Της Ματίνας Παπαχριστούδη στο περιοδικό HOT DOC(προ εκλογών)
Τη πολύ γνωστή ελληνική παροιμία για τον Μανωλιό που πιστεύει πως θα αλλάξει αλλάζοντας απλώς τα ρούχα του, μας θυμίζει η περίπτωση του Mega. Το άλλοτε κυρίαρχο κανάλι των εκδοτικών συγκροτημάτων, το κανάλι που σε αντίθεση με όλα τα άλλα την 5ετία της μαζικής εξόντωσης εργαζομένων και ενημέρωσης στα ΜΜΕ προτίμησε να διατηρήσει το σκληρό πυρήνα της τηλεοπτικής ενημέρωσης, παραδέχθηκε την ήττα του. Πήρε απόφαση πως δεν πρόκειται να ξεκολλήσει από την τρίτη θέση τηλεθέασης και πως το άλλοτε κυρίαρχο δελτίο των 8.00 μ.μ που καθόριζε την πολιτική ατζέντα και έδινε τον τόνο στην καταγραφή, ενίοτε και κατασκευή της επικαιρότητας, θα είναι πίσω από τις ειδήσεις του ΑΝΤ1. Οι οποίες είχαν προλάβει στο μεταξύ να μεταλλαχθούν πλήρως και από το υποτιθέμενο «ουδέτερο» στύλ που εισήγαγαν με τη βοήθεια συμβούλων του FOX TV, πέρασαν στην προμετωπίδα της μνημονιακής κυβερνητικής προπαγάνδας.
Στους τρεις ιδιοκτήτες του Mega Μπόμπολα, Ψυχάρη, Βαρδινογιάννη πήρε αρκετό καιρό να συνηθίσουν στην ιδέα και την πραγματικότητα της τρίτης θέσης. Άλλο είναι να παρακολουθούν το δελτίο στο οποίο δίνεις την κεντρική πολιτική γραμμή και εγκρίνεις όσα και πως θα ακουστούν στον αέρα, καθημερινά περί το ένα εκατομμύριο τηλεθεατές. Τόσοι ήταν περίπου, σύμφωνα με τις μετρήσεις, οι τηλεθεατές του δελτίου Mega πριν τρία χρόνια. Το 2012 είχε ξεπεράσει και το ένα εκατομμύριο. Εκλογές είχαμε και τότε. Ενώ για το 2014 τα νούμερα είναι αμείλικτα. Μόλις 582.000 τηλεθεατές κατά μέσο όρο είδαν δελτίο στο Mega πέρυσι κι από αυτούς το κανάλι των εκδοτών είχε την πρωτιά στις ηλικίες άνω των 65 ετών! (Τα στοιχεία είναι της Nielsen για το έτος 2014).
Οι αλλαγές που αποφάσισαν οι τρεις εκδότες μετά από διαφωνίες και παλινωδίες, να επαναφέρουν την Όλγα Τρέμη στο κεντρικό δελτίο, αποδεικνύει την ομολογία ήττας. Δεν αλλάζει όμως την κατάσταση.
Τους πρώτους μήνες της νέας τηλεοπτικής σεζόν από Σεπτέμβριο ως και Δεκέμβριο, σε ποσοστά δεν ήταν πρώτο το δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 αλλά του Alpha! Απόδειξη πως τα ρούχα δεν αλλάζουν τον Μανωλιό! Το δελτίο του ΑΝΤ1 με τη Μαρία Χούκλη που σε καιρούς της ΕΡΤ απολάμβανε τον χαρακτηρισμό της «ανεξάρτητης» παρουσιάστριας, άφησε στην άκρη τις συμβουλές των Αμερικάνων συμβούλων και πρωτοστάτησε με βίαιο τρόπο στη δημαγωγία, τον εκφοβισμό, την επιβολή της κυβερνητικής προπαγάνδας.
Για το Mega η απόφαση επαναφοράς της Όλγας Τρέμη στην οποία δίπλα κάθισαν τον Νίκο Ευαγγελάτο για να καλύψει προεκλογικά και μόνο, τις ανάγκες του ειδησεογραφικού μηχανισμού να απευθυνθεί «λαϊκά», είχε πενιχρά αποτελέσματα. Το πρόβλημα που δεν θέλουν να αγγίξουν οι μέτοχοι, εκδότες του Mega είναι η γραμμή του Μέσου τους. Η συνειδητή παράδοση του ως ορατό –τρομακτικό όπλο ενάντια σε ολόκληρη την κοινωνία.