Πόρισμα για το αγγελιόσημο από την ΕΣΗΕΑ αλλά ο ΕΔΟΕΑΠ δεν ξέρει τίποτα!

Σήμερα, ημέρα έναρξης του 7ου τακτικού συνεδρίου της ΠΟΕΣΥ και πολύ σημαντικού για την εξέλιξη του κλάδου, μαθαίνουμε πως η πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ Μαρία Αντωνιάδου έχει καλέσει σε ευρεία σύσκεψη τις δημοσιογραφικές ενώσεις.
Η έκπληξή μας για το πως είναι δυνατόν να συγκαλείται σύσκεψη την ημέρα έναρξης ενός σημαντικό δημοσιογραφικού συνδικαλιστικού συνεδρίου, λύθηκε μόλις ήρθε η πληροφορία πως η πρόεδρος προτίθεται να παρουσιάσει πόρισμα για το αγγελιόσημο!
Για το θέμα αυτό ενημερώθηκαν μόνο οι άμεσα ενδιαφερόμενοι που εκλήθησαν για τη σύσκεψη, όχι όμως αυτοί που τους αφορά άμεσα, όπως ο.χ ο ΕΔΟΕΑΠ.
Το ότι το αγγελιόσημο και το ασφαλιστικό θα παίξει σημαντικό ρόλο στις συμμαχίες του συνεδρίου της ΠΟΕΣΥ είναι γνωστό. Ποιος δηλαδή θα διαχειριστεί τη “φτώχεια”

και τη συρρίκνωση του κλάδου είναι το ένα σενάριο. Το δεύτερο παραμένει καθαρό κι αγωνιστικό. Οι δημοσιογράφοι, μαζί με τους άλλους εργαζόμενους στα ΜΜΕ ανεξάρτητα ειδικότητας και μέσου διακίνησης και εκπομπής της πληροφορίας, να αποσχιστούν από την αυλή της πολιτικής-οικονομικής εξουσίας και να χαράξουν δική τους γραμμή. Συνδικαλιστική και πολιτική. Όχι ενάντια σε συμφέροντα αλλά υπέρ των δικών τους συμφερόντων.
Αυτό είναι το διακύβευμα…

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInShare on StumbleUpon

Μπαμπάς Μόμπολα εναντίον γιού Μπόμπολα για χάρη του Mega δελτίου

Πηγή φωτο: Κουρδιστό Πορτοκάλι

Στον …αέρα το δελτίο ειδήσεων του Mega!

Αναδημοσίευση από το media-industry
Σε γενική συνέλευση οδεύει το Mega για τις ειδήσεις! Η χθεσινή διαβούλευση μεταξύ των μετόχων και ανωτάτων στελεχών της διοίκησης δεν κατέληξε σε συμφωνία. Ο Φώτης Μπόμπολας διαφώνησε ανοιχτά με την παραμονή του Χρήστου Παναγιωτόπουλου στη θέση του επικεφαλής του ενημερωτικού τομέα, ζητώντας γενική συνέλευση της εταιρείας!
Δεν είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του Mega που υπάρχει σκληρή διαφωνία μεταξύ των μετόχων. Η προηγούμενη μεγάλη σύγκρουση ήταν για το ζήτημα της Multichoice, ανάμεσα στους μακαρίτες Κίτσο Τεγόπουλο και Χρήστο Λαμπράκη. Όμως για πρώτη φορά υπάρχει διαφωνία στην οικογένεια Μπόμπολα σε μια εξαιρετικά κρίσιμη στιγμή για την πορεία του Mega, το οποίο εξαρτάται άμεσα από το δανεισμό. 
Ο πρόεδρος του Πηγάσου, Γιώργος Μπόμπολας κατέστησε σαφές πως διαφωνεί με το γιο του Φώτη Μπόμπολα στηρίζοντας ανοικτά το Χρήστο Παναγιωτόπουλο. Με το Γιώργο Μπόμπολα συντάσσονται και οι άλλοι δύο βασικοί μέτοχοι του Mega, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και ο Σταύρος Ψυχάρης.
Ο Φώτης Μπόμπολας από τη δική του πλευρά, θεωρεί πως το δελτίο ειδήσεων που βγήκε επίσημα στον αέρα από την περασμένη Δεύτερα δεν θα μπορέσει να σταθεί στον ανταγωνισμό, με τη σημερινή του σύνθεση και κεντρική παρουσιάστρια τη Μαρία Σαράφογλου. Προτείνει ένα διαφορετικό μοντέλο ειδήσεων με άλλη παρουσιάστρια, την Έλλη Στάη, και άλλο διευθυντή ειδήσεων, το Νίκο Στραβελάκη.
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInShare on StumbleUpon

Σίμος Κεδίκογλου εναντίον Σοφίας Βούλτεψη για τα πολυμελή τηλεοπτικά συνεργεία

Σίμος Κεδίκογλου-11 Ιουνίου 2013: <<Για να μην αναφερθούμε στο τεράστιο κόστος εξωτερικών μεταδόσεων που έχουν επιβάλλει απαρχαιωμένα συνδικαλιστικά προνόμια, κι έτσι μετακινούνται δεκάδες τεχνικοί κάθε τόσο, για έργο που μπορεί να γίνει από δύο-τρία άτομα>>.

Σοφία Βούλτεψη μέσω ΝΕΡΙΤ-29 Σεπτεμβρίου 2014: <<Ο αριθμός των υπαλλήλων που εργάστηκαν για την κάλυψη, προέκυψε από τις πραγματικές ανάγκες της υπηρεσίας για την παραγωγή ποιοτικού και αξιόπιστου αισθητικά αποτελέσματος – αρχή την οποία η ΝΕΡΙΤ τηρεί απαρέγκλιτα στην κάλυψη των δραστηριοτήτων όλων ανεξαιρέτως των πολιτικών αρχηγών>>.
Μας το έστειλαν το αναρτούμε: 
H ΝΕΡΙΤ έκδοσε Δελτίο τύπου που απαντάει στα δημοσιευματα σχετικά με την τηλεοπτική κάλυψη του Σαμαρά στη Χαλκιδική. http://company.nerit.gr/deltia-typou

