Γινόμαστε συνδρομητές στη “Σχεδία”!

Και οι πωλητές της Σχεδίας μας χρειάζονται!

Το περιοδικό δρόμου «σχεδία» αναστέλλει, προσωρινά, την κυκλοφορία του και μας προσκαλεί να συμμετάσχουμε στο νέο του κοινωνικό πρόγραμμα μικρών συνδρομών, θωρακίζοντας τους πωλητές και συμβάλλοντας στη βιωσιμότητα του ελληνικού περιοδικού δρόμου, σε αυτή τη δύσκολη, για όλους, συγκυρία. «Πώς “αυτοαπομονώνεται” και προφυλάσσεται από τον κορωνοϊό ένας άστεγος;» είναι το ερώτημα που έθεσε το βρετανικό περιοδικό δρόμου «The Big Issue», πριν από λίγες μέρες. Πώς προφυλάσσεται, αλήθεια, ο άνθρωπος που βιώνει την ακραία φτώχεια ο οποίος, μάλιστα, καθόλου συμπτωματικά, ανήκει και στις ομάδες υψηλού κινδύνου; 

Είναι ο έντονος προβληματισμός και των ανθρώπων της «σχεδίας», όλο αυτό το διάστημα. Πώς θα προστατευτεί ο κ. Στάθης, η κ. Δήμητρα, ο κ. Παναγιώτη, που έχουν πατήσει για τα καλά τα 70; Οι παραινέσεις να μη βγαίνουν στο δρόμο να πουλούν το περιοδικό για τη δική τους προστασία δεν έβρισκαν ανταπόκριση.

H αναστολή της έκδοσης, με γνώμονα πάντα την υγεία των ανθρώπων που διανέμουν το ελληνικό περιοδικό δρόμου, για το κοινό καλό, ήταν αναπόφευκτη.

Έτσι, αποφασίστηκε να διακοπεί η κυκλοφορία του περιοδικού τουλάχιστον ώς την Τετάρτη 1 Απριλίου.

Είναι μια υπεύθυνη μα, συνάμα, μια πάρα πολύ δύσκολη απόφαση. Ήταν δύσκολο να λες στους ανθρώπους «ξέρετε, δεν μπορείτε να πουλάτε “σχεδία” για λίγες μέρες», ήταν αβάσταχτα λυπηρό να ακούς σχεδόν από όλους, ανθρώπους ευγενικούς, αξιοπρεπέστατους, μαχητές να απαντούν «μα, έχω μεγάλη ανάγκη», «μα, αν δεν πουλάω “σχεδία” θα πεθάνω της πείνας».

ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

Για να αντιμετωπιστεί, εν μέρει, έστω, η κρίση με τη διακοπή της κυκλοφορίας στους δρόμους, την πτώση των πωλήσεων και του πραγματικού εισοδήματος των ανθρώπων με το κόκκινο γιλέκο, η «σχεδία» ξεκινάει μια καμπάνια για την εγγραφή συνδρομητών. 

Η νέα καμπάνια προσφέρει τη δυνατότητα τετράμηνης (έναντι 16€ – περιλαμβάνονται τα ταχυδρομικά τέλη) ή δίμηνης συνδρομής (έναντι 8€), ενώ παρέχεται η ευκαιρία και για την ταχυδρομική αποστολή του τεύχους Μαρτίου (έναντι 4€, όσο δηλαδή κοστίζει και στο δρόμο) για τους αναγνώστες που το έχασαν ακριβώς επειδή έχουν πάψει να κυκλοφορούν στην πόλη.

Στόχος είναι τόσο να υποστηριχθεί το εισόδημα των πωλητών του περιοδικού, αλλά και να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα, η συνέχιση της «σχεδίας» συνολικά, η οποία –όπως έχουμε επανειλημμένα καταγράψει– δεν έχει άλλους πόρους, πέρα από αυτά που προκύπτουν από το «υπόλοιπο 1,5€», τις διαφημίσεις κ.λπ. (για περισσότερα βλ. οικονομικό απολογισμό 2018: www.shedia.gr/media/uploads/apologismos_2018.pdf).

Η καμπάνια απευθύνεται τόσο σε ιδιώτες όσο και σε εταιρείες, σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής συνδρομής. 

Συνδρομητής μπορεί να γίνει κάποιος είτε μέσω της ιστοσελίδας www.shediart.gr  είτε τηλεφωνώντας στο 213 0231220.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *