Στο τέλος Νοεμβρίου αναρτήθηκε στη Διαύγεια έγγραφο -απόφαση της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης με την οποία εγκρίθηκε το ποσό των 3 εκατ. ευρώ για το επικοινωνιακό πρόγραμμα προβολής του Υπουργείου Εσωτερικών που αφορά στην καμπάνια ενημέρωσης των Ομογενών ότι έχουν τη δυνατότητα να ψηφίσουν στον τόπο κατοικίας τους στις εκλογές της Ελλάδας. Σημειώνεται δε πως το ποσό μπορεί να διατεθεί στο υπόλοιπο του έτους 2020. Οπότε τα ερωτηματικά είναι εύλογα. Διεξήχθη ή όχι διαφημιστική καμπάνια σε διεθνή ΜΜΕ όταν ψηφίστηκε ο νόμος, έναν χρόνο ακριβώς πριν, τον Δεκέμβρη του 2019; Διατέθηκε το κονδύλι των 3 εκατ. ευρώ χωρίς να έχει προεγκριθεί όπως ο νόμος ρητά προβλέπει, εντός του 2020; Ή θα διατεθεί το ποσό αυτό μέσα σε έναν μήνα, τον Δεκέμβριο του 2020 στα διεθνή ΜΜΕ; Υπάρχει εταιρεία που έχει αναλάβει την εκπόνηση του διαφημιστικού προγράμματος μαμούθ για τα ξένα media;
Το θέμα πέρασε στα “ψιλά” της ειδησεογραφίας λόγω και της καταστροφικής εγκληματικής πολιτικής της κυβέρνησης στο δεύτερο κύμα πανδημίας. Απαιτεί ωστόσο απαντήσεις καθώς διαφαίνεται επιχείρηση νέας “λίστας προπαγάνδας” με διαφημιστικό ζεστό χρήμα, αυτή τη φορά για ξένα media. Όπως σημειώνεται στην απόφαση η δαπάνη αφορά: στον επικοινωνιακό σχεδιασμό-παραγωγή επικοινωνιακού και έντυπου υλικού της εκστρατείας ενημέρωσης των εκλογέων που βρίσκονται εκτός της ελληνικής επικράτειας για τη δυνατότητα άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος πλησίον του τόπου κατοικίας και στις δράσεις και υπηρεσίες της καμπάνιας ενημέρωσης των εκλογέων που βρίσκονται εκτός της ελληνικής επικράτειας για τη δυνατότητα άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος πλησίον του τόπου κατοικίας.
Για την καμπάνια ενημέρωσης των εντός συνόρων Ελλήνων προβλέπεται επίσης ένα μικρό κονδύλι της τάξης των 300.000 ευρώ, ενώ τα υπόλοιπα 2,7 εκατ. ευρώ θα αξιοποιηθούν για την καμπάνια ενημέρωσης των απόδημων Ελλήνων.
Πρακτικά δηλαδή η κυβέρνηση θα διαθέσει 2,7 εκατ. ευρώ σε διεθνή Μέσα τη στιγμή που κλυδωνίζεται η δημοτικότητα της και δέχεται σφοδρή κριτική εντός και εκτός συνόρων…