Όσοι έχουν δουλέψει τηλεόραση γνωρίζουν οτι για να βγει μια τέτοια τηλεοπτική μετάδοση χρειάζονται τόσα άτομα γιατί αν είναι λιγότερα γίνονται εκπτώσεις στην ποιότητα της μετάδοση.
H ΝΕΡΙΤ απασχόλησε 26 τεχνικούς για μια μέρα δοκιμή και μια μέρα μετάδοση.
Τώρα ας συγκρίνουμε την απόφαση μετακίνησης τς ΕΡΤ για μια ανάλογη κάλυψη πάλι του πρωθυπουργό στη Θεσσαλονίκη στις 10-6-13 δηλαδή 2 μέρες πριν κλείσει η ΕΡΤ (την απόφαση θα τη βρείτε εδώ https://diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%92%CE%95%CE%96046%CE%A8%CE%A79%CE%A5-%CE%92%CE%91%CE%A5) [στο κάτω μέρος της απόφασης βλέπουμε τα λογότυπα όλων των καναλιών και ραδιοφώνων που έιχε η ΕΡΤ σε σύκριση με τα σχεδόν 1 καναλι κ 2 ραδιόφωνα που έχει η ΝΕΡΙΤ]
Σε αυτή την περίπτωση μετακινήθηκαν 21 άτομα για την ημέρα της μετάδοσης χωρίς ημέρα δοκιμής. 
Και τώρα να θυμηθούμε τι είχε πει  ο Κεδίκογλου κλείνοντας την ΕΡΤ (υπογραμμίζω αυτό που θέλω να τονίσω)
Έχοντας στο μυαλό σας την παραπάνω σύγκριση συνεργείου ΕΡΤ – ΝΕΡΙΤ δείτε τί έιχε πει τότε στις 13-6-13 και ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ. Μήπως πρέπει η κ. Βούλτεψη να κλείσει τη ΝΕΡΙΤ για τον ίδιο λόγο;;
«Σε μια περίοδο που ο Ελληνικός λαός υφίσταται θυσίες, δεν υπάρχουν περιθώρια για καθυστερήσεις ή για δισταγμούς. Όπως δεν υπάρχουν περιθώρια ανοχής για «ιερές αγελάδες» που παραμένουν άθικτες, όταν επιβάλλονται περικοπές παντού.  Όταν πρέπει να τελειώνουμε με τα ελλείμματα και να βγούμε από την κρίση, δεν μπορούμε να ανεχόμαστε θύλακες αδιαφάνειας και δημόσιας σπατάλης. 

Η Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση, η ΕΡΤ, είναι μια χαρακτηριστική περίπτωση μοναδικής αδιαφάνειας και απίστευτης σπατάλης. 
Κι αυτό τελειώνει σήμερα.
Την ΕΡΤ την πληρώνει ο Ελληνικός λαός με το χαράτσι στους λογαριασμούς ηλεκτρικού: γύρω στα 300 εκατομμύρια το χρόνο! Έχει τριπλάσιο ως επταπλάσιο κόστος από άλλους τηλεοπτικούς σταθμούς και τετραπλάσιο ως εξαπλάσιο προσωπικό για πολύ μικρή τηλεθέαση: τη μισή σχεδόν και για τα τρία δημόσια κανάλια μαζί, απ’ όση ένα μέσο εμπορικό κανάλι. 
Έχει τεράστια περιουσία, η οποία παραμένει αδρανής, αν δεν λεηλατείται υπέρ του ανταγωνισμού. 
Έχει καθεστώς αδιαφάνειας στη διαχείρισή της: Μιλάμε για μια εταιρία με έξι λογιστήρια που δεν επικοινωνούν μεταξύ τους! 
Καθεστώς αδιαφάνειας στη διαχείριση των συμβάσεων, καθεστώς ακόμα μεγαλύτερης αδιαφάνειας στη διαχείριση του υλικού, το οποίο δεν έχει απογραφεί εδώ και. οκτώ χρόνια!
Καθεστώς προνομίων για τους εργαζομένους, που χρεώνουν τεράστιο αριθμό υπερωριών.
Για να μην αναφερθούμε στα τεράστια ποσά τα οποία μοιράζει σε ιδιωτικές παραγωγές που θα μπορούσε να κάνει, με πολύ λιγότερα, χρησιμοποιώντας τα δικά της μέσα. Που τα έχει πληρώσει ακριβά ο Έλληνας φορολογούμενος.  
Για να μην αναφερθούμε στο τεράστιο κόστος εξωτερικών μεταδόσεων που έχουν επιβάλλει απαρχαιωμένα συνδικαλιστικά προνόμια, κι έτσι μετακινούνται δεκάδες τεχνικοί κάθε τόσο, για έργο που μπορεί να γίνει από δύο-τρία άτομα. 
Για να μην πούμε ότι συντηρεί περιοδικό χωρίς αναγνώστες, ενώ διαθέτει δεκάδες σταθμούς τοπικούς σταθμούς που ουσιαστικά αναμεταδίδουν, τις περισσότερες ώρες της μέρας, το κεντρικό πρόγραμμα.
Η σημερινή ΕΡΤ έχει εξελιχθεί σε ένα σκάνδαλο που το βλέπουν καθημερινά όλοι, αλλά δεν τόλμησε να το αγγίξει κανείς. 
Αυτά όλα τελειώνουν σήμερα. Και τελειώνουν οριστικά!
Η κυβέρνηση αποφάσισε να κλείσει την ΕΡΤ. Με το ισχύον νομικό πλαίσιο και με κοινή υπουργική απόφαση σταματούν οι μεταδόσεις της ΕΡΤ μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος σήμερα το βράδυ. Και στη θέση της ΕΡΤ θα δημιουργηθεί ένας σύγχρονος, δημόσιος – αλλά όχι κρατικός, ούτε κομματικά ελεγχόμενος – Οργανισμός Ραδιοτηλεόρασης. 
Κατά τα πρότυπα των πιο επιτυχημένων δημόσιων Ραδιοτηλεοπτικών οργανισμών της Ευρώπης. Το σχετικό νομοσχέδιο κατατίθεται αμέσως, ώστε να λειτουργήσει το ταχύτερο ο νέος φορέας.  
Το προσωπικό της ΕΡΤ θα αποζημιωθεί κανονικά. Και όσοι από τους τωρινούς εργαζόμενους το επιθυμούν, θα μπορέσουν να υποβάλλουν αίτηση για να προσληφθούν στο νέο Οργανισμό Ραδιοτηλεόρασης. 
Υπάρχουν πολλοί άξιοι και ικανοί εργαζόμενοι, η πείρα και η προϋπηρεσία των οποίων είναι απαραίτητη για να σταθεί ο νέος Οργανισμός. Και θα συνεκτιμηθεί κατά τη διαδικασία προσλήψεων, με διαφανείς διαδικασίες και κριτήρια ΑΣΕΠ. 
Ο νέος Οργανισμός θα λειτουργήσει με πολύ λιγότερο προσωπικό. Με σαφές οργανόγραμμα, όπως προβλέπουν τα σύγχρονα δεδομένα για τη δημόσια Ραδιοτηλεόραση παντού στον κόσμο. Το αρχείο της ΕΡΤ – που αποτελεί αληθινό Εθνικό θησαυρό – θα περιφρουρηθεί και θα αξιοποιηθεί πλήρως. 
Επίσης θα αξιοποιηθούν οι δορυφορικές υπηρεσίες και οι σύγχρονες τεχνολογίες. Ώστε να υπάρξει – επιτέλους – δυναμικός μοχλός προβολής της Ελλάδας, της ανάπτυξης, της εξωστρέφειας, αλλά και πολύτιμος καθημερινός δεσμός με την Ελληνική Διασπορά σε όλο τον κόσμο. 
Ο νέος Οργανισμός Ραδιοτηλεόρασης θα ξεκινήσει να λειτουργεί το συντομότερο. Μέχρι τότε οι πολίτες δεν θα πληρώνουν το χαράτσι που πληρώνουν ως σήμερα. 
Κι από τη λειτουργία του και μετά θα πληρώνουν πολύ λιγότερα. Υπολογίζεται ότι θα απαλλαγούν από ένα ποσό που φτάνει τα 100 εκατομμύρια ετησίως. 
Ενώ για όσες θέσεις της σημερινής ΕΡΤ κρίνονται υπεράριθμες, θα προσληφθούν με ΑΣΕΠ νέοι εργαζόμενοι στα νοσοκομεία, στα ΚΕΠ και όπου αλλού το δημόσιο έχει ανάγκη. 
Μεγάλες αλλαγές δεν γίνονται χωρίς μεγάλες τομές. Τολμηρές και ριζοσπαστικές! 
Μέχρι τώρα πολλοί έλεγαν ότι «δεν υπάρχει πολιτική βούληση» για τέτοιες τομές.
Η σημερινή κυβέρνηση αποδεικνύει ότι διαθέτει την πολιτική βούληση! 
Αυτό άλλωστε, ζητάει κι αυτό περιμένει να δει ο Ελληνικός λαός».

