Το πιο τρομακτικό νούμερο στην ετήσια επιτερίδα(yearbook) της Nielsen η οποία μετράει την τηλεθέαση των καναλιών, είναι ο μέσος όρος τηλεθέασης στις μεγάλες ηλικίες αλλά και στο κοινό χαμηλού μορφωτικού επιπέδου. Σχεδόν 7 ώρες κάθε ημέρα! Σχεδόν 6 ώρες καθημερινά παρακολουθούν και οι γυναίκες μεταξύ 45 και 64 ετών. Και το κοινό χαμηλής μόρφωσης των ηλικίων 15 ως και άνω των 64 ετών, βλέπει TV πάνω από 6,5 ώρες καθημερινά. Η μέση ημερήσια τηλεθέαση, για το σύνολο του κοινού κατά τη διάρκεια της ημέρας ξεπερνά τις 4,46 ώρες.
Αυτό παρά το γεγονός ότι το πρωτότυπο τηλεοπτικό πρόγραμμα στα ιδιωτικά κανάλια έχει μειωθεί δραματικά τα χρόνια της κρίσης. Η τηλεόραση εδώ και τρία χρόνια, μεταδίδει ειδήσεις, ενημέρωση, ραδιοφωνικού τύπου τηλεοπτικές εκπομπές υποτιθέμενης ψυχαγωγίας με μαγειρικές, υγεία, κουτσομπολιό. Οι υποτίθεται ψυχαγωγικές εκπομπές ασχολούνται με άλλες τηλεοπτικές εκπομπές και με τηλεοπτικά πρόσωπα.
Παρά το χάλι αυτό, η τηλεθέαση έχει αυξηθεί κατά πολύ. Όχι σε όλες τις ηλικίες αλλά στην ηλικία “που αποφασίζει για το νοικοκυριό” (κατηγορία επίσης της Nielsen για τις διαφημιστικές εταιρείες), η μέση ημερήσια τηλεθέαση χτυπάει κόκκινο. Όπως φαίνεται στον πρώτο πίνακα η συντριπτική πλειονότητα των ημερήσιων προγραμμάτων των καναλιών απαρτίζεται από ενημέρωση και η ελαφριά ψυχαγωγία. Μεγάλοι απόντες, τα προγράμματα πολιτισμού, τα παιδικά αλλά και τα αθλητικά γεγονότα.
Οι άλλοι δυο πίνακες που αναρτούμε περιλαμβάνουν το μέσο χρόνο τηλεθέασης σε λεπτά της ώρας και το τοπ 25 των ενημερωτικών εκπομπών. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε αυτόν υπάρχουν ελάχιστες εκπομπές από το Mega! Γενικά η πτώση τηλεθέασης του Mega άρχισε να φαίνεαι ξεκάθαρα μετά το πρώτο μισό της περυσινής τηλεοπτικής σεζόν, μετά τον Φεβρουάριου του 2015.