Με όπλο την κραυγαλέα προπαγάνδα, τα περισσότερα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης τάχθηκαν στο πλευρό του Αντώνη Σαμαρά με το που άρχισε η τρομοκρατική πολιτική στην υπόθεση εκλογής προέδρου της Δημοκρατίας.Το αστείο είναι ότι σε όλα τα Μέσα εκπέμπεται πανομοιότυπα το μήνυμα, χωρίς σχεδόν καμία διαφορά ή επιχειρηματολογία. «Δεν πρέπει να γίνουν εκλογές γιατί θα καταστραφεί η (ήδη κατεστραμμένη) χώρα». Λίγες εβδομάδες πριν, έβγαιναν στα κανάλια και έβριζαν την τρόικα και τους φίλους εταίρους, γιατί δεν δίνουν μιαν ευκαιρία στην κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου.
Μόλις η τρόικα πήρε τη βαλίτσα της και πήγε σε διακοπές Χριστουγέννων, άρχισαν να βρίζουν το ΣΥΡΙΖΑ. Ο εύκολος αντίπαλος στον επικοινωνιακό πόλεμο που εκτυλίσσεται εδώ και δυο εβδομάδες σε ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό αέρα με επίκεντρο την εκλογή προέδρου της Δημοκρατίας και τις πιθανές βουλευτικές εκλογές. Γιατί και ο ΣΥΡΙΖΑ σε αυτό το μέτωπο έχει επιλέξει να πολεμήσει. Το επικοινωνιακό. Ξεχάστηκαν και τα δάνεια και η σκληρή τρόικα και το έλλειμμα κι όλα.
Στο μεταξύ, όμως, ο έλεγχος στην πληροφόρηση και την επικοινωνία είναι ολοκληρωτικός, κι εκεί χάνει όπλα και πόντους το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Η πληροφόρηση παράγεται σε εξειδικευμένα κέντρα προπαγάνδας, τα οποία χειρίζονται άριστα τόσο τη θετική όσο και την αρνητική δημοσιότητα.
Η κεντρική πολιτική πληροφόρηση δίνεται από τα υπουργεία, τους υπουργούς και το κρατικό Αθηναϊκό Πρακτορείο. Τα Μέσα δεν διαθέτουν συντάκτες και ρεπόρτερ που θα βγάλουν το θέμα-λαυράκι.Τα περισσότερα τους έχουν ήδη απολύσει, άλλα επέλεξαν να στέλνουν τους πολιτικούς ή οικονομικούς συντάκτες τους να τσαλαβουτάνε στο facebooc βουλευτών και υπουργών για να γράφουν στόρυ από την προσωπική τους ζωή.
Για αυτό και παίζει μεγάλο ρόλο το πώς το λέει ή το ερμηνεύει ο Πρετεντέρης, ο Μπάμπης ή ο Παπαδάκης. Το κοινό δεν επιλέγει πληροφόρηση και ειδήσεις, επιλέγει δραματουργία και ερμηνεία από τους έχοντες στην κατοχή τους τη διαμόρφωση της πολιτικής επικαιρότητας.