Διαβάζοντας την δήλωση 16 μήνες καταλαβαίνεις οτι τίποτα από τα παραπάνω δεν έγινε και πόσο ψέμα ήταν όλα αυτα.
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInShare on StumbleUpon

Η “Εξέλιξη” ενός media-άρχη

Μερικά δημοσιεύματα αποκτούν ξεχωριστό ενδιαφέρον μετά από χρόνια…Την ώρα που τα ΜΜΕ συνεχίζουν να σκοτώνουν τη μνήμη, ευτυχώς υπάρχουν τα αρχεία για να κρατείται η μνήμη. Ένα από αυτά δημοσιεύτηκε πάλι στο “Βαθύ κόκκινο” από όπου το παίρνουμε κι εμείς. (Το θέμα πρωτοδημοσιεύτηκε στο περιοδικό Hot Doc τον Σεπτέμβριο του 2014 και απόεκεί αναδημοσιεύθηκε στο Διαδίκτυο)


Το δημοσίευμα αφορά το ιστορικό του Μιχάλη Ανδρουλιδάκη που επανήλθε στα ΜΜΕ με …λεφτά στην τσέπη(;) για να βγάλει την “Εξέλιξη”. Στην οποία φέρεται να μετέχει ο Δ. Μπενέκος που “μετέχει” και στον “Ελεύθερο Τύπο”.  Κι όλη αυτή την κατάσταση την ανέχεται ο κλάδος δημοσιογραφίας και τα θεσμικά όργανά του, στο όνομα της απασχόλησης. Και ούτε μια φορά δεν τέθηκε ως απαίτηση ο έλεγχος του πόθεν έσχες των επενδύσεων για τον Τύπο…Μετά λέμε πως φταίνε μόνο οι εκδότες…
Το δημοσίευμα του Press@kia
Η χθεσινή καταδίκη του Μιχάλη Ανδρουλιδάκη σε πενταετή φυλάκιση χωρίς αναστολή ήταν η πρώτη από αρκετές που αναμένονται από την ελληνική Δικαιοσύνη για υπεξαιρέσεις δισεκατομμυρίων δραχμών. Από τότε που πήρε την… κάτω βόλτα ο περιβόητος «Μισέλ» άφησε πίσω του συντρίμμια: αναρίθμητα χρέη προς τους εργαζομένους, προς διαφημιστικές, προς εταιρείες, προς όσους… μιλούν ελληνικά.

Ισως μια καλή λύση για τον ίδιο θα ήταν να γράψει βιβλίο για όλα αυτά: από το «Sportime» και το TEMPΟ ως την «Εξέδρα». Είναι άραγε τυχαίο ότι πρόσφατα μεγάλος εκδότης, μπροστά σε αρκετό κόσμο, είπε πως «θα τη δώσω την εφημερίδα στον Ανδρουλιδάκη να την κλείσει όπως μόνος εκείνος ξέρει;». Ας θυμηθούμε λίγο το story, τι λέτε;
Η θέση του εκδότη μιας εφημερίδας προσέφερε ανέκαθεν ισχύ και έλεγχο στην Ελλάδα. Τα τελευταία χρόνια πολλοί ήταν αυτοί που προσπάθησαν να μπουν σφήνα σε ένα ολιγομελές κλαμπ που ελέγχει την πολιτική, και όχι μόνο, ζωή της χώρας. Αρκετοί απέτυχαν παταγωδώς και εξαφανίστηκαν από το προσκήνιο.

Ένας εξ αυτών ήταν ο Μιχάλης Ανδρουλιδάκης, ο άνθρωπος που από το πουθενά κατόρθωσε να φτιάξει μέσα σε λίγο καιρό έναν μιντιακό όμιλο ισχυρό. Ο,τι ανεβαίνει γρήγορα όμως, σύντομα ακ0λουθεί αντίθετη τροχιά και η εμπλοκή του με το χρηματιστήριο αλλά και με μια κατασκευαστική εταιρεία τον οδήγησε στην καταστροφή.

