Στον αέρα η διαφημιστική καμπάνια του νέου Mega

Μικρή καθυστέρηση για την πρεμιέρα του νέου Mega υπό την ιδιοκτησία του Βαγγέλη Μαρινάκη. Στον “αέρα” βρίσκεται ήδη η διαφημιστική καμπάνια που “τρέχει” και στα social media. Το πρόγραμμα θα βγει πιθανότατα στις 17 Φεβρουαρίου. Η υπογραφή της τελικής σύμβασης παραχώρησης στην Alter ego του Β. Μαρινάκη την περασμένη Παρασκευή έναντι 33.9 εκατ. ευρώ, σήμανε και τυπικά το τέλος της “Τηλέτυπος” και την αρχή του νέου Mega.

Το πρόγραμμα του σταθμού θα αρχίζει από πρωί με ενημερωτική εκπομπή,

την “Κοινωνία ώρα Mega” με τους Νίκο Φιλιππίδη και Μπάγια Αντωνοπούλου. Το μεσημέρι υπάρχει ενημερωτική εκπομπή επίσης με παρουσιαστές τους Θανάση Φουσκίδη, Ανδρέα Παπαδόπουλο και Δάφνη Καραβοκύρη. Το μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων θα εκφωνεί η Ράνια Τζίμα. Το απόγευμα θα μεταδίδονται οι καθημερινές σειρές από το αρχείο του παλιού Mega. Στις 5.00 το απόγευμα θα μεαδίδεται η εκπομπή του Νίκου Ευαγγελάτου «Live News». Πριν το κεντρικό δελτίο ειδήσεων θα μεταδίδεται επίσης ελληνική σειρά, με πιθανή τις “Σαββατογεννημένες” για αρχή.

Το κεντρικό δελτίο θα παρουσιάζει η Δώρα Αναγνωστοπούλο. Στη ζώνη prime time θα μεταδίδονται οι κωμικές σειρές του παλαιού καναλιου όπως το “Στο παρά πέντε”, “50-50”, “Μαύρα Μεσάνυχτα”, κ.ά.

Μετά τις 11.00 το βράδυ προγραμματίζονται διαφορετικά τοκ-σόου και εκπομπές έρευνας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *