Άνω των 33 εκατ. η διαφήμιση Τραπεζών σε ΜΜΕ το 9μηνο του 2016

διαφημιση τραπεζων2016

33.214.862 ευρώ είναι η δαπάνη των Τραπεζών το 9μηνο του 2016 προς τα ΜΜΕ, σύμφωνα με τα στοιχεία στην “Εργάνη”. Οι πίνακες (αναλυτικά εδώ με την ανακοίνωση της ΔΑΕΚ)

δείχνουν τη διάθεση της διαφημιστικής δαπάνης ανά ΜΜΕ και 3μηνο για το πρώτο 9μηνο του 2016 και όπως δείχνει η τάση, το ποσό ως το τέλος του 2016 θα φθάσει τα 50 εκατ. ευρώ. Το ερώτημα τίθεται ξανά: Τι ακριβώς διαφημίζουν οι τράπεζες στα ΜΜΕ, όταν εδώ και πολύ καιρό δεν δίνουν δάνεια στους πολιτες και τις επιχειρήσεις; Σύμφωνα με τον πίνακα το 9μηνο τα περισσότερα έλαβε ο όμιλος Αλαφούζου με 3064.818 ευρώ, έπεται ο όμιλος Κυριακού με 2.208.698 ευρώ. Στη συνέχεια είναι οι Θ. Ανασταιάδης με 2.056.339 ευρώ, ο Δ. Κοντομηνλας με 1.807.895, ο Στ. Ψυχάρης με 1.790.968, ο Φ. Μπόμπολας με 1.690.660, ο όμιλος Βαρδινογιάννη με 1.390.084, το συγκρότημα Real group των Ν. Χατζηνικολάου-Α.Γ.Κουρή με 1.384.256, το Mega 1.263.899 ευρώ, το συγκρότημα Κουρτάκη με 817.415 και οι εταιρείες Σκαναβή Μπενέκου με 534.645 ευρώ. Έχουν σημασία όμως και τα μικρότερα ποσά γύρω στις 150.000 ευρώ και σε ποιά πρόσωπα, του Διαδικτύου κυρίως, έχουν δοθεί.

Και η ανακοίνωση της ΔΑΕΚ

Τηρείται η Εργατική, Ασφαλιστική και Φορολογική Νομοθεσία στα ΜΜΕ τα οποία στηρίζονται από τις Τράπεζες; Ενδιαφέρονται οι Ενώσεις Συντακτών, η ΠΟΕΣΥ και τα Σωματεία ΜΜΕ;


Δίνουμε στη δημοσιότητα (όπως κάνουμε συστηματικά από τις αρχές Ιουνίου του 2016, αξιοποιώντας το άρθρο 6 του Ν. 4374/2016), τα στοιχεία για τη διαφημιστική δαπάνη των τεσσάρων συστημικών Τραπεζών και της Τράπεζας Αττικής, εμπλουτισμένα με το γ’ τρίμηνο του 2016, επιμένοντας να ρωτάμε τη συνδικαλιστική ηγεσία του Κλάδου των ΜΜΕ, που «φλέγεται» για τη «νέα συμφωνία εργαζομένων – εργοδοτών», με μείζον ζητούμενο την «ανακεφαλαιοποίηση» και διεύρυνση των ασφαλιστικών ΝΠΙΔ του κλάδου:

1. Θα ζητήσει ελέγχους από το Υπουργείο Οικονομικών, για ενδεχόμενη διαφυγούσα φορολογητέα ύλη (π.χ. αγγελιόσημο), μέσω τριγωνικών συναλλαγών, καθώς όπως φαίνεται σε μία τουλάχιστον περίπτωση στον πίνακα που παραθέτουμε, η ανακεφαλαιοποιημένη με τα λεφτά του ελληνικού λαού Eurobank, τιμολογεί στον ΑΝΤΕΝΝΑ GROUP (SERBIA);

