Έναν ακόμη φιλόδοξο στόχο θέτει για το επόμενο διάστημα η start-up E-MAILiT, να εντάξει την τεχνητή νοημοσύνη στο διαμοιρασμό περιεχομένου. Την εταιρεία συστήνει ο δημιουργός της Νικήτας Γεωργόπουλος. Δημιουργήθηκε το 2008, από τον ίδιο και σύντομα εισήλθε σε αυτήν η investors matchmaking πλατφόρμα Ιn4Capital.com. Η start-up απέκτησε εταιρική μορφή, με έδρα το Λονδίνο της Μ. Βρετανίας, με σκοπό να αναβαθμιστεί το επίπεδο καινοτομίας και επιχειρησιακής δράσης καθώς και τη διοργάνωση επαφών με επενδυτές, εταιρείες αλλα και συμβουλευτική γύρω από τη χάραξη της στρατηγικής της εταιρείας.
Ο ιδρυτής της Νικήτας Γεωργόπουλος, γραφίστας στο επάγγελμα, ασχολήθηκε με το web programming με στόχο να δημιουργήσει πιο ισχυρά share buttons, μελετώντας τον ανταγωνισμό και πειραματίζοντας με γλώσσες προγραμματισμού.
Διαπίστωσε ότι τα διαθέσιμα share buttons που βρίσκονταν εγκατεστημένα στις ιστοσελίδες, δεν προσέφεραν τίποτε άλλο από ένα απλό διαμοιρασμό του περιεχομένου τους (δηλαδή κείμενο, εικόνες, βίντεο), στα διαθέσιμα κοινωνικά δίκτυα, π.χ. facebook, twitter, κλπ, χωρίς να διαθέτουν εργαλεία δημιουργίας εισοδήματος για τους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων, με στόχο τη μεγαλύτερη διάδραση των επισκεπτών.
Η E-MAILiT ήταν ένα side-project για τα επόμενα 4 χρόνια, όπου στο μεσοδιάστημα το MTV ήταν εκείνο που πρώτο έδειξε εμπιστοσύνη στην πλατφόρμα που είχε σχεδιάσει ο Νικήτας και εγκατέστησε στην ιστοσελίδα τα share buttons της E-MAILiT. Μετά το 2012, και για τα επόμενα 3 χρόνια, συνεχιζόταν η ανάπτυξη της πλατφόρμας. Από το 2015 και έπειτα, σημειώθηκε μία εξαιρετικά απότομη αύξηση της χρήσης της υπηρεσίας σε 194 χώρες, φτάνοντας τις 4 δισεκατομμύρια εμφανίσεις, σε σύνολο περίπου 20 χιλιάδων ιστοσελίδων.
Εταιρικό προφίλ
Η E-MAILIT TECHNOLOGIES UK GROUP LTD, είναι η πρώτη AdTech start-up εταιρία στην Ευρώπη, που επιτρέπει το διαμοιρασμό περιεχομένου ιστοσελίδων. Η εταιρία αποτελείται από μία ομάδα, συνολικά, 4 μελών (Σπύρος Καλλώνης/CTO, Νίκος Σακελλαρίου/CIO/Artificial Intelligence – Machine Learning και Λευτέρης Κόντος/Head of Mergers and Acquisitions). Η εταιρία σημειώνει 70 εκατομμύρια εμφανίσεις μηνιαίως, σε 200 χιλιάδες σελίδες ιστοτόπων, από 25 εκατομμύρια χρήστες. Η εταιρία διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό και καινοτομεί στην προσπάθεια των ιδιοκτητών ιστοσελίδων να δημιουργούν έσοδα μέσω των διαφημίσεων που προβάλλονται στις σελίδες τους, με τρόπο που δεν παρεμβαίνει στον εικαστικό σχεδιασμό των ιστοσελίδων και ο ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας έχει τον απόλυτο έλεγχο της διαφήμισης, λαμβάνοντας το 100% των εσόδων.
Οι διαφημίσεις προβάλλονται στο κέντρο οποιασδήποτε οθόνη συσκευής, μετά το share, και αυτό συνεπάγεται κατακόρυφη αύξηση του CTR (Click-Through-Rate), μετατρέποντας τους επισκέπτες σε πιο ενεργούς χρήστες, με περισσότερα έσοδα για τους κατόχους ιστοσελίδων. Επίσης, οι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων, μπορούν να χρησιμοποιούν τα share buttons της πλατφόρμας, απενεργοποιώντας με το πάτημα ενός κουμπιού τη συλλογή δεδομένων, με σκοπό την πώληση από τρίτες διαφημιστικές εταιρείες, εξασφαλίζοντας την προστασία της δικής τους ιδιωτικότητας αλλά και των επισκεπτών τους. Άλλοι δύο λόγοι καθιστούν απαραίτητη και συμφέρουσα τη χρήση των εργαλείων της E-MAILiT με την προσθήκη της Τεχνητής Νοημοσύνης, αναβαθμίζοντας την ήδη υπάρχουσα τεχνολογία της πλατφόρμας, 1. Social insights, και 2. Διαχείριση social media marketing.
Στόχος της E-MAILiT Technologies UK Group για τα επόμενα χρόνια, είναι να επενδύει σε ανθρώπινο δυναμικό και υποδομές και να βελτιώνει την εμπειρία των χρηστών του διαδικτύου σε ό,τι αφορά τον διαμοιρασμό περιεχομένου. Η ανάγκη του κόσμου να μοιράζεται πληροφορίες με τους συνανθρώπους του πάντα θα υπάρχει, ωστόσο τώρα, στην εποχή των έξυπνων συσκευών και της Τεχνητής Νοημοσύνης, όλα θα γίνουν πιο αυτοματοποιημένα στο χώρο του social networking. Γι’ αυτό και η E-MAILiT επιθυμεί να συμμετέχει στο επιχειρηματικό start-up οικοσύστημα ενεργά, έτσι ώστε να μετατρέψει τις ιστοσελίδες, παγκοσμίως, σε έξυπνες, με την προσθήκη της Τεχνητής Νοημοσύνης, συνδυαστικά με το social sharing, δημιουργώντας παράλληλα ένα ευφυές προσωποποιημένο διαδίκτυο, επαναπροσδιορίζοντας ταυτόχρονα την online διαφήμιση.