Το κοινό δεν εμπιστεύεται τις τηλεοπτικές ειδήσεις τις οποίες σε πολλές ποιοτικές έρευνες, χαρακτηρίζουν ως μη ανεξάρτητες. Αυτό δεν εμποδίζει το κοινό να παρακολουθεί τα τηλεοπτικά δελτία θέτοντας έτσι τους τηλεοπτικούς σταθμούς σε σχέση ισχύος στην “πώληση” του προϊόντος της είδησης και της πολιτικής επικαιρότητας. Παρά την διάχυση της ενημέρωσης στο διαδίκτυο, τα τηλεοπτικά δελτία συγκεντρώνουν στις δυο πλέον “ζώνες” ενημέρωσης, στις 7.00 μ.μ και στις 8.00 μ.μ, περί τα 2,3 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Ο ανταγωνισμός στη ζώνη των 7.00 μ.μ μεταξύ του Αντ. Σρόιτερ του Alpha και του Ν. Χατζηνικολάου του ΑΝΤ1 και στη ζώνη των 8.00 μ.μ ανάμεσα σε Σ. Κοσιώνη και Μ. Ζαχαρέα
είναι το δεύτερο στοιχείο της υψηλής πλέον συγκέντρωσης κοινού στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων. Παράλληλα φαίνεται ξεκάθαρα πως και τα 4 ιδιωτικά δελτία απορρόφησαν σε μεγάλο βαθμό τους τηλεθεατές του δελτίου ειδήσεων του Mega.
Σε επίπεδο ποσοστών, όπως ανακοινώνονται τα ποσοστά τηλεθέασης από τη Nielsen, για τον μήνα Μάρτιο, Αlpha και ΑΝΤ1 βρίσκονται πλέον πολύ κοντά και μοιράζονται ένα κοινό της τάξης του 1.314.000 τηλεθεατών. Το μερίδιο τηλεθέαση του Alpha για το μήνα αυτό είναι 20,9% με σύνολο τηλεθεατών 659.000 και του ΑΝΤ1 20,7% με 655.000 τηλεθεατές.
Στη ζώνη των 8.00μ.μ ο ΣΚΑΙ προηγείται με 14% και 509.000 τηλεθεατές και έπεται το δελτίο του Star με 12,8% και 462.000 τηλεθεατές.
Τέλος το δελτίο της ΕΡΤ 1 παρ΄όλο που μεταδίδεται την ώρα του Survivor στο ΣΚΑΙ κατάφερε τον Μάρτιο να έχει 4,2% μερίδιο και 186.000 τηλεθεατές.