Αυτογκόλ ΣΥΡΙΖΑ στο σκάνδαλο της καμπάνιας της ΝΔ

Ή αλλιώς ένα “δωράκι” της αξιωματικής αντιπολίτευσης στην κυβέρνηση που βρήκε τρόπους να ξεφύγει από το σκληρό στρίμωγμα για τον τρόπο που διένειμε τα διαφημιστικά “πακέτα” σε ημέτερα ΜΜΕ και ημέτερους εκδότες. Εκεί που όλοι είχαν ξεσηκωθεί για τη διανομή Πέτσα, δημιουργήθηκε εσωκομματικό ζήτημα στη Ν.Δ, μεγάλοεκδότες ζητούσαν επίσης τα ρέστα για τα πολλά λεφτά που μοιράστηκαν σε ιστοσελίδες στις οποίες ο Κ.Μητσοτάκης εξυμνούνταν ως “Μωησής”, ήρθε η καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ και μετατόπισε το πρόβλημα στον …ΣΥΡΙΖΑ. Εδώ και δυο ημέρες όλοι μιλάνε όχι για το σκάνδαλο της ΝΔ αλλά για το “ατόπημα” των μάνατζερ του ΣΥΡΙΖΑ να στοχοποιήσουν συλλήβδην τους δημοσιογράφους ότι τα παίρνουν. Ενδεικτικό του αυτογκόλ είναι ότι στα social media έχει ξεσπάσει διαμάχη εντός ΣΥΡΙΖΑ με γνωστούς δημοσιογράφου που τον υποστηρίζουν να μιλάνε για “φιάσκο”.

“Δεν εννοούμε όλους τους δημοσιογράφους”, ψελίζουν οι υποστηρικτές. Δεν φαίνεται αυτό, αντιτείνουν οι αντιδρώντες. Δεν φαίνεται ένας εκδότης-έστω κι αν είναι καταγγεγραμμένος ως “δημοσιογράφος” να τα βουτάει στον αέρα τα ευρώπουλα. Φαίνεται ένας δημοσιογράφος που τα παίρνει. Άρα όλοι οι δημοσιογράφοι τα παίρνουν. Βρήκε ευκαιρία και η ΕΣΗΕΑ στην οποία συνεργάζονται δυνάμεις Ν.Δ και ΣΥΡΙΖΑ να καταδικάσει το διαφημιστικό σπότ. Η τελευταία που θα έπρεπε να αντιδράσει, όταν τόσα χρόνια καλύπτει κάθε είδους αδιαφανείς σχέσεις ανάμεσα σε πολιτική εξουσία και εκδότες-καναλάρχες.

Αντιγράφουμε από τη σελίδα του Nikos Servetas στο face book ως την πλέον αντιπροσωπευτική των αντιδράσεων.

 <<Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που δεν έχουν καταλάβει ότι το σποτάκι της Πολιτικής Προστασίας με τον Λούλη, εκείνο που μας έλεγε για τη χαζή γκόμενα την οποία αυτός φέρνει στα ίσα της και τελικά δεν πάνε στην πλατεία «με τα παιδιά», ήταν σεξιστικό, υποτιμητικό για τις γυναίκες.

Σίγουρα θα υπάρχουν και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν τοτέ ότι το σποτάκι του ΣύΡιζΑ για τα χρήματα που υποσχέθηκε η κυβέρνηση σε εκδότες για να τους κλείσει το στόμα, είναι υποτιμητικό, απαξιωτικό για τους δημοσιογράφους. Δεν είναι ώρα να εξηγήσω περισσότερα. Στο “καταλαβαίνεις τι εννοώ” απαντάω πάντα: “Όχι, δεν καταλαβαίνω, είσαι ηλίθιος και δεν μπορείς να το πεις σωστά”

Οι διαφημιστικές εταιρείες, που φτιάχνουν αυτά τα σποτ, δεν έχουν πολιτικό κριτήριο, την αγορά κοιτάνε. Τα κόμματα όμως θα πρέπει να έχουν, αλλιώς δεν είναι πολιτικά κόμματα, είναι παρέες διαχειριστών.

Ο ΣύΡιζΑ έχει τέσσερα (4) Γραφεία Τύπου στα οποία δουλεύουν κάμποσοι άνθρωποι. Σε κανέναν απ’ όλους αυτούς δεν το έδειξαν εκείνοι που το παράγγειλαν ή εκείνοι που το έφτιαξαν για να πουν μια γνώμη πριν το δώσουν στη δημοσιότητα;

Εκτός βέβαια αν το επιδιωκόμενο δεν είναι η σωστή δημοσιογραφία αλλά «να κάνει ο ΣύΡιζΑ τον δικό του Σκάι» να γίνουν αυτοί Πρετεντέρηδες στη θέση του Πρετεντέρη και Πέτσες στη θέση του Πέτσα.
Αυτό όμως δεν είναι «Αριστερά» είναι διαχείριση της εξουσίας.

Σχολιάστε