Πανελλαδικό δίκτυο τηλεμάρκετινγκ από τον Φ. Βρυώνη!

εξτραΜε περισσότερους από 4 τηλεοπτικούς σταθμούς σε πανελλαδικό δίκτυο εμφανίζεται ο Φίλιππος Βρυώνης, ο επιχειρηματίας που αγόρασε τον πρώην 902 TV για να τον μεταβιβάσει στον Ιβάν Σαββίδη ως Έψιλον TV που τώρα έχει μετατραπεί σε Open. Ο επιχειρηματίας το τελευταίο διάστημα κινείται σε πολλές κατευθύνσεις. Κατέχει το Extra, το οποίο χωρίς κανείς από τους θεσμικούς ελεγκτικούς μηχανισμούς να έχει ενημερωθεί, μετακινήθηκε σε άλλη τηλεοπτική συχνότητα στην Αττική, αυτή που κατείχε το Α-Β που είχε κάποτε ο Λ. Λαυρεντιάδης! Στη θέση του Extra έβγαλε ένα νέο σήμα, το Νέο κανάλι. Το σήμα του New δεν κράτησε για πολύ. Στη θέση του βγαίνει το λογότυπο του πρώην Εψιλον TV!

Παράλληλα, πληροφορίες αναφέρουν, πως στήνει περιφερειακό δίκτυο. Έχει έρθει ήδη σε συμφωνία με δυο σταθμούς, έναν στην Ήπειρο και έναν στην Κρήτη, το Cosmo TV και το Τηλε-Κρήτη τα οποία δεν μπορούσαν να πληρώσουν τη Digea και κινδύνευαν με λουκέτο. Βγήκαν ωστόσο και πάλι στον αέρα με «ενοίκιο» που τους δίνει ο ιδιοκτήτης του Extra κάθε μήνα! Στα δυο κανάλια της περιφέρειας μεταδίδονται ήδη δεκάδες ώρες τηλεμάρκετινγκ, οι εκπομπές που μεταδίδουν τα δυο κανάλια του Βρυώνη και στην Αττική. Αξίζει να σημειωθεί πως στο Extra το τηλεμάρκετινγκ μεταδίδεται για τουλάχιστον 10 ώρες ημερησίως!

Πηγή: digitaltvinfo.gr

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInShare on StumbleUpon

2 comments for “Πανελλαδικό δίκτυο τηλεμάρκετινγκ από τον Φ. Βρυώνη!

  1. klp
    November 25, 2018 at 1:50 pm

    Καθυστερήσατε να διαμαρτυρηθείτε για την αλλαγή συχνότητας του Extra, καθώς πλέον είρθε στην original συχνότητά του!

    Γράφετε ότι το Extra έχει τουλάχιστον 10 ώρες τηλεμάρκετινγκ. Τίς υπόλοιπες 14 ώρες τί έχει;!!! Ρητορικό το ερώτημα!

  2. klp
    November 25, 2018 at 1:55 pm

    …ήρθε… ήθελα να γράψω, αλλά αν γράφεις από κινητό με τις αυτόματες “διορθώσεις”…!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *