Το έχουμε όλοι προσέξει. Πολύ συχνά πλέον στις προσωπικές σελίδες των χρηστών του face book αντί για αναρτήσεις ή φωτογραφίες δημοσιεύονται βίντεο. Η ανάρτηση βίντεο έχει ξεπεράσει τις αντίστοιχες αναρτήσεις σε φωτογραφίες, επισυνάψεις ή τραγούδια. Πρόκειται για “μόδα” ή για τάση στο κοινωνικό δίκτυο; Και κυρίως είναι αυθόρμητη ή συμβαίνει επειδή το ίδιο το δίκτυο κατευθύνει τους “δικτυωμένους” του παγκόσμιου “καφενείου” -δικτύου σε αυτή την επιλογή;
Μια έρευνα της εταιρείας μάρκετινγκ Mixpo αναφέρει πως το face book έχει αναδειχθεί σε απόλυτο κυρίαρχο και στις προβολές βίντεο ξεπερνώντας από τις αρχές του 2015 και το you tube! Η έρευνα “H κυριαρχία του facebook” ,που έγινε για τις ανάγκες της διαφημιστικής αγοράς αναλύει το πως το face book βρίσκεται πλέον σε ηγετική θέση σε όλο τον κόσμο. Σε ρεπορτάζ της ιστοσελίδας rapidtvnews.com σημειώνεται ότι το καλοκαίρι του 2014, το you tube βρίσκονταν ακόμη στην πρώτη θέση σε όλο τον κόσμο στις απευθείας συνδέσεις βίντεο ανάλογα με τις προβολές ανά άτομο. Τον Ιανουάριο του 2015 οι προβολές βίντεο στο face book έχουν υπερβεί τα τρία δισεκατομμύρια ημερησίως, αριθμός που είναι 3πλάσσιος από το Σεπτέμβριο του 2014.
Συνολικά, η έκθεση Mixpo δείχνει ότι το Facebook προσέλκυσε 9,6 δισεκ. desktop βίντεο το Φεβρουάριο του 2015, σε σύγκριση με το YouTube που προσέλκυσε 9,4 δισ. Η μάχη πλέον μεταφέρεται για το ποιό από τα δυο “μέσα” θα προσελκύσει περισσότερες διαφημίσεις. Η έρευνα για παράδειγμα αναφέρει πως παρά την τεράστια αύξηση των προβολών βίντεο, το you tube εξασφάλισε περισσότερες διαφημιστικές καμπάνιες κι αυτό γιατί οι εταιρείες μάρκετινγκ δεν θεωρούν το face book πρωταρχικό μέσο για τους διαφημιστικούς στόχους των εταιρειών που εκπροσωπούν στην παγκόσμια αγορά.
Η Mixpo θεωρει πως στη διάρκεια του 2015 αυτό ενδέχεται να ανατραπεί και οι διαφημιστικές εταιρείες να κατακλύσουν με καμπάνιες προϊόντων το face book.