Χρέη εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ

Στις 6 Ιουνίου 2011 έγινε γνωστό πως ο Ανδρουλιδάκης έπαιρνε στην κατοχή του την εφημερίδα «Εξέδρα των Σπορ», ως τότε ιδιοκτησίας ΔΟΛ. Μια εμφάνιση η οποία προκάλεσε πολλά ερωτήματα μιας και ο Ανδρουλιδάκης είχε δεδομένα μεγάλες οφειλές προς το κράτος εκατομμυρίων ευρώ.

Εν μέσω της δριμείας οικονομικής κρίσης και λίγο μετά την ψήφιση του Μεσοπρόθεσμου, τα αδηφάγα ΜΜΕ με χαρά υποδέχθηκαν από το υπουργείο Εργασίας τη λίστα με τους μεγαλοοφειλέτες του δημοσίου, τόσο ως φυσικά πρόσωπα όσο και ως εταιρείες. Ο ίδιος ο Ανδρουλιδάκης εμφανίζεται (με ΑΦΜ 024557496) με χρέη ύψους 540.042,31 ευρώ προς την εφορία: 241.493,87 ευρώ η βασική οφειλή και 298.548,44 ευρώ τα συνεισπραττόμενα.

Είναι το δέντρο ενώπιον του δάσους των χρεών του Ανδρουλιδάκη από την παλιότερη ενασχόλησή του με τον εκδοτικό χώρο ωστόσο τότε μια αθλητική εφημερίδα καταλήγει, δίχως πολύ κόπο, στα χέρια του.

Λίγο καιρό αργότερα, στις 11 Σεπτεμβρίου η «Ελευθεροτυπία» στη στήλη «Μέσα & Media» του Χρήστου Ξανθάκη, με αφορμή της δημοσιοποίησης του καταλόγου των μεγαλοφειλετών του δημοσίου, αναφέρει: «Από τον σχετικό κατάλογο που δημοσιεύθηκε στην “Ελευθεροτυπία” αλίευσα τα ποσά που οφείλουν η ΚΛΕΒΕΡ ΕΛΛΑΣ ΕΠΕ (43.962.188 ευρώ), το ΝΕΟ ΚΑΝΑΛΙ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ Α.Ε. (38.488.325 ευρώ), ο ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΣ ΤΥΠΟΣ Α.Ε. (36.355.329 ευρώ) και η ΤΕΤΑΡΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ Α.Ε. (17.555.222 ευρώ). Σύνολον πακέτου (και δεν βάζω άλλες μικρότερες εταιρείες) 136.361.064 ευρώ, με κοινή παρουσία σε όλες τους εκείνη του Μιχάλη Ανδρουλιδάκη. Ο τελευταίος συνεχίζει με την “Εξέδρα” εν μέσω δυσκολιών και εμποδίων, καθώς πήρε εικοσαήμερη παράταση για να ρυθμίσει τις υποθέσεις του με την Επιθεώρηση Εργασίας».

Η εταιρεία-φάντασμα NIKOYA Limited

Η Επιθεώρηση Εργασίας όντως επισκέφθηκε τα γραφεία της «Εξέδρας» στην οδό Μιχαλακοπούλου, πλησίον του ΔΟΛ, αλλά έκτοτε κώφευσε. Όπως κώφευσε και το ΣΔΟΕ εν μέσω ανωνύμων καταγγελιών προς το πρόσωπο του Μιχάλη Ανδρουλιδάκη, παραπέμποντας στο υπουργείο Εργασίας. Οι κατηγορίες είχαν να κάνουν με την εταιρεία RATE NEWS A.Ε. που φερόταν ως εκδότρια της «Εξέδρας» αλλά ουδείς φρόντισε να δώσει μια απάντηση. Ακόμη και η ΕΣΗΕΑ στις 21 Μαρτίου, όταν η αθλητική εφημερίδα ανέστειλε οριστικά την έκδοσή της, απάντησε πως βρίσκεται ακόμη εν εξελίξει ο έλεγχος για την εν λόγω εταιρεία: σε εννέα μήνες… γεννάς, πόσο θέλεις για να βρεις και να ελέγξεις μια εταιρεία που καθημερινά εμφανίζεται δημόσια στην ταυτότητα της εφημερίδας;

Ο Ανδρουλιδάκης κράτησε στην κατοχή του την «Εξέδρα» από τις 6 Ιουνίου 2011 ως τις 21 Μαρτίου 2012: ουδείς εργαζόμενος είδε τις ασφαλιστικές εισφορές του να καταβάλλονται, ουδείς έλαβε αποζημίωση ενώ οι περίπου 15 δημοσιογράφοι που είχαν απομείνει από την εποχή του ΔΟΛ (μετά τη μεταβίβαση είχαν υπογράψει σχετική σύμβαση) ουδέποτε πήραν άλλο χαρτί στα χέρια τους που να διαβεβαιώνει έστω πως εργάζονταν στην εν λόγω εφημερίδα.

Μετά το κλείσιμο της «Εξέδρας» έγινε γνωστό πως ο ΔΟΛ παραχώρησε έναντι 560.000 ευρώ την εφημερίδα και ίδιου ποσού το site exedrasports.gr στον Ανδρουλιδάκη και στην εταιρεία του NIKOYA Limited. Μια εταιρεία που όμως δεν υπάρχει σε καμία λίστα στο υπουργείο Εμπορίου ενώ, ύστερα από ασφαλιστικά μέτρα του ομίλου Μπόμπολα για χρέη προς την εκδοτική ΙΡΙΔΑ, η εκδότρια εταιρεία της «Εξέδρας» RATE NEWS A.Ε. αίφνης, για ένα δίμηνο, εμφανίστηκε ως RATE NEWS Ε.Ε. στην ταυτότητα της εφημερίδας. Και στις δύο ως πρόεδρος του Δ.Σ. εμφανίζεται ο γιός του, Ευάγγελος Ανδρουλιδάκης, και διευθύνων σύμβουλος ο… τεχνικός υπολογιστών της «Εξέδρας». Τα σχόλια περιττεύουν…

Η δημιουργία του TEMPΟ και τα… κουπόνια για τα σπίτια

Ο Μιχάλης Ανδρουλιδάκης είναι ένα από τα πλέον αμφιλεγόμενα πρόσωπα του ελληνικού Τύπου. Μεσουράνησε στη δεκαετία του ’90 και το 2002 έριξε μια… κανονιά από τις μεγαλύτερες στην ιστορία των ελληνικών media.

Γεννημένος σ’ ένα μικρό χωριό στα νότια του νομού Ρεθύμνου, από απλός οικονομικός συντάκτης της ΕΡΤ (μάλιστα εκφωνούσε και το αγροτικό δελτίο της ΕΡΤ2 –τότε- για ένα φεγγάρι), με ένα σύντομο πέρασμα από τον «Ελεύθερο Τύπο» (ως ρεπόρτερ του υπουργείου Γεωργίας αλλά απολύθηκε επειδή… έστησε την κοπή της πίτας!) και εκδότης του περιοδικού «Αγροτική Οικονομία» στην Κρήτη, κατάφερε να δημιουργήσει δύο εφημερίδες που έφτιαξαν νέα σχολή στον χώρο του Τύπου: τον «Επενδυτή» και το «Sportime». Κι ενώ κατάφερε να επιβιώσει από το… ναυάγιο της εφημερίδας «Εξουσία», απέκτησε τον ραδιοφωνικό σταθμό PLANET (ο σημερινός ΒΗΜΑ FM του ΔΟΛ), τον τηλεοπτικό σταθμό ΤΕΜΡΟ, ενεπλάκη στο χρηματιστήριο με την κατασκευαστική STABILTON και τα περίφημα ΜΑΚΛΩ (Μακεδονικά Κλωστήρια) και έφτασε να «συλληφθεί», εγκλωβισμένος σε μια αυλή, από υπαλλήλους του, που είχαν έξι μήνες να πληρωθούν.

Στις αρχές του 1997 ο Ανδρουλιδάκης ήταν πανίσχυρος: το «Sportime» έσπαγε κάθε ρεκόρ κυκλοφοριών στον χώρο του αθλητικού Τύπου, ο «Επενδυτής» αποτελούσε τη… must αγορά του Σαββάτου για κάθε ενδιαφερόμενο με τις εξελίξεις του Χρηματιστηρίου ενώ ο PLANET απειλούσε τον –τότε κραταιό- FLASH στη δεύτερη θέση των ενημερωτικών σταθμών.

Στις 15 Απριλίου 1997 η «Εξουσία» κυκλοφόρησε με κουπόνια για δωρεάν σπίτια, η οικονομική «φούσκα» (που, ως γνωστόν, «έσκασε» την Ελλάδα 13 χρόνια μετά) του έδινε την ευκαιρία να μοιράσει στο αναγνωστικό κοινό το όνειρο κάθε πολίτη: μια στέγη. Η κυκλοφορία της εφημερίδας εκτινάχθηκε σε σημείο που έγινε άμεσα ανταγωνιστική για τα μεγαθήρια της εποχής «Ελευθεροτυπία» και «Τα Νέα». Η «Εξουσία» μοίραζε 20.000 μεζονέτες στη μισή τιμή και για να συμμετέχουν οι αναγνώστες στη μοιρασιά έπρεπε να δώσουν και από 100.000 δραχμές. Με κατά διαστήματα ανακοινώσεις ότι η STABILTON αγόρασε οικόπεδο για να χτίσει κατοικίες ή ότι εγκαινιάστηκαν οι πρώτες κατοικίες, είχε καταφέρει για δυο χρόνια περίπου να αυξήσει κατακόρυφα την κυκλοφορία της εφημερίδας και συνεπώς τις κρατικές διαφημίσεις που είναι όλο το ζουμί στο γραπτό Τύπο. Τελικά η απάτη αποκαλύφθηκε το 1999, ο Ανδρουλιδάκης καταδικάστηκε και η «Εξουσία» καταποντίστηκε για να κλείσει οριστικά το Φεβρουάριο του 2001. Το προσωπικό μαζί εντάχθηκε στη νέα εφημερίδα που αγόρασε ο Ανδρουλιδάκης, τον «Επενδυτή», που αργότερα μετονομάστηκε σε «Κόσμο του Επενδυτή».

«Daily Times»

Η εφημερίδα ««Daily Times» μοίραζε κουπόνια με τα οποία υποσχόταν αντικατάσταση αποσυρόμενου αυτοκινήτου με αντίστοιχο καινούργιο στη μισή τιμή… Ο Ανδρουλιδάκης κατάφερε να αυξήσει την κυκλοφορία της από 1.000 σε 8.000 φύλλα για μερικές εβδομέδες, πριν κλείσει τον Μάρτιο του 2004. Όλως τυχαίως η εφημερίδα έκλεισε αμέσως μόλις κέρδισε τις εκλογές η Νέα Δημοκρατία…

Η… σομόν «Εξουσία» και ο νέος ΔΟΛ (τρομάρα του)

Στις 22 Μαρτίου 1999 κι ενώ ο «Επενδυτής» εντυπωσιάζει με το πρωτοποριακό επαναλανσάρισμα του ενθέτου του περιοδικού «Symbol», υπό τη διεύθυνση του Στάθη Τσαγκαρουσιάνου, ο Ανδρουλιδάκης κάνει το πρώτο λάθος. Μετατρέπει την «Εξουσία» από απογευματινή εφημερίδα σε πρωινή, αλλάζοντάς της και… το χρώμα από λευκό σε… σομόν ώστε να παραπέμπει περισσότερο σε οικονομικό φύλλο, με στόχο να αντιμετωπίσει την έκδοση του ημερήσιου «Βήματος». Οι πωλήσεις σταδιακά πέφτουν, οι διευθυντές αλλάζουν σαν τα πουκάμισα, σημαντικά στελέχη αποχωρούν. Για να παλέψει την κρίση ο Ανδρουλιδάκης, βλέποντας στις αρχές του 2000 πως τα έσοδα παρέμεναν μεγάλα, αποφασίζει να κάνει το μεγάλο άνοιγμα, λέγοντας στους συνεργάτες του: «Φτιάχνουμε τον νέο ΔΟΛ!».

Η αλαζονεία τον οδηγεί στην αγορά, από τον Φώτη Μανούση (πρώην γενικό γραμματέα ΥΠΕΧΩΔΕ στην κυβέρνηση Μητσοτάκη), του καναλιού NEW CHANNEL το οποίο μεταβιβάζεται στην εταιρία ΝΕΟ ΚΑΝΑΛΙ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ Α.Ε., μετονομάζεται σε TEMPO και τον Νίκο Ευαγγελάτο (κουμπάρος του και παλιός του αρχισυντάκτης στον «Επενδυτή») να κάθεται στη διευθυντική καρέκλα, προερχόμενος από ανερχόμενη καριέρα στον ALPHA. Ο Ευαγγελάτος φέρνει τη σύζυγό του Τατιάνα Στεφανίδου αλλά και ένα πολυμελές δημοσιογραφικό team, που κόστιζε πολλά, και το κανάλι αρχίζει μία πολυδάπανη διαφημιστική καμπάνια με μότο το ερώτημα: «Ποιο κανάλι βλέπει ο πρωθυπουργός;».

Αξέχαστη έχει μείνει η παρουσίαση του νέου προγράμματος του TEMPO στο ξενοδοχείο «Hilton» εν έτει 2001: ήταν το κοσμικό γεγονός της χρονιάς, παρουσία σχεδόν σύσσωμου του υπουργικού συμβουλίου της κυβέρνησης Σημίτη που συνεχάρη τον ανερχόμενο εκδότη. Ωστόσο ο στόχος από το 3% της τηλεθέασης να πάει στο 7% για να διεκδικηθεί μέρος από τη διαφημιστική πίτα απέτυχε παταγωδώς, την ώρα που ο Ανδρουλιδάκης ζει τη μεγάλη ζωή. Τα ανέκδοτα για τις μετακινήσεις του με… ελικόπτερο δίνουν και παίρνουν.

Η χρηματιστηριακή «φούσκα» της STABILTON

Η αντίστροφη μέτρηση άρχισε τον Ιανουάριο του 2001 όταν η «Εξουσία», παραδομένη στη ραγδαία μείωση των πωλήσεων, έκλεισε οριστικά. Ο Ανδρουλιδάκης προσπάθησε να καλύψει το κενό με την «Εκτροπή», εφημερίδα που βγήκε τον Μάιο του ίδιου έτους αλλά άντεξε μόνο ένα μήνα. Την ίδια στιγμή στο TEMPO εργάζονταν πάνω από 700 άτομα (όταν MEGA και ANT1 είχαν το πολύ από 400) και το υψηλό κόστος του καναλιού, σε συνδυασμό με τη χαμηλή τηλεθέαση, οδηγούν στην καταστροφή τόσο τα Μέσα του όσο και τον ίδιο, με την εμπλοκή του στη «φούσκα» του Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Τον Σεπτέμβριο του 2000 ο Ανδρουλιδάκης ανακοίνωσε την είσοδο της ιαπωνικής SANWA BANK INTERNATIONAL με τον ρόλο του συμβούλου ανάπτυξης της STABILTON. Δεν έγινε ποτέ. Η μετοχή τον Φεβρουάριο 2001 υποχώρησε στις 239 δραχμές, σε σύγκριση δηλαδή με τα ιστορικά υψηλότερα των 9.000 δραχμών ο τίτλος σχεδόν εκμηδένισε την αξία του αν και η εταιρία έφτασε να έχει κεφαλαιοποίηση ακόμη και μέχρι 200 δισ δρχ., ήτοι 590 εκατομμύρια ευρώ με σημερινές τιμές!).

Η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς τιμώρησε με πρόστιμα 73 και 69 εκατ. δρχ. αντίστοιχα τους συνεργάτες του στο εγχείρημα της Σοφοκλέους Σάμι Φάις και Βασίλη Ζούλοβιτς με την αιτιολογία ότι χρησιμοποίησαν εμπιστευτικές πληροφορίες σε σχέση με την κυοφορούμενη τότε μεταβίβαση των ΜΑΚΛΩ στην εταιρεία STABILTON, συμφερόντων Μιχάλη Ανδρουλιδάκη, για να κερδοσκοπήσουν. Φάις και Ζούλοβιτς κατηγορήθηκαν για κακουργηματική απάτη σε βάρος επενδυτών, ξέπλυμα βρώμικου χρήματος, παράβαση της χρηματιστηριακής νομοθεσίας κ.ά., όλα με επίκεντρο την εταιρεία ΜΑΚΛΩ.

Η STABILTON παρουσίασε το 2002 ζημιές ύψους 4,88 εκατ. ευρώ, ενώ επί των ακινήτων της υφίστανται προσημειώσεις ύψους 21,3 εκατ. ευρώ. Τον Φεβρουάριο του 2003 η μετοχή έπεσε στα 0,08 ευρώ και το Χρηματιστήριο ανέστειλε τη διαπραγμάτευση των μετοχών της στις 3 Ιουνίου 2003.

Αναλυτικά το χρηματιστηριακό στόρι μπορείτε να το διαβάσετε και σε παλιότερο δημοσίευμα του marketzone.gr

Καταδίκες για υπεξαίρεση 4,3 δισεκατομμυρίων δραχμών!!!

Λίγο καιρό αργότερα αρχίζουν οι συχνές, έκτοτε, εμφανίσεις του Ανδρουλιδάκη στα δικαστήρια. Το καλοκαίρι του 2002 ο κοσμηματοπώλης και παλιός του συνεργάτης Αθανάσιος Βιλδιρίδης τον κατηγορεί πως δεν του επιτρέπει να προβεί σε διαχειριστικό έλεγχε στα λογιστικά βιβλία της εταιρείας ΚΛΕΒΕΡ ΕΛΛΑΣ ΕΠΕ (εκδότρια των «Επενδυτή» και «Symbol») όπου ο Βιλδιρίδης κατείχε το 35%.

Για την… ιστορία, τη Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012 το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων δικαίωσε τον Βιλδιρίδη και καταδίκασε σε κάθειρξη 9 ετών τον Ανδρουλιδάκη για την υπόθεση υπεξαίρεσης 4,3 δισεκατομμυρίων δραχμών (!) από την εκδότρια εταιρεία «Μax Line» ενώ του επέβαλε και χρηματική εγγύηση 100.000 ευρώ, με όριο για την καταβολή τους δύο μήνες, και τους περιοριστικούς όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της υποχρεωτικής εμφάνισης δύο φορές το μήνα στο Αστυνομικό Τμήμα.

