από το info-war
Θα το ξαναπούμε εμφατικά: ένα τροχαίο δυστύχημα δεν αποτελεί από μόνο του πολιτικό ζήτημα. Όταν όμως εμπλέκεται υπηρεσιακό όχημα της ασφάλειας βουλευτή (και δη της αδερφής του πρωθυπουργού), όταν το γεγονός αποσιωπάται μέχρι να έρθει η αντίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να το αναδείξει, όταν φαίνεται να μην τηρούνται τα πρωτόκολλα για περιπτώσεις σοβαρών ατυχημάτων, και όταν οι αρχές τραμπουκίζουν και διώχνουν μάρτυρες του γεγονότος, η πολιτική χροιά εισέρχεται μόνη της. Τώρα η διαρροή ενός αποσπάσματος βίντεο από κάμερα της Βουλής, που δείχνει το δυστύχημα μέχρι τη στιγμή της σύγκρουσης, αποκρύπτοντας τα όσα συνέβησαν έπειτα από αυτήν, δίνει τη δυνατότητα στον κυβερνητικό μηχανισμό, σε παραδοσιακά ΜΜΕ, αλλά και το διαδίκτυο, να πλασάρει το σενάριο «απλού δυστυχήματος», επιρρίπτοντας μάλιστα και ευθύνες στο θύμα.
Τι κι αν είναι εμφανής από το βίντεο η παρανομία του υπηρεσιακού οχήματος, τι κι αν φαίνεται ότι κανείς από τους αστυνομικούς στην είσοδο της Βουλής δεν κάνει το στοιχειώδες, να διακόψει στιγμιαία την κυκλοφορία ώστε να ολοκληρωθεί έστω η παρανομία «ασφαλώς» — επώνυμα και ανώνυμα νεοδημοκρατικά τρολ, αλλά και «δημοσιογράφοι» όπως η Τατιάνα Στεφανίδου, έσπευσαν να μιλήσουν για την «ταχύτητα» του μοτοσυκλετιστή, συνεχίζοντας να εφαρμόζουν τεχνικές συγκάλυψης. Μόνο που πλέον, αφού η σιωπή για το γεγονός έχει σπάσει, η συγκάλυψη γίνεται μέσω της «αποσπασματικής αποκάλυψης».
Για τους τύπους, θα πρέπει να ειπωθεί ότι η ταχύτητα με την οποία φαίνεται να κινείται ο διανομέας δεν προκύπτει οπτικά να είναι μεγαλύτερη από αυτή των υπόλοιπων οχημάτων στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας, αλλά και ότι η ταχύτητα εντός των ορίων του Κ.Ο.Κ. (δηλαδή 50 χλμ/ώρα) είναι περισσότερο από αρκετή για να προκαλέσει την εκτόξευσή του κατά τη στιγμή της σύγκρουσης.
Η ευθύνη για το δυστύχημα είναι ολοφάνερη. Την έχει το υπηρεσιακό όχημα που παράνομα, και χωρίς παρέμβαση τροχονόμου, στρίβει αριστερά για να μπει στην είσοδο της Βουλής. Αλλά πλέον πρέπει να αναζητηθούν και ευθύνες για τη συγκάλυψη του γεγονότος. Για την ταχύτητα, όχι της μοτοσυκλέτας, αλλά της επιχείρησης επίρριψης υπαιτιότητας στο θύμα του τροχαίου, και για τις επιλεκτικές διαρροές που την επιτρέπουν.