Η επικοινωνιακή καμπάνια του Μαξίμου είναι φανερό πως μετατοπίστηκε. Η ΝΔ χρησιμοποιεί τον δωρεάν διαφημιστικό χρόνο που πληρώνει το ελληνικό δημόσιο σε μια δική της αποκλειστικά εκστρατεία, η οποία πλέον δεν απευθύνεται στο ευρύ κοινό, σε όλους τους πολίτες. Αθέατα αλλά ξεκάθαρα η προσέγγγιση των διαφημιστικών μηνυμάτων της Ν.Δ δεν στοχεύουν σε μια εκλογική νίκη αλλά στην επόμενη ημέρα στο κόμμα. Ο Αντώνης Σαμαράς δείχνει να επιχειρεί μια θορυβώδη, δήθεν ηρωϊκή έξοδο από την πρωθυπουργία και να ετοιμάζεται για ένα δεύτερο γύρο σκληρής μάχης. Μεταλλάσσοντας για αυτό το κόμμα της Ν.Δ.
Όπως στις ταινίες των τρανφόρμερς βλέπεις ένα ωραίο, αστραφτερό και φιλικό αυτοκίνητο, το οποίο μεταμορφώνεται σε απειλητικό ρομπότ έτοιμο να εξολοθρεύσει. Και όπως στην ταινία, το ρομπότ εξοντώνει πρώτα από όλους το είδος του, τα ρομπότ που συνεργάζονται με τους ανθρώπους…
Η Νέα Νέα Δημοκρατία υπό τον Αντώνη Σαμαρά υποδύεται ότι είναι το κόμμα της αστικής τάξης αλλά με τη συνδρομή χρεοκοπημένων ΜΜΕ και ενσωματωμένων δημοσιογράφων, δημιουργεί ένα νέο μόρφωμα που δεν θα διστάσει να ξεπουλήσει τα πάντα, κοινοβουλευτισμό, δημοκρατία, δικαιώματα. Υποστηρίζει συγκεκριμένα επιχειρηματικά συμφέροντα που ενοχλούνται ακόμη κι από τους απλούς κανόνες της αστικής δημοκρατίας και είναι διατεθειμένοι να κάνουν τα πάντα για να μη χάσουν την εξουσία, τα μονοπώλια που απέκτησαν στη μνημονιακή 5ετία. Αυτή η Ν.Δ ονειρεύεται τσεκούρια και όπλα και επενδύει στις πετυχημένες εκστρατείες φόβου που διενεργούνται στις προηγμένες δυτικές κοινωνίες.