Η ύποπτη κίνηση στα ταμεία άρχισε στις 20 Δεκεμβρίου 2001, όταν ο Μιχάλης Ανδρουλιδάκης φέρεται ότι συμμετείχε, μόνος του, σε γενική συνέλευση της εταιρείας, η οποία με μοναδική συμμετοχή τον… εαυτό του (!) αποφάσισε την αύξηση του μετοχικού του κεφαλαίου κατά το ποσό των 1,880 δισ.. δρχ. Ωστόσο, αυτή η αύξηση δεν καλύφθηκε, αφού, όπως προκύπτει από τις κινήσεις των σχετικών λογαριασμών της εταιρείας, τα χρηματικά ποσά, που κατέθεσε για τον σκοπό αυτόν, τα ανέλαβε ο ίδιος και πάλι τις αμέσως επόμενες μέρες των καταθέσεων (τις οποίες και έκανε ανάληψη πάλι ο ίδιος).

Για την ίδια ιστορία στις 22 Δεκεμβρίου 2011 ο Ανδρουλιδάκης και η σύζυγός του Καίτη Λιναρά καταδικάστηκαν από το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων σε έξι χρόνια κάθειρξη για απάτη στην ΚΛΕΒΕΡ ΕΛΛΑΣ ΕΠΕ και, αμφότεροι, άσκησαν ξανά έφεση.

Και, εντέλει, χθες, 30 Ιουλίου, ο Ανδρουλιδάκης καταδικάστηκε σε πέντε χρόνια φυλάκισης χωρίς ελαφρυντικά και αναστολή για υπεξαίρεση. Στο κατηγορητήριο αναφερόταν ότι ο ίδιος είχε υπεξαιρέσει το ποσό των 2,7 εκατ. ευρώ που προοριζόταν για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου του TEMPO. Το δικαστήριο τον έκρινε ένοχο και του επέβαλε την ποινή των πέντε ετών χωρίς αναστολή

Η σύλληψη στην… αυλή, οπου κρυβόταν

Οι τίτλοι τέλους για τον Ανδρουλιδάκη έπεσαν στις 2 Σεπτεμβρίου του 2002, όταν και οδηγήθηκε στον εισαγγελέα κατηγορούμενος για μη καταβολή δεδουλευμένων στους εργαζόμενους του TEMPΟ επί εξαμήνου. Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, μόλις ο Ανδρουλιδάκης αντιλήφθηκε την παρουσία τους, προσπάθησε να ξεφύγει. Παρ” ότι διέφυγε όμως από την πίσω πόρτα δεν τα κατάφερε, αφού οι αστυνομικοί του τμήματος Ψυχικού τον εντόπισαν και τον συνέλαβαν κρυμμένο σε μια αυλή παρακείμενου σπιτιού, στην οποία τον είχαν εγκλωβίσει εργαζόμενοι του καναλιού.

Έκτοτε «Επενδυτής» και «Sportime» πήραν την… κάτω βόλτα φτάνοντας, λίγο καιρό αργότερα, στο οριστικό λουκέτο, με τον πρώτο να μετατρέπεται σε «Κόσμο του Επενδυτή» και να κυκλοφορεί στις 23 Νοεμβρίου 2002 με νέο ιδιοκτησιακό status quo. Το επιτυχημένο «Sportime» προσπάθησε να διασωθεί, με την εκδότρια εταιρεία ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΣ ΤΥΠΟΣ A.Ε. (με τον διακριτικό τίτλο MAX LINE) να μεταβιβάζει τον τίτλο στην εταιρεία SUNSEEKER με έδρα τον… Παναμά και εκπροσώπους στην Ελλάδα τον Θανάση Χριστόπουλο και αργότερα τον Ροδόλφο Οντόνι, με τη γνωστή δραματική για τους εργαζόμενους περιπέτεια που ακόμα δεν έχει τελειώσει, έχοντας μείνει στα χρονικά του ελληνικού Τύπου ως ένα απίστευτο θρίλερ, με σωρεία μεταβιβάσεων του σήματος σε απίθανες εταιρείες, αλλαγή εκδοτών σαν τα πουκάμισα και ατελείωτα χρέη σε εργαζόμενους, ασφαλιστικά ταμεία και πολλούς άλλους.

Ο (εκδότης βιβλίων τότε) Χριστόπουλος πήρε στις 18 Δεκεμβρίου 2002 το 65% της MAX LINE, δηλαδή το ποσοστό του Ανδρουλιδάκη, με τον Βιλδιρίδη να ξεκινά έκτοτε τον δικαστικό του αγώνα με τον Ανδρουλιδάκη. Η «συμφωνία» έγινε με τη μεσολάβηση της Τράπεζας Πειραιώς, όπου το «Sportime» ήταν χρεωμένο με 6,7 δισεκατομμύρια δραχμές, από δάνεια που έχει πάρει –με υποθήκη τον τίτλο– ο Ανδρουλιδάκης. Για δικούς του σκοπούς και όχι φυσικά για την εφημερίδα που τότε σάρωνε…

Ανάλογα σοβαρά προβλήματα είχε και το ραδιόφωνο του ομίλου, το οποίο πέρασε στον έλεγχο του Θανάση Παύλοβιτς, πρώην συνεργάτη του Ανδρουλιδάκη. Αργότερα τον απέκτησε η Γιάννα Αγγελοπούλου ονομάζοντάς τον CITY 99,5, κατόπιν ο Βίκτωρας Ρέστης και από εκεί υπάχθηκε στον ΔΟΛ για να γίνει ο σημερινός ΒΗΜΑ FM.

Είναι η ιστορία ενός ανθρώπου που μεσουράνησε στα media και έπεσε όσο γρήγορα ανέβηκε. Κι όμως, με εκατομμύρια χρέη προς το δημόσιο και εκατοντάδες εργαζομένους, κάθισε για περίπου δέκα μήνες στη θέση του εκδότη-διευθυντή της «Εξέδρας» ύστερα από χρόνια απουσία. Και ουδείς αποκλείει σύντομα ο περιβόητος «Μισέλ» να εμφανιστεί ξανά στη μιντιακή επικαιρότητα!
………………………………………………