Κι αν αυτό συμβαίνει με την, ανακεφαλαιοποιημένη με τους φόρους μας, Τράπεζα, τι ακριβώς έχει συμβεί όλα αυτά τα χρόνια, με το πλήθος θυγατρικών των μεγάλων πολυεθνικών – διαφημιζόμενων και διαφημιστικών εταιρειών-, που δραστηριοποιούνται (όπως και πολλά μεγάλα ελληνικά συγκροτήματα ΜΜΕ), στην ευρύτερη Βαλκανική και στην Κύπρο;

Με την ευκαιρία, να θυμίσουμε σε όσους έχουν «κοντή μνήμη», ότι ο Όμιλος ΑΝΤ1, στην (ακυρωθείσα από το ΣτΕ) δημοπρασία τηλεοπτικών συχνοτήτων HD πρόσφερε 75.900.000 ευρώ, ενώ μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, απαντώντας σε ερώτηση στη Βουλή, ο αρμόδιος υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής και ΜΜΕ, Νίκος Παππάς, ανέφερε: «Σε ό,τι αφορά τη διαδικασία επιστροφής των χρημάτων στους συμμετέχοντες στο διαγωνισμό των τηλεοπτικών αδειών επισημαίνουμε ότι μετά και τη δημοσίευση της απόφασης από το ΣτΕ θα ακολουθηθούν οι προβλεπόμενες τυπικές διαδικασίες που αφορούν τις σχέσεις της κάθε εταιρείας με τις φορολογικές αρχές».

2. Θα πάρουν θέση για την πρωτοφανή προσφυγή της ΕΙΤΗΣΕΕ στο ΣτΕ, με την οποία ζητεί εξαίρεση από την υποβολή δηλώσεων ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ, για τους ιδιοκτήτες καναλιών και τα διευθυντικά στελέχη τους, ή θα στρουθοκαμηλίζουν (επιεικώς…), παρακαλώντας τους καναλάρχες για νέο, «ιδιωτικής προέλευσης» πόρο;

3. Θα πάρουν ΑΜΕΣΑ πρωτοβουλίες για τη συγκρότηση ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΤΥΠΟΥ, με τη συμμετοχή όλων των πρωτοβάθμιων σωματείων του κλάδου, την ενοποίηση ομοειδών και μείζον ζητούμενο την επαναφορά των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας;

4. Έχουν συνειδητοποιήσει ότι ο συνδικαλιστικός κατακερματισμός ευνοεί μόνο τους ιδιοκτήτες ΜΜΕ και τους καθ’ έξιν λομπίστες που υποδύονται τους «δημοσιογράφους»;

5. Ενδιαφέρονται εάν απασχολούνται ανασφάλιστοι συνάδελφοι, που αμείβονται με «μαύρα» ή αποδείξεις δαπάνης, σε ΜΜΕ τα οποία εισπράττουν αφειδώς διαφήμιση Τραπεζών και κρατική διαφήμιση; 6. Θα αξιοποιηθεί επιτέλους η ΕΡΓΑΝΗ από τις ηγεσίες μας, για να διασταυρωθεί η μισθωτή απασχόληση στα ΜΜΕ που στηρίζονται άμεσα και έμμεσα (ανακεφαλαιοποίηση συστημικών τραπεζών) από τα βαριά φορολογούμενα υποζύγια των μνημονιακών πολιτικών;

7. Θα ασκηθεί πίεση στην πολιτική ηγεσία ώστε να ενεργοποιηθεί με την έκδοση υπουργικής απόφασης το άρθρο 42 του Ν.4410/2016 (ΦΕΚ 141 Α’ 3.8.2016), που επιβάλλει τη δημοσιοποίηση των μεγαλο-οφειλετών (άνω των 150.000 ευρώ) των Ασφαλιστικών Ταμείων;

8. Θα ασκηθεί πίεση ώστε να εφαρμοστεί άμεσα η κυβερνητική ΔΕΣΜΕΥΣΗ για δημοσιοποίηση της διαφημιστικής δαπάνης των εποπτευόμενων από τα υπουργεία ΔΕΚΟ;

ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΠΑΝΤΟΥ! ΣΣΕ και ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΤΥΠΟΥ ΤΩΡΑ!

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ & ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ

2 comments for “Άνω των 33 εκατ. η διαφήμιση Τραπεζών σε ΜΜΕ το 9μηνο του 2016

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *