΕΣΡ ελεγκτή εφημερίδων να βάζει πρόστιμα αν οι κατά το νόμο υπεύθυνοι δεν είναι μέλη επαγγελματικών ενώσεων. Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια. Εξαφανίζουν τα μικρά έντυπα, μπορούν να τιμωρούν τους ανένταχτους και βάζουν στο “κόλπο” την ΕΣΗΕΑ ή τις ενώσεις εκδοτών-δημοσιογράφων της περιφέρειας. Τα δε πρόστιμα, λέει, θα τα εισπράττει μια ιδιωτική εταιρεία, το Άργος του Β. Μαρινάκη. Κανονική υπεξαίρεση δηλαδ΄ή με νόμο.