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInShare on StumbleUpon

Η ΝΕΡΙΤ και η υπερπαραγωγή για τα “40” της Ν.Δ

Από την Αγγέλα Νταρζάνου

Δεν σταματάει τις εκπλήξεις η ΝΕΡΙΤ, ιδίως με τις αρχές της «αντικειμενικότητας» και της «ίσης μεταχείρισης» που εφαρμόζει… απαρέγκλιτα, αλλά και με την ορθολογική και χρηστή διαχείριση της διοίκησής της.
Τελευταίο κρούσμα η απόφαση μετακίνησης ενός… λόχου 26 ατόμων, για 4 ημέρες, προκειμένου να καλύψουν την ομιλία του Αντώνη Σαμαρά σήμερα το μεσημέρι στη Χαλκιδική, στο πλαίσιο της επετείου για τα 40 χρόνια από την ίδρυση της Νέας Δημοκρατίας. Δεν παραλείπει βεβαίως η ΝΕΡΙΤ, σύμφωνα με τη συνήθη πρακτική της, να προγραμματίσει ζωντανή μετάδοση της ομιλίας στις 12.00 το μεσημέρι.
Η προκλητική κινητοποίηση ενός τόσο μεγάλου μηχανισμού της ΝΕΡΙΤ για μια σύντομη επίσκεψη του πρωθυπουργού στη Β. Ελλάδα, μάλιστα στο πλαίσιο κομματικής εκδήλωσης της Ν.Δ., προγραμματίστηκε λίγες μόλις μέρες μετά τη λογοκριτική κυβερνητική παρέμβαση για να μην μεταδοθεί η ομιλία του Αλέξη Τσίπρα στη ΔΕΘ, όπου εξέθεσε τις προγραμματικές θέσεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ δεν κρατάει πια ούτε τα προσχήματα.

Χαρακτηριστικό της απόλυτης αυθαιρεσίας που επικρατεί στη ΝΕΡΙΤ είναι ότι για την κάλυψη της ωριαίας ομιλίας του πρωθυπουργού σήμερα τα 26 άτομα που θα μετακινηθούν εκτός της υπηρεσίας τους στη Χαλκιδική έχουν ήδη φύγει από την Πέμπτη και επιστρέφουν τη Δευτέρα! Το γκρουπ των 26 θα μετακινηθεί για 4 ημέρες, όταν δύο μέρες είναι υπερ-αρκετές, με το ένα τρίτο των ατόμων. 

Για τη μετακίνηση του γκρουπ η ΝΕΡΙΤ θα καταβάλει (στον κάθε υπάλληλο) ημερήσια αποζημίωση 97,83 ευρώ, διαμονή 126,76 ευρώ, αεροπορικά περί τα 270 ευρώ και συνολικά για όλους 16.066 ευρώ. Στο κόστος αυτό πρέπει να υπολογιστούν επιπλέον νυκτερινά, υπερωρίες και ρεπό και η ενοικίαση δορυφορικού λινκ.

Για την κάλυψη της ομιλίας του πρωθυπουργού έχει κινητοποιηθεί μια στρατιά τεχνικών διαφόρων ειδικοτήτων. Συγκεκριμένα: εικονολήπτες 9, ηχολήπτες 3, ηλεκτρολόγοι / ηλεκτρονικοί 3, εργατοτεχνίτες 3, οδηγοί 3, διευθύντρια παραγωγής μία. Σε αυτούς προστίθενται μακετίστας, δημοσιογράφος, αλλά και διευθυντής φωτογραφίας!

Την απόφαση μετακίνησης εκτός έδρας υπογράφουν η ειδική διαχειρίστρια Αφροδίτη Γουγά και ο γενικός διευθυντής Περιεχομένου Βασίλης Θωμόπουλος.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInShare on StumbleUpon

Η ΕΡΤ 3 στη συναυλία στις Σκουριές, η ΝΕΤ στα “40” της Ν.Δ στη Χαλκιδική

<Το μόρφωμα της ΝΕΡΙΤ πληρώνει 26 (!!!) άτομα για 4ήμερο στη Χαλκιδική με κόστος πάνω από 16.000 ευρώ για να καλύψουν τα 40 της ΝΔ. Την ίδια ώρα οι εργαζόμενοι-απολυμένοι της ελεύθερης ΕΡΤ, που η εκδικητική κυβέρνηση του “μαύρου” τους έχει κλέψει τις αποζημιώσεις, καλύπτουν την συναυλία στην Ιερισσό ενάντια στην εξόρυξη χρυσού>>. 


Κουστωδία ΝΕΡΙΤ για τα σαράντα της Ν.Δ.
(Από την “Αυγή της Κυριακής”

Έναν… στρατό ολόκληρο ανέβασε η ΝΕΡΙΤ στη Χαλκιδική το Σάββατο, προκειμένου να καλύψει την επετειακή ομιλία του Αντ. Σαμαρά για τα 40 χρόνια από την ίδρυση της Ν.Δ., διάρκειας μιας ώρας. Στην… εκστρατεία στη Β. Ελλάδα έλαβαν μέρος 26 εργαζόμενοι της ΝΕΡΙΤ, ένας δημοσιογράφος και 25 τεχνικοί, μεταξύ των οποίων μέχρι και διευθυντής φωτογραφίας. Η διάρκεια της αποστολής ήταν τέσσερις μέρες: αναχώρηση την προηγούμενη Πέμπτη και επιστροφή σήμερα. Γλέντι κανονικό δηλαδή για τα 40…

Μια διοίκηση που λέει «ναι σε όλα» στην κυβέρνηση, φτάνει σε απίθανες ακροβασίες, ανορθολογισμούς και χοντροκοπιές, όπως έχει γίνει φανερό ιδιαίτερα το τελευταίο διάστημα. Από τη μετάδοση των Βαρδινογιάννειων, αίτημα των βρακοφόρων της Κρήτης, μέχρι το λογοκριτικό κόψιμο της ομιλίας του Αλέξη Τσίπρα στη ΔΕΘ και την Ανάβαση των μυρίων για μια ώρα μετάδοσης του πρωθυπουργού, μάλιστα σε κλειστό χώρο. Αυτό τους λένε, αυτό γίνεται.

Το τελευταίο επεισόδιο έχει και την πλάκα του. Η αποστολή – μαμούθ για την κάλυψη του Α. Σαμαρά μετράει: 9 εικονολήπτες, 3 ηχολήπτες, 3 ηλεκτρολόγους / ηλεκτρονικούς, 3 εργατοτεχνίτες, και 3 οδηγούς. Μια κουστωδία ανθρώπων, που θα κοστίσει στη ΝΕΡΙΤ, δηλαδή στον φορολογούμενο, 16.000 ευρώ. Στα έξοδα περιλαμβάνονται ημερήσια αποζημίωση, κόστος διαμονής, αεροπορικά εισιτήρια, ενοικίαση αυτοκινήτων, καύσιμα αυτοκινήτων, διόδια και άλλα πρόσθετα.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInShare on StumbleUpon